Raskaaksi 2020

Dpo11, tissit koko ajan vaa entist kipeemmät, lämpöö 37.4, pahoinvointia kolmatta päivää putkeen (toissapäiväsen jälkeen en oo oksentanu kuitenkaan) ja mua pistää alavatsaan varsinki yskiessä. Katotaa jos huomenna se eilisen haamu olis vahvistunu. Alkaa jo jännittää mut samal pelottaa ja ahistaa et tuleeki nega ja tippuu korkeelta ja kovaa :facepalm:

Viestitulvia taas :grin Mä sain lauantaina ovistestiin plussan. Oon ollut tosi allapäin viikonlopun (työstressi kyllä vaikuttaa varmaan suurimmaksi osaksi). Tänään ollutkin sitten vähän parempi päivä henkisesti, mutta täällä värjöttelen viltin alla, lämmöt oli korvasta 37.2. Eli ovulaatio taitaa oikeastikin olla takanapäin ja odottelu alkaa :happy: Tai sitten oon vaan tulossa kipeäksi :grin:grin

Dpo1 täällä tänään :smiley-bounce012 En millään meinaa pysyä kärryillä tän ryhmän kanssa kun harvemmin käyn, onko kukaan muu samoissa kierron vaiheissa? :cool14

Mulla on luultavasti tänään ovulaatio, eilen testasin ja sain melkein samanvahvuiset viivat ja tän päiväiset tuntemukset on ovismaiset. Tälle päivää ei riittänyt testejä, mutta mennään nyt aluksi tjottailemalla, koska ei haittaa vaikka lasta ei heti kuuluisikaan.

Eilen ja toissapäivänä tuli touhuttua miehen kanssa, katsotaan, millainen lopputulema näistä tulee.

Työkuviot aiheuttaa kyllä pohdintoja. Oon määräaikaisessa työsuhteessa ja kesän työttömänä. En saanut vakituista paikkaa nyt keväällä, joten seuraaviin mahkuihin menee taas vuosi. Eli jos saadaan esim ensi keväänä vauva niin olen taas työttömänä kun vanhempainvapaa loppuu... Mutta toisaalta en halua lykätä mahdollisuutta saada toinen lapsi enää... Hankalia juttuja..

Dpo1 täällä tänään :smiley-bounce012 En millään meinaa pysyä kärryillä tän ryhmän kanssa kun harvemmin käyn, onko kukaan muu samoissa kierron vaiheissa? :cool14

Täällä dpo 3 tänään, joten aika samoissa mennään! :nailbiting:

Täällä Ei mitään kovin havaittavaa oiretta. Koitan olla laittamatta ihan hirveästi painoarvoa näihin alkupäivän oireisiin, koska oon aika etevä kuvittelemaan kaikenlaista, MUT tosi paha maku suussa. :hilarious: Mistä lie johtuu.

Me ei mietitä mitään tämmösiä että koska olisi hyvä aloittaa yritys, ettei vaan tulisi loppuvuoden vauvaa tai alkuvuoden vauvaa. Koska meillä ei ole itsestäänselvää että raskautuminen onnistuu tuosta noin vaan. Se vauva päättää sitten ilmoittaa tulostaan koska vaan, meiltä löytyy tammikuussa syntynyt lapsi sekö elokuussa syntynyt lapsi. Esikoisesta meni 2vuotta kun raskaustesti näytti positiivista, kuopus sai alkunsa 2v9kk jälkeen toisesta inseminaatiosta naistenklinikalla.

Nyt mennää sitten tulee jos on tullakseen, voi mennä taas monta vuotta ennenkuin tulee plussa raskaustestin.

Naulan kantaan.

Paljon tänne tulee kyllä viestejä. Tekisi mieli kommentoida kaikkiin mutta ei vaan osaa poimia kaikkia aikaisempia viestejä :wink
Itse odotan tämän foorumin antia, jos raskaaksi tulee. Viime raskaudessa v. 2006 oli tueksi ja avuksi monessa tilanteessa.
Minä olen muutaman kuukauden keskittynyt hyvää seksiin ja muutenkin kehon hyvin vointiin. Täytyy myöntää, että minulla oli yksi kierto kun olin ihan orjallinen kun laskin päiviä ja seksiä ajoitin ja joka kerta mietin oliko tästä annoksesta edes hyötyä :smug::hilarious::woot::woot:
Hullulta tuntuu jälkikäteen ajatellen. Onneksi kuukautiset alkoi sen kierron jälkeen ja tajusin, etten halua kokea moista uudestaan.
Puoli vuotta on vauva saanut tulla, mutta en itseasiassa omalla kohdallani ihmettele että on kestänyt.
Jaksamista kaikille, plussia ja rakkautta

Paljon tänne tulee kyllä viestejä. Tekisi mieli kommentoida kaikkiin mutta ei vaan osaa poimia kaikkia aikaisempia viestejä :wink
Itse odotan tämän foorumin antia, jos raskaaksi tulee. Viime raskaudessa v. 2006 oli tueksi ja avuksi monessa tilanteessa.
Minä olen muutaman kuukauden keskittynyt hyvää seksiin ja muutenkin kehon hyvin vointiin. Täytyy myöntää, että minulla oli yksi kierto kun olin ihan orjallinen kun laskin päiviä ja seksiä ajoitin ja joka kerta mietin oliko tästä annoksesta edes hyötyä :smug::hilarious::woot::woot:
Hullulta tuntuu jälkikäteen ajatellen. Onneksi kuukautiset alkoi sen kierron jälkeen ja tajusin, etten halua kokea moista uudestaan.
Puoli vuotta on vauva saanut tulla, mutta en itseasiassa omalla kohdallani ihmettele että on kestänyt.
Tää koko vaun foorumi on ollut mulle ihan korvaamaton tuki ja apu tuossa esikoisen odotusaikana, nyt vauva-aikana ja nyt kun haaveilen toista. :) pidellää peukkuja, jaetaan sympatiaa ja hurrataan plussista porukalla. :Heartred

Mulla oli viime kierrossa sama, tuntu että jo ahdisti kun niin piinaili. Nyt yritän mennä vähän hälläväliä meiningillä, tai yritän ajatella että se on joko tai ja uus kierto sit kuitenkin alkaa.

Dpo11, tissit koko ajan vaa entist kipeemmät, lämpöö 37.4, pahoinvointia kolmatta päivää putkeen (toissapäiväsen jälkeen en oo oksentanu kuitenkaan) ja mua pistää alavatsaan varsinki yskiessä. Katotaa jos huomenna se eilisen haamu olis vahvistunu. Alkaa jo jännittää mut samal pelottaa ja ahistaa et tuleeki nega ja tippuu korkeelta ja kovaa :facepalm:

Onko siitä kuvaa! Yritin selata mut en löytänyt. Vähänkö jännää! :hilarious:

Mun täytyy tunnustaa, että vuosia kroonisesta vauvakuumeesta kärsineenä on tullut luettua tätä palstaa enemmän tai vähemmän jo vuosia sitten:facepalm::hilarious: vaikka yrityskin lähti vasta tässö keväällä käyntiin. Oli kyllä pari vuotta välissä kun en ollenkaan lueskellut mitään vauvajuttuja. Mutta aikas pian uudessa hyvässä parisuhteessa tuli taas eksyttyä tänne foorumille ja vihdoin itsekin kirjoittelemaan:rolleyes:

Tuohon menkkajuttuun. Mulla on kipuja vaan aina ekana päivänä ja jos menkat ei ala illalla, en tarvii särkylääkettä. Illalla tarviin välillä lähinnä siksi että on helpompi nukahtaa. Jos päivällä alkaa niin ne kivut kerkee jo lievittyä niin paljon ettei oo tarvis. Vuoto kestää 5 päivää, mutta siinä on yks ärsyttävä juttu. Se loppuu aina jo neljäntenä päivänä, ja siinä ollaan jopa puoli vuorokautta ilman vuotoa. Mutta sitten ne tekee vielä sen yhden päivän comebackin... Nykyisin osaan jo pitää sidettä vielä vuorokauden vähintään jos menkat "loppuu", mutta nuorempana lopetin käytön lähes aina siihen ensimmäiseen loppuun. :happy8 en oo ikinä törmännyt kehenkään toiseen, jolla ois kans tämmöset "comebackit" :grin

Tää foorumi on kyllä täyttä kultaa, lueskelin itsekin jonkun aikaa ennenkuin liityin! Tosi aktiivinen ja todella hyvässä hengessä keskustellaan eikä toisia lytätä :love7

Tuohon menkkajuttuun. Mulla on kipuja vaan aina ekana päivänä ja jos menkat ei ala illalla, en tarvii särkylääkettä. Illalla tarviin välillä lähinnä siksi että on helpompi nukahtaa. Jos päivällä alkaa niin ne kivut kerkee jo lievittyä niin paljon ettei oo tarvis. Vuoto kestää 5 päivää, mutta siinä on yks ärsyttävä juttu. Se loppuu aina jo neljäntenä päivänä, ja siinä ollaan jopa puoli vuorokautta ilman vuotoa. Mutta sitten ne tekee vielä sen yhden päivän comebackin... Nykyisin osaan jo pitää sidettä vielä vuorokauden vähintään jos menkat "loppuu", mutta nuorempana lopetin käytön lähes aina siihen ensimmäiseen loppuun. :happy8 en oo ikinä törmännyt kehenkään toiseen, jolla ois kans tämmöset "comebackit" :grin

Miun menkat kuulostaa ihan samoilta kuin sinun! Tai siis ainakin ennen synnytystä. En tiedä palaavatko ennalleen. Aina vain ekana päivänä koskee. Nyt koski näissä menkoissa (kp4) vain pari tuntia. Ennen synnytystä koski pidempään. Minulla loppu tuli aina kolmantena päivänä, kun kaksi päivää oli vuotanut paljon. Sitten vuoto jatkui juurikin noin 12h päästä siitä! :woot: Nyt on vaan vuotanut tasaisesti neljä päivää, eka päivä tosin oli niukka.

Mä en ole aiemmin kuumeillutkaan täällä, liityin vasta kun plussasin esikoisesta, koska tiesin että siskoni oli aikanaan ollut odottaessaan jossain näillä foorumeilla ja sai sieltä ihan tosi hyviä ystäviäkin, joiden kanssa näkevät tieten vieläkin ajoittain. Ja on ollut kyllä raskausaikaan ja vauvavuoteen ihan mahtava tukiverkosto! Varsinkin kun suurin osa läheisistä kavereista on vielä lapsettomia, foorumilta sai kyllä hirveästi myös hyviä käytännön vinkkejä ja ohjeita :)

Tänään pitäis menkkojen alkaa, toistaiseksi ei oo näkynyt. Juilintaa on jonkun verran ja tissit entistä kipeemmät.

Miten laskette tuon dpo:n? Onko dpo1 silloin kun ovu-testi näyttää plussaa vai vasta seuraavana päivänä?

Käsittääkseni ovisplussa on dpo -1 ja ovulaatio dpo 0 ja sitten dpo 1 jne... Itsekin pähkäilin sitä joskus, ja näin muistaakseni jostain sen luin :happy:

Takaisin