Hyvää vappua kaikille!

Hienoja vappuovulaatioita tosissaan
Reggie, Dooris ja Laakeripuu! Oliko joku muukin vielä?

Nyt vaan tussut suhisemaan :angelic: Tää voi olle the kierto teille kaikille, toivon todella niin

Hauskaa, kun monella juuri yhtäaikaa
Ite en kyllä ymmärrä tätä kiertoa. Ihan ovulaatiomaista limaa on ja vuodon pitäisi olla ihan ovella. Nyt tosin on jo pms-oiretta tai ainakin mieliala laski ja itken. Voi kyllä johtua seuraavista: kauhee väsy, rakkaan vauvan oon hoitanut kokonaan itse jo kaksi päivää, siivonnut, paistanut munkkeja ja kokkaillut miehelle ruuat. Mies taas on ollut aamun töissä, lähtenyt sen jälkeen kaverilleen käymään, piipahtanut kotona, lyönyt rojut ränniin ja lähtenyt vappubileisiin juomaan kaljaa.
No itse jäin tänne oman käden onnea etsimään. En halua lähteä sinne yli kymmenen hengen juhlimisiin ja viedä vauvaakin sinne. Tämä vappu oli kyllä floppi

Mussutan sitten tylsistyneenä niitä munkkeja ja suklaata. Ehkä illalla keksin jotain positiivista, mutta nyt juuri en, ei oikein lähde, pahoittelen
Jotain positiivista silti muuten: crp 0.2 ja ferritiini 80! Olen yllättynyt! Ilmeisesti raskauden jälkeinen rautakuuri on tehonnut. Ennen raskautta oli sama.