Pitkästä aikaa tännekin kirjoitan, viime viikko meni lemmikin sairauden ja poismenon merkeissä, joten jäi palsta vähän vähemmälle. Täällä on taas ollut paljon keskustelua, hienoa. :)
Täällä meneillään dpo6 ja nyt taas hieman alkaa piinailuttaa. Viime viikon ajatukset tosissaan oli lemmikissä. Alavatsassa on pientä jomotusta ja tissit jotenkin turpeat. Oispa kaiken surun jälkeen iloisia uutisiaEnsi viikon perjantaina meinasin tehdä testin, kun mulla alkaa loma ja meinasin pari viinilasia ottaa jos ei testi positiivista näytä.
Mulla myös dpo6 ja pe meinasin kanssa testata. Vihlomista on ja kaksi aamua mennyt yökkiessä. Jos laatta lentää niin sitten ehkä testaan aiemmin.
Onko muut millon testaamassa?
Ensi viikon perjantaina meinasin tehdä testin, kun mulla alkaa loma ja meinasin pari viinilasia ottaa jos ei testi positiivista näytä.
tiistaina viimeksi joten melko heikoissa kantimissa on. Toivotaan supersiittiöitä
mutta en kovin korkein odotuksin ole, eiköhän tähtäin siirry seuraavaan kiertoon. Toki muutenkin miehen puolesta harmittaa kun kesäkeleillä joutuu jonkin aikaa iisisti ottamaan, mutta minkäpäs tälle voi.
Sellaisen sain viimeksi kun olin raskaana. Oisko tuossa nyt vaan viivan paikka:banghead:

taitaa olla viimeinen tai toka vika. Kun ne on tehty, ostan kyllä jatkossa ihan jotain muuta ja jostain muualta. Jos tarvii.
) vaikkei se tietenkään mitään takaa, roikun täällä teidän kanssa ainakin sinne asti, ettei sit käy niin et joutuuki tulla häntä koipien välissä takas.