Raskaaksi 2020

Nyt täysin tietämätön kyselee, missä vaiheessa te aloitatte ovulaation tikuttamisen? Tänään tuli ne ovulaatiotestit, mitkä tilasin, raskauskeijulla on kyllä nopea toimitus. :happy:

Sehän riippuu siitä kuinka pitkä kierto on:confused004 mulla on kierto 23-26 päivää ollu nyt hetken niin lääkäri sanoi että tikuttaminen aloitettava kp 8 ja et tod.näk. ovulaatio on kiertopäivillä 10-11:gen014 näin ainakin tässä kierrossa :happy119 ja mulla muuten antaa jostain syystä väriä ennen menkkoja, eli mä en ainakaan voi testata alku raskautta ovistesteillä :hilarious: kokeilemaan vaan, tsemppiä:Heartblue

Ähh, kp45, ei menkkoja ja nega apteekin omalla..

Onko kukaa plussannu myöhemmin? Vai voinko jo olettaa, että menkat alkaa joskus tässä..
Itellä jäi yhet kuukautiset välistä kokonaan ennenkuin plussasin, eli periaattessa joskus kp 54 tai enemmän tienoilla. ''En osaa laskea yhtään''. Näin kävi, jos laskettais kuinka pitkä kierrosta tuli. Toki silloin tuli toinen ovis putkeen ilman, että menkat tuli välissä. :angelic:

Itellä jäi yhet kuukautiset välistä kokonaan ennenkuin plussasin, eli periaattessa joskus kp 54 tai enemmän tienoilla. ''En osaa laskea yhtään''. Näin kävi, jos laskettais kuinka pitkä kierrosta tuli. Toki silloin tuli toinen ovis putkeen ilman, että menkat tuli välissä. :angelic:
Okei :o mietin vaa et näkysköhän verestä sitte...

Onko kenelläkään järjetön tissikipu tullut ennen ovista ja huonoa oloa ja hitollinen väsymys?

Ollaan ihan zombeja miehen kanssa ja uskokaa tai älkää mutta ton yhden mielialat menee mun kierron mukaan. kun olen energinen ja estrogeeni kohoo niin Seki on ja ilmeisesti nyt ovuloin niin iski hitollinen väsy molemmat eilen nukuttiin ja yöllä pupuiluu oli puoliunissa ja kaikki roippeet sisään. Puhuttiin eka et haen jälkiehkäisyn mut päädyttiin et en. Mä kyl hyvin tarkkaan kerroin että nyt on vaara että voi ehkä käydä niin ja itse enemmän jahkailin kunnes tajusin että en mä oo ikinä tullut raskaaksi jos ei just oikea ajoitus joten miksi nytkään. Ja oletan että ovuloin joko nyt tai sit sunnuntaina viimeistään ku mähän oireilen joka ikistä muutosta ihan hullun lailla.

Mutta, rinnat on kipeet ja jo kolmatta päivää tulee keltavuotoa et eiks toi nyt oo jo melko varma et ovis on jo ohi. Vaikka moni on kyl sanonu et keltavuotoa tullut myös ennen ovista ja nyt vasta alko kunnon tärinäkipu ja rinnat räjähtää ku ei edes suihkua tai saati mun paitaa kestä noi ku niitä vihloo. Olin yllättynyt että viime kierrossa ei mitään mut olikin varmasti anovulatorinen kierto ku nyt rinnat kipeet ja ellottaa. Tai sitten keho yrittää muttei onnistunut ja siks oireilen taas näin. Turvotus laski ja massu on kuralla.

Tässäpä tämän kierron testailut, jos joku haluaa katsoa :grin eli ylin on toissapäivänä kp21, päivällä n.klo 13 testattu, siitä alempi on sitte illalla 23 aikaan ennen nukkumaanmenoa pienellä pidätyksellä ja toisiks alin eilinen kp22 päivällä ja alin on tänään kp23. Eli jos vahvin oli toissailtana niin onkos nyt dpo1 vai 2? o_O

Oireet jäi supervähäisiks ja koska ovis siirty ja siirty niin lakkasin tikuttamisen (tikutin kp9-17) mutta toissapäivänä sohvalla istuessa tuntui niin selvät nippailut että oli pakko testata ja tadaa! Entiedä kuinka suuri todennäköisyys näin myöhäsestä ovulaatiosta on raskautua mutta kyllä koitetaan varpaatkin ristiä että tärppäis:smiley-angelic001 Ei limoja, ei himoja tai muutakaan, nyt vasta ovuloidessa vihlomiset ja nippailut ja selkäkipu. o_O

Liitteet

• 15894714299133830401534212781152.jpg
    15894714299133830401534212781152.jpg
    30.9 KB · Katsottu: 167
Tässäpä tämän kierron testailut, jos joku haluaa katsoa :grin eli ylin on toissapäivänä kp21, päivällä n.klo 13 testattu, siitä alempi on sitte illalla 23 aikaan ennen nukkumaanmenoa pienellä pidätyksellä ja toisiks alin eilinen kp22 päivällä ja alin on tänään kp23. Eli jos vahvin oli toissailtana niin onkos nyt dpo1 vai 2? o_O

Oireet jäi supervähäisiks ja koska ovis siirty ja siirty niin lakkasin tikuttamisen (tikutin kp9-17) mutta toissapäivänä sohvalla istuessa tuntui niin selvät nippailut että oli pakko testata ja tadaa! Entiedä kuinka suuri todennäköisyys näin myöhäsestä ovulaatiosta on raskautua mutta kyllä koitetaan varpaatkin ristiä että tärppäis:smiley-angelic001 Ei limoja, ei himoja tai muutakaan, nyt vasta ovuloidessa vihlomiset ja nippailut ja selkäkipu. o_O

Toissapäivänä ollut dpo-1, eilen dpo0 ja tänään dpo1. Kyllä myöhäisestäkin voi raskautua ihan yhtä hyvin.

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Moi, täällä uusi kirjoittelija foorumille, 27-v ja puoliso 30-v, ensimmäisen lapsen päätetty antaa tulla jos on tullakseen, ehkäisy jätetty pois toukokuun alussa. :)
Lämpimästi tervetuloa! :welcome
Toivotaan, että tärppää pian.

Tiedätkö/sanoko lääkäri mitä ois voinut käydä? Oisko se voinut vaan sitten tipahtaa?

Joko on mennyt kohtuonteloon tai sen ulkopuolelle, tai vatsaonteloon, gynekologi tietää kuulema paremmin ja ultran avulla näkyy. Kysyi se että oonko huomannu et ois tippunut pois,mut en kyl oo mitään huomannut. Ei auta kuin ootella ja toivoa et se löytys ja joskus pääsisi yrittämään.

Joko on mennyt kohtuonteloon tai sen ulkopuolelle, tai vatsaonteloon, gynekologi tietää kuulema paremmin ja ultran avulla näkyy. Kysyi se että oonko huomannu et ois tippunut pois,mut en kyl oo mitään huomannut. Ei auta kuin ootella ja toivoa et se löytys ja joskus pääsisi yrittämään.
Ai nuinki voi käydä! :o hirveesti zemppiä ja toivotaan, että pian löytyisi!

Tervetuloa kaikille uusille! :):)

Kuinka monella muulla on piinapäivät nyt meneillään?

Täällä dpo 9 ja päädyin sit tekemään aamulla raskaustestin (Onestepin puikko). :wideyed: Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.

Ja ehkä nyt muistinkin, miksi toi aikaisin testaaminen ei ehkä sovi minulle, eli se tuntuu tuovan vaan enemmän mietinnän aihetta ja stressiä. :meh:

Lopputuloksena testissä on siis testiajan päätyttyä näkyvä viivanpaikka. Missään tapauksessa se ei ole positiivinen, ei ole punaista väriä, ja tosiaan hyvin haalea. Tuosta ei siis voi todellakaan tehdä mitään päätelmiä, saati luotettavia päätelmiä, mutta arvatkaa vaan lähteekö ajatukset laukalle. :banghead: Huoh sentään. :joyful:

Mutta nyt laitan kaiken tahdonvoimani peliin ja testaan vasta sunnuntaina uudestaan, ellei sitä ennen tapahdu jotain ihan mullistavaa. :woot:

Kohtuontelossa sen kuuluu ollakin. Ei se sieltä vatsaonteloon pääse, ellei kohdussa ole reikää. On voinut tippua pois tai narut niin lyhyet ettei näy. Voihan sitä odotellessa jo alkaa yrittää, jos olisikin sattunut tippumaan.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaikille uusille! :):)

Kuinka monella muulla on piinapäivät nyt meneillään?

:greet025

Dpo 5 menossa. Edelleen sellainen paha maku suussa:sick009 Ei mikään metallinen tai rautainen, mutta paha kuitenkin. Tänään myös ollu tosi paljon alavatsan juilintaa ja kipeitä vihlaisuja pitkin päivää. Ei muuten mitään mainittavaa. Tai no seksiuni viime yönä :angelic: Lasketaanko se oireeksi :p

Onnea paljon kaikille jotka ovat saaneet haamun ja paljon tarrasukkia pienille. Niin kovasti toivon meillekin plussaa, mutta piinailua saa vielä hetken aikaa jatkaa.
Ja tervetuloa uusille! :)

Nyt täysin tietämätön kyselee, missä vaiheessa te aloitatte ovulaation tikuttamisen? Tänään tuli ne ovulaatiotestit, mitkä tilasin, raskauskeijulla on kyllä nopea toimitus. :happy:

Tännekin saapui tänään paketti Raskauskeijulta! :grin Itsekin mietin samaa. Viime kierto oli 40 päivää.

Kp39 ja tänään tuntui taas ihmeellistä voimakasta vihlontaa vasemmalla alavatsalla. Oon myös palellu jo pari iltaa ja tänään päivälläkin. Optimistina veikkaisin myöhäistä ovista, realistina taidan todeta että hormonit taas tekee temppuja... mut eihän niistä petipuuhista ikinä haittaa ole :wink

Mulla on nyt juilinut alavatsaa melkein koko päivän :confused:Yleensä tällaisia kipuja on menkkojen ekana vuotopäivänä, ja olenkin ravannut vessassa pitkin päivää tarkistelemassa onko alkanut vuoto. No ei ole näkynyt. Alaselkä on myös ollut jo pari päivää kipeä, tänään sitä jotenkin särkee? Ei ole yleensä tällaista menkkojen aikaan.

Kävin nyt sitten illalla töiden jälkeen kaupassa ja ostin sen raskaustestin jota oon tässä pari kertaa jo katsellut :shy: Huomenna ois kp28/28-29. Ehkä testaan ennen kuin lähden iltavuoroon ellei menkat ala aamulla :rolleyes:

Paljon onnea plussista ja haamuista!

En pysy millään mukana viesteissä kun niitä tulee niin paljon! Täällä dpo3 vissiin, en oo kauheesti piinaillu. Tiedättekö sen tunteen kun heti on jo se fiilis et sieltä ne menkat kuitenkin alkaa? Pidän vähän taukoo foorumista enkä ehdi seuraan ryhmää niin aktiivisesti :angelic:

Tätä kyl saa kuikkia vähä väliä tai heti on monta sivua uutta luettavaa. :D ei sillä hyvä vaan, et pysyy aktiivisena. :)

Voi vittujen kevät. Hcg 734 ja perjantaina tulis 6 vkoa tyhjennyksestä. Vituttaa ihan saatanasti. Villi veikkaus että joudun ottamaan uudet tyhjennyslääkkeet :arghh: Ei siis päästä ihan pian uuteen yritykseen :sad001

Voi vit.. :arghh: eikö ois voinu mekaanisesti kaapia ja imee kohtua?

Takaisin