onpas täällä paljon uusia, tervetuloa!!
joku kyselikin onko vuodenajalla merkitystä, meillä oli sen verran, että ajateltiin tähdätä yritys niin että ei aloitettu vielä maaliskuussa jolloin olisi tullut loppuvuoden vauva
toki tässä painoi sekin etten ehtiny kovin kauaa vielä raskausvitskuja syödä, niin otettiin senkin kanssa varman päälle. voihan se olla että venyy kuitenkin loppuvuodelle, mutta ainakin nyt aloitettiin :)
Lumikukka, mikä kp sulla?
täällä kp37 ja puhdas nega aamupissasta. oireetkin on lievenneet, eli varmaan johtui noista pillerien poisjättämisen jälkeisistä hormonaalisista muutoksista
sais ne menkat alkaa niin sais kierron käyntiin oikeasti! viimeksi kun alkoi menkat kp24 ehkäisyn poisjättämisen jälkeen niin tää tuntuu pitkältä, vaikkei todellisuudessa ole vielä mitään 
joku kyselikin onko vuodenajalla merkitystä, meillä oli sen verran, että ajateltiin tähdätä yritys niin että ei aloitettu vielä maaliskuussa jolloin olisi tullut loppuvuoden vauva
toki tässä painoi sekin etten ehtiny kovin kauaa vielä raskausvitskuja syödä, niin otettiin senkin kanssa varman päälle. voihan se olla että venyy kuitenkin loppuvuodelle, mutta ainakin nyt aloitettiin :)Lumikukka, mikä kp sulla?
täällä kp37 ja puhdas nega aamupissasta. oireetkin on lievenneet, eli varmaan johtui noista pillerien poisjättämisen jälkeisistä hormonaalisista muutoksista
sais ne menkat alkaa niin sais kierron käyntiin oikeasti! viimeksi kun alkoi menkat kp24 ehkäisyn poisjättämisen jälkeen niin tää tuntuu pitkältä, vaikkei todellisuudessa ole vielä mitään 
tiedän, ettei tässä kauaa oo vielä yritetty, mutta tuo aika jolloin vauva olisi ollut jo tervetullut ilman yrittämistä on sen verran pitkä että tuntuu ikuisuudelta. Minä kun olisin ollut yrittämään silloin heti ja oon joka kuukausi odottanut, että joko nyt. Eli about 18 kertaa tullut pettyneeksi 
itsekin olisin ollut valmis äidiksi jo vuosia ja kamalan vauvakuumeen kourissa. Mutta tänä päivänä olen omasta elämäntilanteestani johtuen iloinen, ettei niitä lapsia tullut edelliseen todella epäterveelliseen suhteeseen. Mutta teillä vissiin tilanne eri, kun olet saman miehen kanssa ollut. Miesten jarruttelu tuossa asiassa on kyllä persiistä suoraansanottuna. Onneksi nykyinen jakaa ajatukseni siitä, miten ihanaa ne omat lapset olis ja et haluis mahdollisimman nuorena ne tehdä.
anteeksi suorasukaisuureni, mut ootko koskaan ajatellut ottaa etäisyyttä ja vetää vähän omia rajoja, vaikkq kyseessä onkin sun siskos. Terapiassa käyneenä oon kyl ite sen oppinu, et just ton tyyppiset ihmiset kuormittaa niin paljon, että sairastuttavat vielä kuulijansa/läheisensä
jaksamistq sinne
täytyy toivoo että tää oireiden laantuminen olis nyt jonkinlainen merkki paluusta normaaliin :) millainen kierto sulla oli alkuun? mä ehdin tässä edellisen raskauden jälkeen käyttää sekä mini- että e-pillereitä, niin ei ehkä ihmekään jos kierto on sekasin.
menis itelläkin kyllä kuppi nurin tollasesta. tsemppiä!
Puikkotesti ei antanut edes kunnon viivaa ennen ku the day oli käsillä.
Halusin vaan käydä oksentamaan. En ees syö lihaa muutenkaan. Sitten jo työntelinkin rattaita sateisessa Suomessa taas.
viljelen iteki tota ilmasua ja osu ja uppos. Jos päivän tai kaksi pitää yhdyntöjen välillä taukoa niin varmaan hyvät mahikset?:angelic: Ja sit tikuttelee ovista kans siihen.