Raskaaksi 2020

On niin vaikeaa tehdä ovis-testiä :eek: Pitäisikö pissata tosi varovasti, ettei roisku ympäriinsä ja testi-ikkunaan vai miten te teette? Mielestäni testejä on helpompi tehdä pissimällä astiaan ja työntämällä tikku siihen. Tänään piti tehdä testi samaan aikaan kuin eilen, mutta oltiin retkellä, ja tikku unohtui kotiin. Ja olisihan se huussissa ollut vaikea tehdä. Ja kun tein testin kotona, se meni pieleen, eikä ikkunaan ilmestynyt mitään.
Mulla on ihan kippo vessassa tota varten. Joka viikko uusin

Toki ulkona ja reissussa sit pissaan varoen siihen liuskan päähän

Mäkin pissaan ensin kippoon. Ei siitä muuten oikeen mitään tuu (mulla ainakaan:hilarious:).

On niin vaikeaa tehdä ovis-testiä :eek: Pitäisikö pissata tosi varovasti, ettei roisku ympäriinsä ja testi-ikkunaan vai miten te teette? Mielestäni testejä on helpompi tehdä pissimällä astiaan ja työntämällä tikku siihen. Tänään piti tehdä testi samaan aikaan kuin eilen, mutta oltiin retkellä, ja tikku unohtui kotiin. Ja olisihan se huussissa ollut vaikea tehdä. Ja kun tein testin kotona, se meni pieleen, eikä ikkunaan ilmestynyt mitään.

Ostin kaupasta pitkän pötkön muovisia shottilaseja ja käytän niitä. Ei mene niinpaljoa hukkaan kuin esim kertsikkalaseissa kun shottilasit pienempiä ja huuhtasen sitä aina testin jälkeen, säilytän vessan kaapissa. Eikä haittaa muiden säilytys keittiönkaapissa, koko pötkö kun ei mahdu vessaan. Kastamalla tullut siis paras, liian sotkusta sohimista omastamielestä pissata suoraa :grin

Täällä yk2 ja kp10. Ovista ennustelee ens ke, tällähetkellä melko kuivaa ja tasasta, välillä vähän nippailuja. Oottelempa miten homma kehittyy. Tikutellut olen nyt eilen ja tänää ja ei vielä merkkejä, lähinnä varmistelen että osuu päivä kohdilleen. Greippimehua ostin paripurkkia ja mieskin sitä välillä juonut, liekkö maun takia vai onko oikesti niin mukana tässä että juo mahdollisen vaikutuksenvuoksi? Tallettelujen kans ei ongelmaa kun muutenki aktiivinen seksielämä. Vinkkasin vaan miehelle että säästellä ensviikkoon mutta niinhän tuota tavaraa on riittänyt..:rolleyes: Lähti viettään vappua poikien saunailtaan ja itse sainki omaa aikaa, taidan linnottautua kans sohvalle ja napata viinilasin ja suklaan seuraksi.

Tuossa pohdittiin miehen kans ja aattelinki kysellä teiltä naiset mielipidettä, koetteko että asennolla on väliä touhuillessa? Tai teettekö jotain toisin h-hetkellä talletellessa? Mikä on parhaaksi koettu, jotta siimahännillä paras lähtökohta uiskennella?

Perus jalat kattoakohti on ollut tieten tutkailussa niinpaljon ja siitä todettu ettei olis vaikutusta mutta keskustelua ja pohdintoja kuulisin. :rolleyes::sign17

Ostin kaupasta pitkän pötkön muovisia shottilaseja ja käytän niitä. Ei mene niinpaljoa hukkaan kuin esim kertsikkalaseissa kun shottilasit pienempiä ja huuhtasen sitä aina testin jälkeen, säilytän vessan kaapissa. Eikä haittaa muiden säilytys keittiönkaapissa, koko pötkö kun ei mahdu vessaan. Kastamalla tullut siis paras, liian sotkusta sohimista omastamielestä pissata suoraa :grin

Täällä yk2 ja kp10. Ovista ennustelee ens ke, tällähetkellä melko kuivaa ja tasasta, välillä vähän nippailuja. Oottelempa miten homma kehittyy. Tikutellut olen nyt eilen ja tänää ja ei vielä merkkejä, lähinnä varmistelen että osuu päivä kohdilleen. Greippimehua ostin paripurkkia ja mieskin sitä välillä juonut, liekkö maun takia vai onko oikesti niin mukana tässä että juo mahdollisen vaikutuksenvuoksi? Tallettelujen kans ei ongelmaa kun muutenki aktiivinen seksielämä. Vinkkasin vaan miehelle että säästellä ensviikkoon mutta niinhän tuota tavaraa on riittänyt..:rolleyes: Lähti viettään vappua poikien saunailtaan ja itse sainki omaa aikaa, taidan linnottautua kans sohvalle ja napata viinilasin ja suklaan seuraksi.

Tuossa pohdittiin miehen kans ja aattelinki kysellä teiltä naiset mielipidettä, koetteko että asennolla on väliä touhuillessa? Tai teettekö jotain toisin h-hetkellä talletellessa? Mikä on parhaaksi koettu, jotta siimahännillä paras lähtökohta uiskennella?

Perus jalat kattoakohti on ollut tieten tutkailussa niinpaljon ja siitä todettu ettei olis vaikutusta mutta keskustelua ja pohdintoja kuulisin. :rolleyes::sign17
Meillä ei asennolla ollut väliä, tai en ainakaan usko. Simppoja valu pois kiitettävästi, eikä nostettu jalkoja kattoon yms. Miehelläkin ois pitänyt olla esikoisen aikaan koko ajan varastot tyhjinä, mutta niin vaan se esikoinen synty. :grin
En tiedä oliko aktiivisuudellakaan vaikutusta kun lähes päivittäin esikoista tehtiin ja vuosi meni.
Kai se oli enemmän tuuri meidän kohdalla. :hilarious:

Minä olen lukenut, että yhdynnän jälkeen pitäisi olla 15-20 min sellään ja lantio vähän ylempänä. Tyyny vaan alle. Tein vihdoin ovistestin pahvikupin kanssa. Ei vieläkään ovista, kp8. Niin arvelinkin.

Mullakin on ajatus että lähetyssaarnaaja ois paras, tai ainakin tämmönen vahva ajatus mulla ois. Tai sitten ei ole merkitystä. Meillä siis neljä lasta. Nelonen sai alkunsa eka yrityskierrosta ja oli tosiaan sellainen tosi hätäinen suhasu, lapset sattui olemaan pois kotoa pienen hetken ja mulla oli kiire töihin. Lähdin suoraan siitä suihkuun ja töihin. Ajattelin ettei varmaan tärppää, mut niin vaan tärppäs :happy:.

Minä olen lukenut, että yhdynnän jälkeen pitäisi olla 15-20 min sellään ja lantio vähän ylempänä. Tyyny vaan alle. Tein vihdoin ovistestin pahvikupin kanssa. Ei vieläkään ovista, kp8. Niin arvelinkin.

Itse oon kans aina jalat kohti kattoa vähintään sen 20 min. Mieskin tulee aina viereen makoilemaan, ettei tarvitse yksin olla :grin Sitä en tiedä, että onko mitään hyötyä jalkojen nostamisesta, mutta ei kai siitä haittaakaan ole :confused005

4kp täällä totesin, että ne isommat vuodot oli kuukautisia primolutien lopetuksen jäljiltä vaikka sekin vuoto ois voinut olla enemmän. Ajattelin, että otan kolmannen kuurin varuiksi 28kp primoluteja ja seuraavat sais tulla luomuna olkoon mikä tahansa kp silloin onhan silloin kesä toivottovasti jo kesä ja mies armeijaan pian menossa/on jo plus yritän kiertää kaukaa stressiä etenkin kierron stressiä. Täällä kaipuu omasta pienestä vastasyntyneestä kuumottaa alkaa vauvakuume taas vahventumaan vaikka luulin, että samaa kuumetta pojan jälkeen koe, kun on ollut raskasta ja on jo kotona lapsi ja jos tulisi niin se ois paljon lievempi tavallaan sisaruksen tekisi lapselle koska kuuluu tehdä ei fiiliksen takia fiilis jo kaipaa hoitoihin ja sitä omanlaistaan taikaa. No aika hoitoihin ei ole otollinen nyt katsotaan sitten myöhemmin, kun mies tullut armeijasta kotiin ja kaikki muut suunnitelmat lähtenyt pyörimään eteenpäin siis minä palannut kouluun. Kaipuu varmasti suurimmaksi osaksi tehnyt se, kun poika 1v1kk kehitysikä 10kk opettelee itsenäisesti syömään ja ottaa jo tuettuna askelia niin jonkunlainen eroahdistus vauvasta taaperoon :(

Mullakin on ajatus että lähetyssaarnaaja ois paras, tai ainakin tämmönen vahva ajatus mulla ois. Tai sitten ei ole merkitystä. Meillä siis neljä lasta. Nelonen sai alkunsa eka yrityskierrosta ja oli tosiaan sellainen tosi hätäinen suhasu, lapset sattui olemaan pois kotoa pienen hetken ja mulla oli kiire töihin. Lähdin suoraan siitä suihkuun ja töihin. Ajattelin ettei varmaan tärppää, mut niin vaan tärppäs :happy:.

Joo uskon kanssa, että lähis ois hyvä. Ja kyllä jalkoja kannattaa nostaa myös. Eikös näin toimita inseminaationkin jälkeen? Vai eikö enää? Ja ilmeisesti myös naisen orgasmi edistää hedelmöittymistä. Vai liekö totta :rolleyes: Me toimittiin tälleensä kokonaisuudessaan ihan vaistomaisesti :happy: Ja kaksi viikkoa putkeen :laughing001 Pakko kyllä nostaa miehelle hattua, hieno suoritus oli.

Muokattu viimeksi:
En tiedä onko mitään perää tutkimuksessa, joka väittää, että keväinen aamusperma olisi laadullisesti parasta ja kesää kohti taas heikkenisi :hilarious: Ja löytyy tutkimusta myös siitä, että mies voisi huoletta saada siemensyöksyn kerran päivässä. Että ei kannata liian pitkään hautoa spermaa. Päivittäinen syöksy voisi tutkimusten mukaan vähentää dna-vaurioisten siittiöiden määrää :dance008

Näemmä sitä siirtyy keskustelemaan miesten hedelmällisyydestä ja nesteistä, kun oma kroppa ei toimi ja vuoda nestettä :laughing002

Muokattu viimeksi:
En tiedä onko mitään perää tutkimuksessa, joka väittää, että keväinen aamusperma olisi laadullisesti parasta ja kesää kohti taas heikkenisi :hilarious: Ja löytyy tutkimusta myös siitä, että mies voisi huoletta saada siemensyöksyn kerran päivässä. Että ei kannata liian pitkään hautoa spermaa. Päivittäinen syöksy voisi tutkimusten mukaan vähentää dna-vaurioisten siittiöiden määrää :dance008

Näemmä sitä siirtyy keskustelemaan miesten hedelmällisyydestä ja nesteistä, kun oma kroppa ei toimi ja vuoda nestettä :laughing002
Mä tosta luin et ku joka päivä niin joku vaurio vähenee riski siis ja muuten vaan mietin ku meil oli se hajoamistapaus noin kymmenennen kerran niin säikähti ja nyt oon saanut neuvon et naisen orgasmi, aamulla ja nimenomaan lähetyssaarnaaja olis optimit mut nämä on paljon ihan huuhaata myös

En usko että asennolla on vaikutusta, periaatteessa siinä tapauksessa myös miehen vehkeen pituudella olisi :grin sen oon lukenut että naisen orgasmi tai omat limat auttaa siittiöitä pysymään hyvinä ja silloin on suotuisa ph kavereille. Mutta kun sinne kerralla se 15 miljoonaa kaveria ui, niin kyllä useampi tuhat on siellä munatorvessa odottelemassa, riippuu varmaan paljon laadusta, pieni osa varmaan on niitä superyksilöitä jotka selviää monta päivää :wideyed:

Oon hommailun jälkeen odottanut ehkä 5 min ja oon laittanut pari tyynyä lantion alle, vaikka en usko että sillä on väliä. Mutta kaikki keinot kannattaa varmistaa. Tietenkin sperman laadusta riippuu, onhan se toisilla tosi juoksevaa ja toisilla kökömpäää :joyful: oon huomannu että miehelläkin se vaihtelee toisinaan se rakenne :woot:

Mä en kans usko et asennolla on väliä enkä myöskään usko tuohon jalkojen ylhäällä pitämiseen, vaikka tuskin haittaakaan on.
Kyllä ne siittiöt sellaisella vauhdilla sinkoaa matkaan että pääsevät perille muutenkin.:grin

Mä oon aina käyny alapesulla tosi pian seksin jälkeen ja neljä raskautta on niin saatu alulle.:)

Tänään dpo8.

Minäkin oon joskus lukenut, ettei sillä jalkojen ylös nostamisella ole merkitystä. Siittiöt lähtee semmosella vauhdilla, ettei se vaikuta. Asennoista oon kuullut samaa, mutta jostain kuulin sitäkin, että takaapäin olisi hyvä, koska pääsee syvemmälle ja siittiöillä lyhyempi matka uida :hilarious: ja naisen orgasmi lisää kosteutta, jolloin myös paremmat uintiolosuhteet:p

Meillä on kyllä vappu mennyt hyvin peiton alla, että ei pitäisi siitä olla ainakaan kiinni jos plussaa ei tästä kierrosta tuu :grin mies just sano, että parin päivän tauko tulee ehkä ihan tarpeeseen tai kohta irtoo koko vehje :smiley-ashamed004

Viime vuonna plussasin e-pillereistä huolimatta. Se tosin päätty keskenmenoon. Nyt yk10 menossa ilman ehkäsyä ja mitään ei tapahdu. Pitää vissii alottaa pillerit uudestaan... :hilarious:
Mutjoo en mäkään usko että asennolla kovin suurta merkitystä. Luulisin että paras asento on se mikä on molempien mielestä mukavin, et menee sen hetken fiiliksen mukaan nii on sit rentoutuneempi ku silleen että pelkkä hedelmöitys mielessä väkisin painaa ja ei edes nauti koko aktista.

Takaisin