Raskaaksi 2020

Tuossa vielä tuo eilinen testi. Tein tuon iltapäivällä koska aamulla tehdystä näkyi todellatodellatodella haamujen haamu ja halusin kokeilla miten iktapäivän pissa eroaa. Tänään sain aamulla taas haaamujenhaamun ja iltapäivällä kokeilen uudestaan :banghead::hilarious: Toivon todella että on oikea plussa eikä kiinnittymisyritys:Heartbigred

Liitteet

• 39612AA0-78F5-41E0-B2FE-D5C031685852.jpeg
    39612AA0-78F5-41E0-B2FE-D5C031685852.jpeg
    37.2 KB · Katsottu: 245
Tuossa vielä tuo eilinen testi. Tein tuon iltapäivällä koska aamulla tehdystä näkyi todellatodellatodella haamujen haamu ja halusin kokeilla miten iktapäivän pissa eroaa. Tänään sain aamulla taas haaamujenhaamun ja iltapäivällä kokeilen uudestaan :banghead::hilarious: Toivon todella että on oikea plussa eikä kiinnittymisyritys:Heartbigred
Hyvin näkyy! Varovaiset onnittelut. :Heartred

Kiitos kaikille.:happy:
Visiitti täällä oli lyhyt (toivottavasti) vaikka tää oliki yk8. Tuun sit maitojunalla takas jos niikseen tulee. Tänään dpo11 ja digiin 1-2.:)
Moikka.
En ehtinyt kauaa kirjoitella kun toukokuun alussa tuli plussa.
Maitojunalla se sit on kuitenkin takas tultava. 28.6 illalla alkoi vuotaa ja 29.6 tuli sit suurin osa pois. 30.6 (11+0) kävin vielä ultrassa varmistamassa ja kesken oli mennyt. Hcg-kontrolli on viä kahden viikon päästä.

Aloin heti syömään metformiinia ja ens kierrosta sit letrot taas mukaan.

Teillä on täällä niin kova tahti etten tiedä pysynkö perässä mutta katsotaan.

Kun seuraava kierto starttaa niin oisko se sit yk9 vai ootteko alottanu alusta jos on tullu km.

Jesbelle nyt peukut pystyssä jokos se olis teidän vuoro saada se pysyvä plussa.:)

Moikka.
Maitojunalla se sit on kuitenkin takas tultava. 28.6 illalla alkoi vuotaa ja 29.6 tuli sit suurin osa pois. 30.6 (11+0) kävin vielä ultrassa varmistamassa ja kesken oli mennyt. Hcg-kontrolli on viä kahden viikon päästä.

Voih, olen kovin pahoillani! Paljon tsemppiä! :Heartred

Kävin pyörähtää raskauskeiju sivuilla, meinasin jo laittaa testipakettia tilaukseen mutta en sitten vielä viitsinyt. Katselen uudestaan loppukuusta...

Siis just semmonen et ei tunnu mahassa äkkiliikkeet mut selän puolella ja ei niitä nippailu juttuja vaan ihan jumi ja säteilee jalkoihin välillä enemmän vasemmalla

Joo voin kyllä kans allekirjoittaa nämä :joyful:

Moikka.

:Heartbigred:Heartbigred

Kyllähän tuo niin selvä on. :)

Mulla on tänää rv 6+1 menossa, alamahalla/nivusessa vasemmalla/kohdunnapukassa (tai sinne suuntaan paikantanut oon kivun) Tuikkivaa ja vihlovaa,siis vihloo koko tältä alueelta. Täs raskaudessa on kyllä ollu huonoa oloa ja tissit kipeänä ja näitä erilaisia kipuja joka päivä, mut tää on ihan uudenlaista että se ei loppunut 5-10min. Tälleen yhden lapsen synnyttäneenä, mulla ei ollu esikoisen aikana mitään kipuja, ei liitoskipuja tms. Nyt jo tässä vaiheessa.
Toivottavasti ei kuitenkaan mitään kohdunulkoista enteile, ei ainakaa oo mitään vuotoja ollut. Tai kovempia kipuja.
Mut jos nyt tää raskaus menis kesken, nii sitten en enää jaksais yrittää. On tää sellasta tunteiden vuoristorataa koko ajan.

Mulla on tänää rv 6+1 menossa, alamahalla/nivusessa vasemmalla/kohdunnapukassa (tai sinne suuntaan paikantanut oon kivun) Tuikkivaa ja vihlovaa,siis vihloo koko tältä alueelta. Täs raskaudessa on kyllä ollu huonoa oloa ja tissit kipeänä ja näitä erilaisia kipuja joka päivä, mut tää on ihan uudenlaista että se ei loppunut 5-10min. Tälleen yhden lapsen synnyttäneenä, mulla ei ollu esikoisen aikana mitään kipuja, ei liitoskipuja tms. Nyt jo tässä vaiheessa.
Toivottavasti ei kuitenkaan mitään kohdunulkoista enteile, ei ainakaa oo mitään vuotoja ollut. Tai kovempia kipuja.
Mut jos nyt tää raskaus menis kesken, nii sitten en enää jaksais yrittää. On tää sellasta tunteiden vuoristorataa koko ajan.

Samoissa peloissa aikaistin varhaisultraa jossa kuitenkin 6+2 todettiin että kaikki hyvin ja raskaus kohdussa. Nyt en pelästy enää jokaista tuikkaisua vaan tyynnyttelen että tuikkaisut ja paineen tunteet ovat normaaleja. Toki jos tulee erittäin kovia kipuja jotka eivät mene ohi niin varmaan huolestuu, tuo kuulostaa kuitenkin vielä minun korvaan aika normaalilta :)

@Emir pahoittelut km johdosta:Heartbigred

Täällä dpo 4 meneillään. Tissit/nännit arat niinku loppukierrossa yleensä. Lämmöt pysyny ylhäällä. Yhtään en osaa nyt sanoa kumpi on piinaavampaa, alku/keskikierron oviksen metsästys vai nää piinapäivätlaughing7 dpo 12 eli ens viikon keskiviikkoon asti ajattelin malttaa olla testaamatta. Ellei menkat kurvaa paikalle enne. On ollu kahes edellises kierros niin lyhyt luteliaali, etten oo ees päässy tonne 10 alkaviin dpo:banghead:

Raskautta tietenkin toivon, mutta aikasempi plussa oli jo plussaa ja jos luteliaalikin lähtis vähän pidentyy..

Moi! Meillä yritystä maaliskuusta asti, mun kierto on n.40-50 päivää eli varmaan siinäkin syy miksi ei tärppää. Nyt mietinkin semmosta kun ovistesti on näyttänyt plussaa lauantaista asti, että onko niin ettei sit kuitenkaan ovista tapahdu vai mitä tää nyt on? Eikö sen pitäis heti laskea jos ovis tapahtunut? Ylempi lauantaista ja alla tän päivän. :grumpy:

Liitteet

• Snapchat-1804311974.jpg
    Snapchat-1804311974.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 178
Muokattu viimeksi:
Moikka.

Oi. Pahoittelut. Tuohan se on vaikka plussan saa, niin jännitys jatkuu pitkään miettien meneekö kesken. Toivottavasti saat pian uudestaan hyviä uutisia.

Moi! Meillä yritystä maaliskuusta asti, mun kierto on n.40-50 päivää eli varmaan siinäkin syy miksi ei tärppää. Nyt mietinkin semmosta kun ovistesti on näyttänyt plussaa lauantaista asti, että onko niin ettei sit kuitenkaan ovista tapahdu vai mitä tää nyt on? Eikö sen pitäis heti laskea jos ovis tapahtunut? Ylempi lauantaista ja alla tän päivän. :grumpy:
Mitä täällä lukenu, ni kantsis varuiks tehä r-testi jos noin pitkää näyttää. Ovistesti voi näyttää myös raskauden?

Täällä tuli menkat ihan ajallaan tänään. 26 päivän kierto ja 12 päivän luteaali. Tiputtelusta ja jomoista kyllä aavisti jo pari päivää sitten tämän. Eikun uutta matoa koukkuun vaan... onneks näyttää lyhyttä kiertoa olevan nyt niin ei tartte niin kauaa tuskailla. Ja tällä viikolla lomaillaan muutenkin kotona niin ei tarvi mökillä tai reissussa miettiä menkkoja.

Takaisin