Raskaaksi 2020

Mulla kans ovulaatio käsillä :grin epäilen että sunnuntaina olis The päivä, viimeistään maanantaina. Sen verran kovat nippailut ollut ja tänään vasenta munasarjaa poltellut, että siitä aattelin et sunnuntaina ois ovis. Tai mistä tietää vaikka että jo huomenna. Tänää on kp 12.
Ollaan menty joka 3. Päivä talletukset. Mutta aattelin et nyt oviksen aikaa muuttuu joka toinen päivä. Eli eilen, huomenna ja maanantaina. Saas nähä :grin ei pitäs ottaa liikaa stressiä näistä.

Mullakin nega testattu... eli joko menkat tulee, tai ovulaatio oli tosiaan eilen. o_O
Jännityksellä odotan millanen tästä kierrosta tulee.

Kevät20 ja Doris_91 Oikein paljon tsemppiä ja tarrasukkia pikkuisille. :love7

Musta on hauska, kun täällä oli niin monella yhtäaikaa ovis ja ilmeisesti minä mukaan lukien.
Nyt vaan kaikki plussaileen niiden myötä. :grin

Täälläkin edelleen pähkäillään mikä tää kierto luulee olevansa o_O Ei tuhrun tuhrua vieläkään. Kp 32 ja ei tosiaan varmuutta onko tässä kierrossa ollut ovulaatio ja jos on niin milloin. Ovisoireita oli kyllä about 11-16.4 ja nyt tällä viikolla myös.

En kyllä uskalla testiäkään tehdä. En millään usko, että ilman yritystä olisin raskautunut. Eiköhän tää kierto vain ole sekaisin hormonien takia. Jos ovulaatiota ei ole ollut, niin milloinkahan sitten kierron pitäisi alkaa? Miten kauan voi mennä? Oon ihan pyörällä päästäni. Tulkitkaa mun kiertoo, tiiätte paremmin? :wideyed:

Toisaalta jos testaisi, niin silloin ne varmaan saisi tulemaan :) Siis 26.4 lähtien ei olla keskeytetty. Jos saisin yhden yön nukkua rauhassa, niin varmaan alkaisivat :wacky: Entä jos ne edelliset ei ollukaan menkat, nyt alan kyseenalaistaa kaiken.. Crp oli 0,2, että ei nyt tulehdusta pitäisi ainakaan missään olla. Viime vuodelta olisi se toinen raskaustesti tallella, testasin silloin vaan kerran. Sekin testi menee vanhaksi kesäkuussa.

Muokattu viimeksi:
Mulla ihan sama ja piti kysyä et mikähän tää nyt oli ja kämppis sano et ehkä seksi. . No minä oon seurannut sivusta piikittämistä ja sehän on "rännittämistä".. mut onneks ei näin

Ai kauhia minnuu :facepalm: Googlesta löytyy joo molemmat. Ite oon aina tarkoittanut sitä, että kun mies suojaamattomassa yhdynnässä laukee sisään. Niin se on rojut ränniin.. :woot:

Ai kauhia minnuu :facepalm: Googlesta löytyy joo molemmat. Ite oon aina tarkoittanut sitä, että kun mies suojaamattomassa yhdynnässä laukee sisään. Niin se on rojut ränniin.. :woot:

Mä oon kuullu et rojut torveen :grin rännittäminen on huumeita joo :hilarious: ei kande huudella tuol kaduilla rojut ränniin :hilarious: et varmaan kyllä huutelekkaan:laughing001

Mulla oli tänää ekaa kertaa viallinen ovistesti. Sofin. Dipattaessa ei lähtenyt imemään, vaan kaikki jäi siihen ekaan tyynyyn. Laitoin odottaan nii ei tullut kumpaakaan viivaa, 5 min oottelun jälkeen painoin testiä siinä ekasta imukohasta nii lähti kastumaan koko testi. Sit tuli haalee kontrolliviiva vihdoin esiin. Mutta testiviiva jäi ihan valkoiseksi kun muualla oli pinkkiä, oottelin hetken, mut sit heitin takas pakettiin ja tunnin päästä katsoin testiä nii oli normaalin näköinen, eli ei ovisplussa, mutta samanlainen ku pari päivää sitten, eilen kun oli viivan haalenemispäivä, eli hyvin hentoinen vaan näkyvissä,eli nyt se lähtee tuosta nousuun, ja huippu voikin olla jo huomenna, ja la-su yönä ovis. Toki tuohon testiin en luota. Mut Harmittaa ku testejä on nii vähän, nii ei viitsi tänää enää uudestaan, mut kovat kasvukivut on vasemmalla. Tekis mieli talletetalla tänäänkin, mut pakko ootella huomiseen, ihan et olis tavallaan ehkä paremmat siittiöit sitten lähempänä ovista. Luotan enemmän omaan oloon kuin noihin testeihin.

Niin ja mun sylkiovistesti temppuilee, lamppu ei meinaa toimia. Jouduin avaamaan sen ja vääntelee johtoja/piuhoja, nii nyt taas yhdistää, mit välillä pimenee. Ärsyttävää. Kai siinä takuuta ois, mutta ku ei jaksais reklamoida.

Mä oon kuullu et rojut torveen :grin rännittäminen on huumeita joo :hilarious: ei kande huudella tuol kaduilla rojut ränniin :hilarious: et varmaan kyllä huutelekkaan:laughing001

No en :smiley-ashamed004

Kyllä mä tajusin mitä tarkoitit :hilarious: Ollaan käytetty seksistä samaa termiä jo teinistä asti

No sitten ei mennyt ihan metsään :grin

Niin ja mun sylkiovistesti temppuilee, lamppu ei meinaa toimia. Jouduin avaamaan sen ja vääntelee johtoja/piuhoja, nii nyt taas yhdistää, mit välillä pimenee. Ärsyttävää. Kai siinä takuuta ois, mutta ku ei jaksais reklamoida.

Yksi kerta tässä katselin noita netistä ja luulin kertakäyttöiseksi. Jäi ostamatta hinnan takia :rolleyes:

Kp 12 menossa ja täälläkin siis ovis lähenee. Flo ennustaa maanantaille. No, saa nähdä saanko miestä kellistettyä ollenkaan, kun ollaan tänään riidelty. Mä olen rajoittanut häntä liikaa kuulemma, enkä osallistu tarpeeksi kotitöihin. Joo, mieshän laskee niin, että esim. hän tekee ruoan, jos mä marinoin kanan, pilkon grillattavat vihannekset, keitän perunat ja teen salaatin ja hän grillaa. Tai hän täyttää tiskikoneen, kun järjestelee ne viimeiset astiat sinne ja laittaa tiskikoneen päälle, vaikka olen sitä päivän mittaan täyttänyt. Että justiinsa. Ja sitähän ei lasketa miksikään, että mä olen koko 7 viikkoa hoitanut lasten etäkoulujutut alkaen Wilman, Classroomin, Teamsin, sähköpostin ja One Noten seuraamisesta askarteluun, koneella ompeluun ja rumpusetin rakentamiseen. Ne on vaan hupia oman etätyön ohessa. Että sellainen vappupäivä.

Yksi kerta tässä katselin noita netistä ja luulin kertakäyttöiseksi. Jäi ostamatta hinnan takia :rolleyes:
Mä ostin tän 25€ lla, ja nyt puol vuotta käyttänyt. Näihin saa vaihdettua paristotkin, eli tää on aika edullinen verrattuna liuskat. Voihan olla että mulla meinaa tästä paristog loppua, sillä oon tätä sen puol vuotta käyttänyt lähes päivittäin. Toki käyttöä saa harjotella, mulla antaa oviksenkin ulkopuolella saniaistamaistakuviota mutta oviksen aikaan se saniainen on ihan erilaista, kuin muuten, myös raskaudessa oli ihan hullu saniaisviidakko. Tää on mun mielestä tosi kätevä.

Kp 12 menossa ja täälläkin siis ovis lähenee. Flo ennustaa maanantaille. No, saa nähdä saanko miestä kellistettyä ollenkaan, kun ollaan tänään riidelty. Mä olen rajoittanut häntä liikaa kuulemma, enkä osallistu tarpeeksi kotitöihin. Joo, mieshän laskee niin, että esim. hän tekee ruoan, jos mä marinoin kanan, pilkon grillattavat vihannekset, keitän perunat ja teen salaatin ja hän grillaa. Tai hän täyttää tiskikoneen, kun järjestelee ne viimeiset astiat sinne ja laittaa tiskikoneen päälle, vaikka olen sitä päivän mittaan täyttänyt. Että justiinsa. Ja sitähän ei lasketa miksikään, että mä olen koko 7 viikkoa hoitanut lasten etäkoulujutut alkaen Wilman, Classroomin, Teamsin, sähköpostin ja One Noten seuraamisesta askarteluun, koneella ompeluun ja rumpusetin rakentamiseen. Ne on vaan hupia oman etätyön ohessa. Että sellainen vappupäivä.

Meillä sama kp ja oma kalenteri ennustaa ovista maanantaille, vaikka omien olojen perusteella itse viim. sunnuntaille.
Riitelyhän on hyvä sopia viimeistään illalla eli sovintoseksiä. Tee itse aloite, vaikka ärsyttäisi vielä mies :) ja vaikka mies ois väärässä.
Ja oon huomannut että oma mies on mun oviksen lähellä äksy herkempi kaikesta. Hormoonit ne hyrrää miehilläkin naisen kierron mukaan.
Mun mies tekee joskus tuota samaa. Ja varsinkin jos hän siivoaa keraamisen lieden, niin voi luoja kuinka siinä on tehty maailman mahtavin työ, eikä hella oo koskaan ennen niin kiiltänytkään. Tai ainakaan aikoihin, eli kun Yleensä itse sen kiillotan n. 3 kertaa päivässä, nii ilmeisesti huonommin kun hän. Helppo ois triggeröityä tuosta, mut nykyään osaan antaa olla. Ennen kyllä sanoin takas, mutta tässä. 11 vuodessa oppinut nää kun Toinen joskus hakemalla hakee riitaa, mutta mä yritän ottaa lunkisti vaikka joskus tulee sanottua takas, mut ku oon laiska riitelemään. Oon kans hoitanut esikoisen etökoulun, ja keittiön pöytä on räjähtänyt,koska helpoin pitää kaikki miljoona paperia ja kirja siinä ja tietokone, kynät. Ym. Mut onneks tästä ei tuu sanomista. Vaan on kiitollinen mulle kun kunnialla saanut hoidettua etäkoulun omien etäjuttujen lisäksi. Hän itse käy työpaikalla töissä.

Ja joskus väitti kans et rajoitin häntä menemästä vaikka totuus oli et häntä ei huvittanut lähteä johki, vihaa siis krapulaa ku saa sen nii herkästi, mutta kavereille piti keksiä syy et emäntä ei päästä. Pikkuse ärsytti ku sit kaverit kyseli et mikset päästä sitä. Olin ihan et??? Se sano mulle ettei jaksa lähtee. Mut tästä on aikaa tyyliin 7-8 vuotta, sillo ku esikoinen oli pieni

Muokattu viimeksi:
Täälläkin edelleen pähkäillään mikä tää kierto luulee olevansa o_O Ei tuhrun tuhrua vieläkään. Kp 32 ja ei tosiaan varmuutta onko tässä kierrossa ollut ovulaatio ja jos on niin milloin. Ovisoireita oli kyllä about 11-16.4 ja nyt tällä viikolla myös.

En kyllä uskalla testiäkään tehdä. En millään usko, että ilman yritystä olisin raskautunut. Eiköhän tää kierto vain ole sekaisin hormonien takia. Jos ovulaatiota ei ole ollut, niin milloinkahan sitten kierron pitäisi alkaa? Miten kauan voi mennä? Oon ihan pyörällä päästäni. Tulkitkaa mun kiertoo, tiiätte paremmin? :wideyed:

Toisaalta jos testaisi, niin silloin ne varmaan saisi tulemaan :) Siis 26.4 lähtien ei olla keskeytetty. Jos saisin yhden yön nukkua rauhassa, niin varmaan alkaisivat :wacky: Entä jos ne edelliset ei ollukaan menkat, nyt alan kyseenalaistaa kaiken.. Crp oli 0,2, että ei nyt tulehdusta pitäisi ainakaan missään olla. Viime vuodelta olisi se toinen raskaustesti tallella, testasin silloin vaan kerran. Sekin testi menee vanhaksi kesäkuussa.
Kiva, että on kohtalontoveri! :) Oon ihan ihmeissäni elilisistä ovulaatioireista ja kehon sekoilusta? Eikai munkaan auta kun toivoa, että raskautuis taas semmosesta 56pv kierrosta, mikä tuli pillereiden jälkeen. :hilarious:

Kiva, että on kohtalontoveri! :) Oon ihan ihmeissäni elilisistä ovulaatioireista ja kehon sekoilusta? Eikai munkaan auta kun toivoa, että raskautuis taas semmosesta 56pv kierrosta, mikä tuli pillereiden jälkeen. :hilarious:

Mää en ala, jos tää kierto venyy parilla viikolla ja yksi yrityskerta menee tavallaan sivusuun :shifty: No nyt ei ainakaan kumeja laatikosta enää kaiveta, kun ei oo tietoa milloin vuotaa jos vuotaa. Ei se ovulaatio oo sitten varmaan tapahtunut ollenkaan tai on pahasti myöhässä tullut. En tiedä kumpi ois parempi vaihtoehto o_O

No odotellaan yhdessä :happy: Eipä sitä omaa kehoaan voi hallita, niin ei auta stressata vaikka ärsyttää :banghead: Jos alkaisi muutaman päivän sisällä, niin raskaudutaan molemmat sitten siitä kierrosta ja mennään helmikuisiin, sovitaanko näin?

Muokattu viimeksi:
Mä löysin yhden ovistestin lisää, oliki siis vielä 3 jäljellä ku laskin ennemmin et riittää sunnuntaille. No tein sen nyt, ja sehä oliki jo aika lähellä plussaa, eli saanki ehkä jo huomenna ovisplussa ja oisko ovis sit la-su yönä. Eli huomenna tallettelut vielä. Tekis mieli tänäänkin, mut meillä on tää testikierto, et 2-3 päivän välein,ja katsotaan tuleeko tulosta Näin.

Mää en ala, jos tää kierto venyy parilla viikolla ja yksi yrityskerta menee tavallaan sivusuun :shifty: No nyt ei ainakaan kumeja laatikosta enää kaiveta, kun ei oo tietoa milloin vuotaa jos vuotaa. Ei se ovulaatio oo sitten varmaan tapahtunut ollenkaan tai on pahasti myöhässä tullut. En tiedä kumpi ois parempi vaihtoehto o_O

No odotellaan yhdessä :happy: Eipä sitä omaa kehoaan voi hallita, niin ei auta stressata vaikka ärsyttää :banghead: Jos alkaisi muutaman päivän sisällä, niin raskaudutaan molemmat sitten siitä kierrosta ja mennään helmikuisiin, sovitaanko näin?
Joo käy mulle! :grin

Meidän piti odotella tämä kuukausi vielä, kun ajattelin että ehtisin karistaa vielä muutaman kilon lisää ennen mahdollista raskautta. Ihan hyvin olen jo saanut tiputettua painoa, mutten ole vielä tavoitteessa silti... pitäiskö kuitenkin jo antaa mennä tässä kuussa, flo näyttäis viikon päästä pe ovulaatiota o_O (siis jos tulee edes koko ovulaatiota tässä kuussa) . Mutta jos tämä olis kumminkin just semmonen hyvä munasolu tämä toukokuun tapaus :rolleyes: ...

Todennäköisesti ei edes tärppää ekalla kerralla, mut olispa kiva alkaa jännäilemään jo tässä kuussa muiden kanssa.

Meidän piti odotella tämä kuukausi vielä, kun ajattelin että ehtisin karistaa vielä muutaman kilon lisää ennen mahdollista raskautta. Ihan hyvin olen jo saanut tiputettua painoa, mutten ole vielä tavoitteessa silti... pitäiskö kuitenkin jo antaa mennä tässä kuussa, flo näyttäis viikon päästä pe ovulaatiota o_O (siis jos tulee edes koko ovulaatiota tässä kuussa) . Mutta jos tämä olis kumminkin just semmonen hyvä munasolu tämä toukokuun tapaus :rolleyes: ...

Todennäköisesti ei edes tärppää ekalla kerralla, mut olispa kiva alkaa jännäilemään jo tässä kuussa muiden kanssa.
Mun läheisellä putos paino 10kg raskaana. Hän oli kuitenkin ylipainoinen joten se oli sallittua. Mulla tuli raskaana 10kg ja kaikki putosi vielä yhden lisäkilon kera. Eli raskaanakin ehtii paino hieman pudottaa, kun kattoo mitä syö. Tai näin mä ajattelen kun nyt kuumeilen. :happy: Sullakin ois vaan muutama kilo.

On niin vaikeaa tehdä ovis-testiä :eek: Pitäisikö pissata tosi varovasti, ettei roisku ympäriinsä ja testi-ikkunaan vai miten te teette? Mielestäni testejä on helpompi tehdä pissimällä astiaan ja työntämällä tikku siihen. Tänään piti tehdä testi samaan aikaan kuin eilen, mutta oltiin retkellä, ja tikku unohtui kotiin. Ja olisihan se huussissa ollut vaikea tehdä. Ja kun tein testin kotona, se meni pieleen, eikä ikkunaan ilmestynyt mitään.

Takaisin