Nyt täysin tietämätön kyselee, missä vaiheessa te aloitatte ovulaation tikuttamisen? Tänään tuli ne ovulaatiotestit, mitkä tilasin, raskauskeijulla on kyllä nopea toimitus.![]()
Sehän riippuu siitä kuinka pitkä kierto on
mulla on kierto 23-26 päivää ollu nyt hetken niin lääkäri sanoi että tikuttaminen aloitettava kp 8 ja et tod.näk. ovulaatio on kiertopäivillä 10-11
näin ainakin tässä kierrossa
ja mulla muuten antaa jostain syystä väriä ennen menkkoja, eli mä en ainakaan voi testata alku raskautta ovistesteillä
kokeilemaan vaan, tsemppiä
Ei limoja, ei himoja tai muutakaan, nyt vasta ovuloidessa vihlomiset ja nippailut ja selkäkipu.
Testailin joskus syksyllä aina aika ajoissa ja paljon, ja totesin et se voi aiheuttaa itselle turhaa lisästressiä. Joten moneen kiertoon en ole tehnyt yhtään raskaustestiä, viimeksi tammikuussa kun oli tavallista pidempi kierto.

Ei mikään metallinen tai rautainen, mutta paha kuitenkin. Tänään myös ollu tosi paljon alavatsan juilintaa ja kipeitä vihlaisuja pitkin päivää. Ei muuten mitään mainittavaa. Tai no seksiuni viime yönä :angelic: Lasketaanko se oireeksi
Huomenna ois kp28/28-29. Ehkä testaan ennen kuin lähden iltavuoroon ellei menkat ala aamulla