Raskaaksi 2020

Täällä kp 27 dpo edelleen arvoitus. Lujaa laatua Rfsu liuska antoi tänään hailuraa viivaa, mutta kun on rfsu, ei voi tietää onko se vain sen ominaisuutta vaiko jotain positiivista. Positiivista on toki se, että edellinen rfsu oli täysin nega. Mutta siinä teille kuva.

https://aijaa.com/uBfshy

tässä vielä toinen kuvapari. Ylemmät kuvapareissa on testiajalla ja alemmat niissä on heti testiajan päätyttyä. 15 min. Korkeintaan kuitenkin.
https://aijaa.com/7FgbbV

ja vähän kontrastia lisäsin
https://aijaa.com/aVTpvZ

Muokattu viimeksi:
Hienolta näyttää. Itsellä ei tule helpot viimeiset päivät. Issias vaivaa ja alavatsassa "ahdistaa". Testaan kyllä tällä viikolla,kun päiviä enemmän. Ei kyllä yhtään ole sellainen olo, että raskaana olisi. Odotan menkkoja, niin voisi ottaa tujummin särkylääkettä.. :hilarious:

No mut iskias on ollu oireena toisilla alkuraskaudessa, että jos se sulla ois sitä :wink
Mua vaivaa kans se, mut se johtunee tästä urtikariasta et kaikki alaselänkin pikkunivelet kipeytyy :bag:

Täällä alkaa jälkivuoto jo loppua o_O
Tilasin viime viikolla raskauskeijulta testejä, että saan seurata lähteekö viiva haalistumaan. Jos ei lähde, käyn ehlä yksityisellä ultrassa tarkistamassa. En tiedä kestääkö oma pää odotella vielä kaksi viikkoa ennen verikokeita.

Miehen esimies sai vauvan perjantaina. Toivon, että se saisi miehen edes vähän epäröimään yrittämisen lykkäämistä. Onhan tässä tietysti vielä aikaa, kun ei ole ne ensimmäiset menkat olleet. Jos mies ehtisi tällä välillä muuttaa mielensä ja päästäisiin yrittämään :)
Pitää ehkä muistuttaa myös, että ei tämäkään ekasta kierrosta tullut, ja että naisella on parasta ennen päivä :rolleyes:

Jotenkin niin karua huomata oman hedelmällisyytensä oikeasti muuttuneen. Luojan kiitos en ole enää 18, mutta joidenkin asioiden ei tarvitsisi muuttua :hilarious:

Mä en tänään ehtinyt testin tekoon enkä myöskään uittele ovistestii. Lämmöt tippunut hitusen ei paljon mutta silti ja maha tuntuu olevan sekaisin. Eli ehkäpä mulla tulee tänään menkut.... Toivottavasti ainakin saa selvyyden pian. Mulla on pää kipee, edelleen limakalvot kuivat mutta tukossa, miten voi olla?!? Sit rinnat kipeytyy vaan koko ajan vaan sehän ennen menkkoja mulla on kun oon ovuloinut. Nyt mietin että loppuviimein mikä päivä mul on ovis ollut...

Rapumamma onnea! Ihan selvä tapaus <3 tarrasukkia ja vauvaliimaa :)

Zarar kyl joo issias mulla myös ja ristiselkä jotenkin arka ollut ja vasen jalka eilen taas kipuili. Eli meillä on aika samoja oireita ja kuitenkin pää sanoo että hei nainen muista reuma ja muut et voi paheta kk kierron eri vaiheissa. No kuitenkin on toi huono olo mutta sekin voi olla se että menkat tulos. Ainut oire mikä mulla ei ole ollut PMS oireena mikä nyt on on kurkun karheus aamuisin ja ääni on jotenkin ei kirkas vaan kuin ovulaation aikaan käheähkö mut kurkku tekee sen. Lukenut että ovis kähentää ja sit raskaus nostaa mut mulla ei ole ollut näin pahana tuo kurkun karheus edes oviksen aikana. Eikä ole allergia tämä sen tiedän. No joka tapauksessa voi kertoa nämä oudot oireet jos ei menkkoja kuulu.

Hyh hy.. Kävin ostaa greippimehua ja ei kyllä ollut makujen täyttymys:hilarious: oli pakko lantrata veteen loppu

Huomenta :)
Tänään dpo8 ovistesti oli (mulle) superhaalea ja tuli oiiiikein hitaasti se viiva siihen tikkuun. Kuvassa ylimpänä tän päivän tuotos. Huomiselle on vielä ovisliuska, sit saa tää tieteellinen tikutuskoe päättyä tältä erää ja siirrytään käyttämään toisenlaista hormonia mittavia tikkuja :smiley-angelic002:smiley-angelic006

On se jännä et pakko tikuttaa, vaikka uskoa ja oireita ei ole. Ihan niinku se olis joku harrastus :excited001

Mulla oli toinen tissi kipeä jo oviksen jälkeen ja toinen tuli tosi araksi vasta eilen illalla. Tulkitsin tämän johtuvan siitä että keltarauhanen surkastuu ja hormonitaso romahtaa, mikä voi tuntua rinnoissa :bookworm:

IMG_20200706_101846.jpg

Voikos tästä lämpökäyrästä jo varmistaa oviksen olleen?:hilarious: Eilinenkin ovistesti lähes blanco.

Liitteet

• A212CD77-369A-423E-B0A1-8FFDADFB3703.png
    A212CD77-369A-423E-B0A1-8FFDADFB3703.png
    54.2 KB · Katsottu: 168
Mä olen kans läpi kierron tikuttanut ovista ja otin käyttöön ne clearbluen digitestitkin. Kp19 menossa ja liki yhtä vahvat viivat niin liuskassa kuin digissäkin, mutta ei hymyä :meh: tämä sama tilanne ollut jo liki viikon. Vitsin estrogeeni, voi olla että ovulaatiota yrittää mutta estrogeeniä liian vähän niin ovulaatio estyy.

Mulle tuli taas ihan hirvee pahanolon aalto. Ihan piti istumaan piti käydä. Kahvikin piti kesken juonnin kaataa pois kun ei uppoo:depressed:

Huoh! En ehtinyt viikkoon lukemaan tääl viestejä ja meni kaksi päivää näitä lukiessa :grin

Onnea kaikille plussanneille, ihan hurjasti tullut uusia plussia viikossa :hello2

Täällä oli aikaisemmin keskustelua seksistä ja joku toi esille sen, että on ollut kipua seksin aikana. Itsellä ilmaantui edellisessä suhteessa kipua seksin aikana, jonka vuoksi kävin gynekologilla. Mitään syytä kivuille ei löytynyt, mutta kivut loppuivat kuin seinään, kun erosin miehestä. Itsellä kivut olivat siis täysin psykologisia ja jälkikäteen ajateltuna, ihan looginen selitys, siellä miehessä oli narsistisia piirteitä ja suhde ei ollut terve. Nykyisen miehen ja edellisen seksikumppanin kanssa mitään kipuja ei ole ollut missään vaiheessa.

ON: Omat kuukautiset keksi nyt 4 päivää, joista kahtena runsaampaa vuotoa ja kahtena päivänä riitti pikkuhousunsuoja. Edellisessä kierrossa kk olivat 5 päivää. Olen nyt itse hieman huolissani siitä, että miksi vuotomäärä on vähentynyt ja alkanut miettimään, onko jotain muuta taustalla :sad001

Tämän kierron ajattelin ottaa rennommin ja tällä hetkellä en edes tiedä, mikä kp menossa. Ollaan nyt miehen kanssa kesälomalla, enkä jaksa edes stressata tällä hetkellä, vaikka raskautuminen on toki mielessä.

Päätimme vihdoin nyt häiden ajankohdan, jotka luultavasti on lokakuussa 2021. Laskeskelin tässä, että raskautumista voidaan yrittää lokakuun loppuun, jonka jälkeen pidetään häiden vuoksi taukoa yrittämisestä noin puoli vuotta. Itseäni ei haittaa olla raskaana häissä, kunhan ei ihan viimeisillään.

Huoh! En ehtinyt viikkoon lukemaan tääl viestejä ja meni kaksi päivää näitä lukiessa :grin

Onnea kaikille plussanneille, ihan hurjasti tullut uusia plussia viikossa :hello2

Täällä oli aikaisemmin keskustelua seksistä ja joku toi esille sen, että on ollut kipua seksin aikana. Itsellä ilmaantui edellisessä suhteessa kipua seksin aikana, jonka vuoksi kävin gynekologilla. Mitään syytä kivuille ei löytynyt, mutta kivut loppuivat kuin seinään, kun erosin miehestä. Itsellä kivut olivat siis täysin psykologisia ja jälkikäteen ajateltuna, ihan looginen selitys, siellä miehessä oli narsistisia piirteitä ja suhde ei ollut terve. Nykyisen miehen ja edellisen seksikumppanin kanssa mitään kipuja ei ole ollut missään vaiheessa.

ON: Omat kuukautiset keksi nyt 4 päivää, joista kahtena runsaampaa vuotoa ja kahtena päivänä riitti pikkuhousunsuoja. Edellisessä kierrossa kk olivat 5 päivää. Olen nyt itse hieman huolissani siitä, että miksi vuotomäärä on vähentynyt ja alkanut miettimään, onko jotain muuta taustalla :sad001

Tämän kierron ajattelin ottaa rennommin ja tällä hetkellä en edes tiedä, mikä kp menossa. Ollaan nyt miehen kanssa kesälomalla, enkä jaksa edes stressata tällä hetkellä, vaikka raskautuminen on toki mielessä.

Päätimme vihdoin nyt häiden ajankohdan, jotka luultavasti on lokakuussa 2021. Laskeskelin tässä, että raskautumista voidaan yrittää lokakuun loppuun, jonka jälkeen pidetään häiden vuoksi taukoa yrittämisestä noin puoli vuotta. Itseäni ei haittaa olla raskaana häissä, kunhan ei ihan viimeisillään.

Minullakin on niukat menkat. Välillä tuota samaa pohtinut.

Minullakin on niukat menkat. Välillä tuota samaa pohtinut.

Nyt tuli miehen kanssa sitten riitaa. Ei olisi pitänyt mitään mainita siitä olemattomasta viivasta siinä testissä, se on jo ihan stressaantunut ja paniikissa. Tuli semmonen olo, että sekin ajattelee, että vaikka oliskin plussa niin kesken se menee kuitenkin.

Reggie, tsemppiä :Heartred

Mä testasin herkällä rfsu:lla tyylipuhtaan negan. Usko kyllä tähän kiertoon mennyt ihan kokonaan. Itketti taas vaan koko homma niin paljon, että tuntuu siltä, ettei meille edes sitä ensimmäistä tule ikinä. Kaikki muut vaan raskautuu, mä en. En tarkoituksella, enkä vahingossa. :sad010

Huomenna pitäis vuoto alkaa. Millähän sitä itsensä tsemppais taas uuteen kiertoon..

Liitteet

• IMG_20200706_130943.jpg
    IMG_20200706_130943.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 198

Mä testasin herkällä rfsu:lla tyylipuhtaan negan. Usko kyllä tähän kiertoon mennyt ihan kokonaan. Itketti taas vaan koko homma niin paljon, että tuntuu siltä, ettei meille edes sitä ensimmäistä tule ikinä. Kaikki muut vaan raskautuu, mä en. En tarkoituksella, enkä vahingossa. :sad010

Huomenna pitäis vuoto alkaa. Millähän sitä itsensä tsemppais taas uuteen kiertoon..

Voih, paljon tsemppiä :sad001

(aion silti pitää sormet ristissä sun puolesta niin kauan kun menkat ei oo alkaneet! )

Vähän kutina että itse siirryn seuraavalle kierrokselle. Tässä ny googletellut tuhruista ja lopputulosta on positiiviseen ja negatiiviseen. En tiedä mitä ajatella ja odottaa. Paitsi varmaan menkkoja, en tiedä.

Tiedän kyllä tuon fiiliksen, vaikka yritystä ei ole itsellä vielä kauaa takana. Tuntuu että siskokin raskautui vaan yhtäkkiä. Kierukka pois, ovis löytyi ja leffaviivat tikkuun. Ja raskausuutisia vaan tipahtelee joka suunnalta. Jos voisin, antaisin jättisuuren halin:Heartred

Täällä ei oireita, testi on mut en tee kun alko pyyhkiessä tulla ruskeaa. Pahus mutta hyvä se on jos pääsen uuteen kiertoon nyt ja gynelle pääsee ettei vuoda sit just silloin

Voi sua, voisipa jotenkin helpottaa sun tuskaa. Toki älä vielä ihan täysin toivoa heitä, esim. mulla ei tullut positiivista pregcheckin testillä vielä sinäkään päivänä kun piti menkat alkaa, ihan puhdas nega, ja vasta parin päivän päästä apteekin herkällä sain ekan plussan kun ei vaan kuulunut menkkoja! Eli vielä pidetään peukkuja sulle :smiley-angelic003

Takaisin