Raskaaksi 2020

Kyllä siellä viiva näkyy! Nyt vaan vahvistumista sinne:Heartred :wav

Minä tein pcn liuskatestin, siihenkin kuvittelen jotakin hailuraa saavani, mutta selvästi haaleempi on kuin aamuiseen onestepiin saatu. Testin herkkyyskin on tosin eri. Kuvaan äärettömän vaikea saada...

Siis just tää Reggie! Mä en ymmärrä miksi välillä menee ihan epäselväksi nää kuvat ja välillä saa ihan kelpokuvia.

Tsemppiä, että meillä ja kaikilla muillakin vahvistuis! :wav

Ostin tota Tropicanan greippimehua tänään, siis hitto en ois uskonu vielä kuukausi sitten mihin kaikkeen mä vielä ryhdyn tän foorumin influenssoimana. :laughing002 Nyt vedän sit geleetä, greippimehua ja kai mä puikotan oviksen taas ens kierrossakin. Raskauskeijustako ne kannattaa tilata vai? :bookworm:
Kotitesti.fi:ssä on 1e kulut pikatoimitukselle. :happy:

Kotitesti.fi:ssä on 1e kulut pikatoimitukselle. :happy:

Itse olen tilannut raskauskeijulta ja kotitestiltä. Valitsin kotitestiltä tuon pikatoimituksen, niin meni viikko :grin raskauskeijulta kulkee tänne ainakin lähetykset nopeampaa..

Itse olen tilannut raskauskeijulta ja kotitestiltä. Valitsin kotitestiltä tuon pikatoimituksen, niin meni viikko :grin raskauskeijulta kulkee tänne ainakin lähetykset nopeampaa..

Tääh!!! :eek:

No olipas pikatoimitus sekin...
Se tosiaan riippuu missä asuu, koska mulle raskauskeijun toimitus on 3-5pv ja Kotitestin pika 1-2pv.

Enpäs oo aatellukkaan. :happy:

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Tänne tulee hurjasti viestejä aina päivän aikana :eek:

Ovulaatiotesti tänäänkin negatiivinen, kuitenkin jo tosi lähelle tummunut. Jos en tietäisi, että menkkojen alkuun kauan aikaa vielä, niin odottaisin nyt alkaviksi.. Koko päivän meinannut jomotella ja ollu sellainen olo että vuoto alkaa koska vaan o_O

Tällä puhuttu jotain jostain vaaleanpunaisesta vuodosta. Mitä se nyt sit oikeastaan oli, hyvä vai huono merkki? Vai ei ole mitään muutaki sattumaa? Sitä tuli ihan pikkasen tuossa päivällä.

Onneksi en oo kotona, niin testit ei polta niin pahasti:laughing002

Joo, nyt vähän myös verta mutta täysin ilman mitään kipua. Ihan siis vähäsen vaan. Niinku wat o.o

Mun kylkeen sattuu ihan hirveesti. Nivuseen ei niinkään, mutta kylkeä jomottaa senkin edestä.
Vv:tä tulee myös edelleen. :grin

Tääh!!! :eek:

No olipas pikatoimitus sekin...
Se tosiaan riippuu missä asuu, koska mulle raskauskeijun toimitus on 3-5pv ja Kotitestin pika 1-2pv.

Enpäs oo aatellukkaan. :happy:

Joo:grin odottelin kotitestin toimitusta ja kerkesin asiakaspalveluunkin viestiä laittaa, että on teillä pikatoimitus.. sanoivat kyllä, että jos haluaa tuotteet nopeaa ottaa postiin, ne kulkevat kirjettä nopeammin. Mutta tosiaan tänne raskauskeijun paketit löytää nopeammin:confused:

Mutta ei muuten huonoa sanottavaa kummastakaan..

Muokattu viimeksi:
Tämä on kyllä naurettavaa, tiedän tasan tarkkaan että mitään oireita ei voi vielä olla jos olisi tuuri käynyt hedelmöittymisessä.. mutta oviksen jälkeen minulla alkoi jäätävä väsymys. Oon yleensä illantorkku ja kukun viimeisenä hereillä. Nyt kahtena iltana oon nukahtanut sohvalle illalla seiskalta.. äsken heräsin kun olin nukahtanut ja väsyttää vaan. Onkohan tämä jotain kesäväsymystä :eek: hetihän sitä oloa tutkailee mutta tämä väsymys ollut kyllä poikkeuksellista.

Täällä olis yksi uusi lähiaikoina raskautta yrittävä porukkaan mukaan.

Ollaan + kolmekymppisiä ja meillä on yksi 2-vuotias lapsi. Mietin edellisen raskauden jälkeen, etten toista halua mutta niin ne vaan ajatukset muuttuu näköjään.

Mun viivalasini on varmaan hävinnyt, kun en nää noissa viivoja... Ja mähän nään viivoja jäätelötikussakin!
En silti epäile, etteikö niissä näkyisi livenä :grin

Mies pudotti tänään aikamoisen pommin työkuvioistaan. Keväällä mahdollisesti alkaisi uudet työt, uudessa asemassa. Se tietäisi paljon vastuuta, riskejä ja pitkiä päiviä.
Ja vauvahaaveiden kuoppaamista :arghh:

Minä oon pitänyt lasten henkilökohtaisena takarajana sitä, kun olen 30v. Ja enää vajaa 2 vuotta siihen.

Ääh. En jaksa.

Täällä olis yksi uusi lähiaikoina raskautta yrittävä porukkaan mukaan.

Ollaan + kolmekymppisiä ja meillä on yksi 2-vuotias lapsi. Mietin edellisen raskauden jälkeen, etten toista halua mutta niin ne vaan ajatukset muuttuu näköjään.

Hehe, täällä myös joka mietti ekan jälkeen et toista ei tuu. Mut niin sitä mennää ja huomenna(kp28/28-30)testaan et oisko tärpänny. :angelic:

Tervetuloa Merelda !

Tää palstan selaaminen kyllä tihentyy, kun jännitys tihentyy :hilarious: . No enää 5päivää ja sit pääsee testailemaan :happy: . Mulla turvottaa niin että ei meinaa farkut mahtua jalkaan. Tosin närästyksen ja vatsahappojen kanssa on ongelmia mikä ei mulle vierasta. Oon nyt suht vehnättömällä ruokavaliolla ollut, kun se vehnä niin turvottaa ja häiritsee tota vatsaa ja suolistoa. Väistämättäkin sitä tietty nyt miettii et voisko olla raskautta, mulla on alkanut aina tosi aikasin turvotus. Nyt siis ihan sattuu pitää farkkuja kun turvotusta niin. Sitä ei oo aina, mut joku alitajuntainen stressikin voi olla :laughing002 . Mulla myös noi närästykset ihan hulluja. Yks päivä join 1,5kuppia kahvia, enkä pystynyt loppupäivänä syömään mitään. Hapot löi illalla vielä niin pahasti et oksenteli päivällä syödyn lounaan. No nyt lupasin itelleni et elokuun loppuun asti en juo kahvia yhtään! Hitsi kun tää kroppa menee ihan kippuralle siitä, mut se vaan olis niin hyvää. Normisti en siis juo kun ehkä kerran viikkoon kahvia, koska helposti alkaa närästää. Toivon et tää keho rauhottuis ja kaikenmaailman ylimäärärset jutut lähti pois. En kaipaa nyt mitään turvotuksia tai närästyksiä, ellei ne johdu raskaudesta :laughing021 .

Testi numero yksi.jpg

Viiva on vahvempi tänään kuin eilen. :happy:

Kiitos! Mä menin tänään tikuttaan sillä asenteella, että eilen ylireagoin ja ei siihen mitään tuu. Sitten se alkoi piirtää haaleeta viivaa siinä minuutin kohalla, niin olin kyllä yllättynyt. :happy093

Nyt kun on hetki iloittu, niin alkaakin se pelko persauksissa vaihe, että vahvistuuko yms...:laughing001

Täällä ilmeisesti kp 1. Jos näin on niin luteaali jäi 9 päivään. En jotenkin jaksa uskoa että ois mistään kiinnittymisestä johtuvaa vaikka periaatteessa varmaan vois olla.

Takaisin