Niinhän se on. Kyllä sitä monesti miettii että olispa syntynyt mieheksiTämä on mun mielestä hanurista, että tänä päivänä vielä joudumme naisina tällaista miettimään ja "uhrautumaan" sekä mahdollisesti luopumaan joistakin haaveista.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinhän se on. Kyllä sitä monesti miettii että olispa syntynyt mieheksiTämä on mun mielestä hanurista, että tänä päivänä vielä joudumme naisina tällaista miettimään ja "uhrautumaan" sekä mahdollisesti luopumaan joistakin haaveista.

Jes! Enpä muuten edes tajunnut tuoreita katsoa. Nyt sit mehun lipittelyä ja toivottavasti jo tärppäisVerigreippimehu käy myös, tai ainaki mulla toimii. Mä tosin ostan aina vaan pelkästään tuoreita greippejä(melkein aina verigreippejä, koska maultaan mun mielestä parempia) jotka puristan itse. Mulla riittänyt ihan puolikkaan greipin mehu/päivä ja eron huomaa oviksessa. Tai liman määrässä![]()

Itse sitten oon kokkaillut hänelle, vienyt iltapalaa sänkyyn, hoitanut kodin, mahdollistanut hänelle hyvät unet öisin ym. Ajattelin että hän jaksaisi sitten töiden jälkeen autella kotona enemmän ja hommailla sängyssä.. mutta pieleen meni. Ei pidä ikinä olettaa mitään. Siis jaksaminen kyllä lisääntyi, mutta sen kohdentaminen toivomiini asioihin ei aivan niin vaan käynytkään.
Miehet todella ajattelevat aivan eri tavalla kuin naiset. Oon huomannut sen.No on kyllä erikoista! Hui!Vauva sitten syntyessään pitelee sitä kädessään
Siis ultrattiinko onko mennyt kohtuun?

Ei ultrattu, laittoi vaan sen lähetteen naistentaudeille, kiireettömänä. Sanoi et siellä katotaan sit ultralla missä se on![]()
Täällä ei ole tilattu kun 40 puikkoa ja kaksi digitaalista....
Näytin miehelle mun raskaustestivaraston ja sillä melkeen lensi silmät päästä.
Ei ole mulla ongelmaa...![]()

Mä tykkään kanssa kotitesti.fi:stä, koska siellä on 1euron toimituskulut jos ottaa pikapaketin. Raskauskeijullakin on hyviä testejä, mutta toimitus on kalliimpaa...Tilasin taas kotitesti.fi lisää testejä. Luulin et mulla ois ollut hirveesti ovis-testejä laatikossa, muttei ollutkaan kuin pari pkt. Mä oon aina käyttäny noita Sofin raskaustestiliuskoja ja ollut niihin tyytyväinen. Niiden tarkkuus on se 25, mutta saanut niillä haamuja jo ennen menkkojen poisjääntiä. Oviksen oon muutenkin tunnistanut, mut nyt tähän yritykseen olen huvikseni yrittänyt varmistaa tarkan päivän ovistikuilla. Nyt siis kp19, eikä ovis mielestäni edelleenkään ole tullut. En ole viikkoon tikuttanut, koska limoja ei näy. Varuiksi viime viikonloppuna kyllä touhuttu, mutta toiveajattelua varmaankin...
Olen kyllä ollut pari päivää tosi väsynyt. Ehkä se silti johtuu tästä kuntoilusta ja laihdutuksesta, en oikeastaan ole toiveikas. Enemmänkin pms-olo, joten varmaan kuukautiset tulossa viikon päästä.
Tyhmää tyhmää, toivottavasti menee ohi pian tää tyhmä fiilis. Mies on varmaan taas ihan äimänkäkenä, kun sanon jotakin. Ei nähdä asioita aina ollenkaan samalla tavallaMiehet todella ajattelevat aivan eri tavalla kuin naiset. Oon huomannut sen.
mäkin aattelin että kivaa, mennään ajoissa sänkyyn, mieskin tuli kerrankin hyvällä eikä jääny johonkin sohvalle somettamaan. sanoi vielä ettei väsytä kyllä yhtään. no sitten se alkoi valittaa et vatsa on kipeä (vähän sellanen miesflunssatyyppinen tapaus) ja kuitenkin nukahti jossain minuutissa, vaikka mulla oli ihan muita suunnitelmia
no ehkä nyt sentään viikonloppuna sit...
Paljon onnea Dooris plussasta! Oliko tää nyt teidän mones yk? :angelic: auttoikohan se tupakan vähennys![]()
Mä niin Dooris toivon, että tää ois se sun kerta ja pikkunen pysyis tiukasti kiinni.
Täällä peukut pystyssä.
10 yrityskerta tämä oli. Voihan se olla et tupakan lopetus (taino aamutupakan kahvin kanssa oon polttanu) vaikutti. Tai ehkä se on tää foorumi, ku tää oli eka kokonainen kierto ku ollu täällä teidän ihanien naisten seurassa

Mä tykkään kanssa kotitesti.fi:stä, koska siellä on 1euron toimituskulut jos ottaa pikapaketin. Raskauskeijullakin on hyviä testejä, mutta toimitus on kalliimpaa...
Siis kiireettömänä!![]()
Vannotin itelle etten tee testiä ennen su, mutta kuinkas kävikään kp46 ja edelleen nega. Eikä vuoda. :banghead:
Mun kierto ennen raskautta oli 28. Nyt mitä ollu synnytyksen jälkeen menkkoja (pian puoli vuotta sitten synnytin) 33-34. Ei ikinä näin pitkää! Joo sais kyllä alkaa tapahtuun jotaki suuntaa, jos toisee.Siis apua, oliko sulla yleensäkin näin pitkiä kiertoja? Oot varmaan sanonutkin täällä, mutta ei muistu mieleen :) Mulla on nyt kp 27 menossa ja olen ihan ihmeissäni, kun ei menkkoja näy eikä kuulu... Melkein vuosi siitä, kun kierto on mennyt näin pitkälle (jos ei kkm jälkeistä lasketa). Viikonloppuna kyllä pakko tehdä vielä kolmas testi, jos ei vuoto ala vieläkään.
Toivottavasti sielläkin alkaa tapahtua!

Iso lovi tulisi äitiyspäivärahaan siinä kohtaa
Toki olen tässä nyt uuttakin työtä katsellut enkä ole vauvahaaveen antanut siihen vaikuttaa, mutta ehkä just nyt koko ammatinvalinta tuntuu väärältä joten en tiedä paranisiko vaihtamalla
Noh, eipä jotenkin ole odotukset korkealla tässäkään kierrossa vaikka tähän asti kaikki mennytkin niin kuin piti. Ei vaan ole sellainen olo tai ajatus yhtään, että olisi tärpännyt. Dpo 5. Kauheen positiivinen perjantai 
Mun kierto ennen raskautta oli 28. Nyt mitä ollu synnytyksen jälkeen menkkoja (pian puoli vuotta sitten synnytin) 33-34. Ei ikinä näin pitkää! Joo sais kyllä alkaa tapahtuun jotaki suuntaa, jos toisee.
Onko sulla ollu nyt ihan vaan negaa sitte? Toivotaan plussaa sinne.![]()
En ole noita lämpöjä seurannut ennen tätä kiertoa, joten se on uutta.