Raskaaksi 2020

Meillä tyttö ja poika ennestään. Jos kolmas meille suotaisiin, niin ei olisi väliä kumpi tulisi. Aluksi vähän jännitin kuinka selviän poikalapsen kanssa (poikalapsen hoitamisesta ei mitään kokemusta), mutta on niin lunki kaveri ollut ja aika samallalaillahan sitä hoidetaan vaikka vehkeet onki eri :grin tyttö selkeesti vaan temperamenttisempi kuin tää poika :)

Mein kaupungissa oli perhe, jossa oli kahdeksan poikaa, no yhdeksäs lapsi oli sit tyttö. Olikohan tälläkin äidillä joku haave tytöstä.:grin

Huh siinä oiski hommaa! :nailbiting: Mun isällä on 5 sisarusta, eli 6 lasta ja kaikki synty 5 vuoden sisällä. En koskaa saanu tilaisuutta kysyy isoäidiltä et miten ihmeessä se jaksoi, kun ei puhuttu samaa kieltä.

Hyvä juttu ku pääsit tsekkauttaa! Onpas ollu testit huonoja :shifty: Toivotaan että nyt sitte seuraava testi näyttäis ihan oikeeta haamua ja plussaa :)
Niimpä, ei kyllä ole oireen oiretta, joitakin juilimisia on ollut ja vähän rintojen arkuutta niinkun tässä vaiheessa kiertoa yleensäkin. Onko teillä millaisia oireita tai ollenkaan? tässä nyt tosiaan tämä dpo7.

Huh siinä oiski hommaa! :nailbiting: Mun isällä on 5 sisarusta, eli 6 lasta ja kaikki synty 5 vuoden sisällä. En koskaa saanu tilaisuutta kysyy isoäidiltä et miten ihmeessä se jaksoi, kun ei puhuttu samaa kieltä.
Oho.:wideyed:
Onks siinä kaksosia vai onks vaan tullu todella tiuhaan tahtiin.:hilarious:

Minä oon aina haaveillut tytöstä :love017 mulla on kolme siskoa ja suurin osa serkuistakin tyttöjä. Sillon kun ite aloin olla isompi ja toimin lastenhoitoapuna niin ei ollut ainuttakaan poikaa hoidettavien joukossa niin pitkään oli olo etten poikaa osaisi edes hoitaa :laughing002 nyt on kokemusta pojista jo paljonkin, mutta silti tyttöhaaveet on vahvat. Ihaninta olisi jos saisi kaksi tyttöä ja yhden pojan!

Niimpä, ei kyllä ole oireen oiretta, joitakin juilimisia on ollut ja vähän rintojen arkuutta niinkun tässä vaiheessa kiertoa yleensäkin. Onko teillä millaisia oireita tai ollenkaan? tässä nyt tosiaan tämä dpo7.

Mulla nyt dpo9 ja tosi oireettomalle tuntuu :shifty: ei nipistele, ei vihlo. Rinnat on arat ja lämmöt yli 37 ja eilen oli se lämpöjen lasku mut nyt ovat taas olleet koholla. Tää nyt vois kertoo kiinnittymisestä, mut mitään tuntemuksia ei ole:meh:

Mä en oo koskaan haaveillu erityisesti kummastakaan, mutta jotenkin miellän pojat helpompina ja sellaista toivoin ekaksi. Ja niinpä kävi :) tokalla ei sitten olis niin väliä, olishan se hauska kokea tyttökin, mutta yksilöitäpä ne on kaikki, sukupuolesta huolimatta :)

täällä kp23 ja dpo9(?), parin päivän selkäsärky on helpottanut, mutta ihme liitoskipujen tyyppisiä tuli tänään lenkin jälkeen. Muuten melko oireetonta, mitä nyt pissattaa aika usein. Meinasin oottaa ainakin kp29 ennen mahdollista testiä kun on eka ehkäisytön kierto.

Tein nyt taas uuden testin vajaan kolmen tunnin pidätyksellä. Kuvaa en ottanut kun omaan silmään saman vahvuinen kuin päivällä. Olispa huomenna jo tasavahvat...

Täällä myös käynnissä operaatio oviksen bongaus; tulee vaan hailuraa viivaa ja limojakaan ei ole, vaikka ajallisesti nyt pitäisi jo olla lähellä h-hetkeä.... Viime kiertokin oli vaan 23 päivää ja nyt mennään kp 10. Mutta josko se sieltä vielä tulisi, muniksissa kuitenkin on tuntemuksia ja halut on kohdillaan :)

Soitin tänään Taysiin kun huomasin heidän tiedotteestaan, että alkavat taas tekemään hoitoja. Olin ihan innoissani, että jes, päästäisiinkö jo tämän kierron kanssa kokeilemaan inssiä uudestaan, mutta ei, aloittavat varsinaiset hoidot vasta maanantaina.

Noista sormusennustuksista en ollut minäkään kuullut :) Tänne kelpaisi kumpi vaan, mutta tyttöä haaveilisin siksi, että itselläni oli niin hyvä suhde äidin kanssa. Olisi sitten vanhempana seuraa :)

Mulla aina tyttö. Vain tyttö ja poika eli ilmeisesti teen kaksi kunhan sen yhden saisi..

Täällä kp25 vai 26 ja on kärtty olo. Migreeni iski ja nyt se helpottaa mut nännit on tosi leveät ja tummat. Oudot. Ja sit vihloo ihan alapäässä jo mut mulla tuliki hiiva jota hoidan nyt pois ja epäilen et vti mut otin karpalo tabletteja siihen jos se olisi veden kera hyvä. .

Muutenkin olo on jotenkin hehkuva mikä on outoa et olo on nätti vaikka mielentila heittää ihan ties missä. Yhdessä hetkessä leivon pannaria ja sit saarnaan et kyl siivousvälineet pitää olla erikseen esim käsipyyhkeistä. En oo ikinä ollut näin raskas PMS aikaan vaan rauhallinen ja iloinen. Mutta nyttemmin olen vaan äreä ja ärsyttää itseäkin jo. Välillä iskee ajatus et oon satavarmasti raskaana ku rinnat muka kävi kipeinä mut loppu heti ja ne on ihan tulikuumat.. posket myös hehkuu ja aivastuttaa ja nyt kuvailen mun heinänuhaa muka oireena. Menkat varmasti paukkuu paikalle niin mä muka voisin edes olla raskaana niin ymmärtäisin mut ku en voi niin miksi mä välillä luulen et oon. Tää risoo eniten

Mein kaupungissa oli perhe, jossa oli kahdeksan poikaa, no yhdeksäs lapsi oli sit tyttö. Olikohan tälläkin äidillä joku haave tytöstä.:grin

Ohhoh! On ollut päättäväinen sitten, jos on tytön tahtonut. Ois itsellä jäänyt neljään tai viiteen varmaan :grin Täällä päin taas on seitsenlapsinen perhe, jossa on yksi ainut poika. Oon ihan varma, että joillain miehillä vaan on enemmän poika- tai tyttösiittiöitä. Geenijuttuja? Joissain suvuissa se ei mene todellakaan 50/50. Vai onko ympäristö nykyään niin myrkyllinen, että on hedelmättömyyttä ja liikaa estrogeeniä ja hormonihäiritsijöitä :shy:

Minulla on vähän paniikki siitä, että jostain syystä lapsiluku jäisi vajaaksi, tai että emme koskaan saisi myös poikaa. Itsellä on vain siskoja ja siksi ihan ehdottomasti tahtoisin pojan. Toivottavasti universumilla ei oo niin huono huumorintaju. Kuulostan varmaan kauheelta näine haaveineni :facepalm: No vappuna menee kirves sängyn alle. En uskalla tehdä sormus-testiä :nailbiting:

Missä on mun menkkaoireet? Kp 29/? ja ei merkkiäkään :smiley-ashamed008 Ihan outoa valkovuotoakin ollut koko kierron ajan, tosi runsasta ja olomuodoltaan outoa. Kävin mittauttamassa cerpin ja ferritiinin, torstaina vastaukset tulee. Pakko saada tietää!

Muokattu viimeksi:
Täällä myös käynnissä operaatio oviksen bongaus; tulee vaan hailuraa viivaa ja limojakaan ei ole, vaikka ajallisesti nyt pitäisi jo olla lähellä h-hetkeä.... Viime kiertokin oli vaan 23 päivää ja nyt mennään kp 10. Mutta josko se sieltä vielä tulisi, muniksissa kuitenkin on tuntemuksia ja halut on kohdillaan :)

Samassa veneessä täälläkin, edelleen. Musta tuntuu, että mun ovisolot meni jo ohi. Välillä tosin alavatsaa juilii, mutta esim. halut kadonneet jo ja ei oikein enää limojakaan. Ihan hailuraa oon saanut ovistestiin. Flo ennustaa vasta huomiselle, mutta ihmetyttää tää olo....

Meillä molemmilla aika tasaisesti tyttöjä ja poikia, tosin itselläni ei ole veljeä ja varmaan juuri siitä johtuen mulla ois toiveena saada poika. Esikoinen on tyttö ja tosi paljon haluaisin myös sen pojan. En varmaan pysty lopettamaan yritystä ennen sitä. Molemmat tahtoisin :Heartred Paitsi että lapsiluvusta ei sitten ehkä päästäisi sopuun miehen kanssa, jos tulisi kolme samaa peräkkäin :facepalm: Hänelle maksimi lapsimäärä on tällä hetkellä kolme. Niin oon ajatellut itsekin, mutta en haluaisi luopua haaveestani myöskään. Tärkeintä toki, että olisi terve, mutta haaveilla kai saa. Jos ylipäätään saadaan lisää lapsia. Yhtä lailla tyttöä kaipaisin siis, jos olisi kolme poikaa. Tavallaan hölmöä jääräpäisyyttä, mutta ymmärtääkö joku? :anyone
Mun veljet on aivan huippuja! Isoveli, joka on mua 10 vuotta vanhempi aina leikki meidän pienempien kanssa. Olin tosi onnellinen siinä vaiheessa kun mun äiti sanoi meidän pojasta, että se on ihan kuin mun isoveli pienenä. :Heartred Mun puolelta taiskin tulla sitten veljen geenit, eikä mun. :hilarious:

Taas on yhdellä tutulla iloinen vauvauutinen Facessa, aargh. Jos olisi joku ruutu, johon voisin laittaa ruksin, että "en halua nähdä puolituttujen vauvauutisia Facessa", niin ruksaisin. Ja sitten kun ne on vielä tyyppejä, joilla on vakityöt. Vaikka eihän sitä voi tietää, mitä kunkin elämässä tapahtuu.

Minulla on monta ystävää, jotka ovat jääneet lapsettomiksi, kokeneet keskenmenoja ja/tai käyneet hedelmöityshoidoissa. Siksi tuntuisi ihmeelliseltä, että tulisin raskaaksi ja saisin terveen lapsen. Olen jo katsellut adoptiosivustojakin ja haluaisin adoptoidakin joka tapauksessa. Mieheni on ulkomaalainen, joten olisi luontevaa adoptoida hänen kotimaastaan. Mutta hän haluaa puhua vain biologisista vaihtoehdoista tässä vaiheessa. Ja ymmärrän kyllä sen. Minua lohduttaa ajatus, että vaikka en tulisi raskaaksi, niin voisimme kuitenkin saada lapsen.

Minä olen vierastanut rasavillejä poikia, mutta olen ajatellut paljon poikien kasvattamista (yhteiskunnan paineiden vuoksi) ja päätynyt siihen, että kyllä minä jalkapalloilijapoikaakin rakastaisin yhtä lailla kuin taiteellista tyttöä laughing6

Tämmöstä tänne tänään :happy093

Oliskohan tää nyt sitten se meidän The Kierto :smiley-angelic001:love017

Edit. Lähdettävä ostamaan lisää testejä koska tuo oli viimeinen.. Pessimisti-minä oli sitä mieltä että ei niitä kuitenkaan tarvii laughing6

Liitteet

• IMG_20200429_090709__01.jpg
    IMG_20200429_090709__01.jpg
    6.9 KB · Katsottu: 234
Tämmöstä tänne tänään :happy093

Oliskohan tää nyt sitten se meidän The Kierto :smiley-angelic001:love017

Edit. Lähdettävä ostamaan lisää testejä koska tuo oli viimeinen.. Pessimisti-minä oli sitä mieltä että ei niitä kuitenkaan tarvii laughing6

Ihanaa onnea! :Heartred

Taas on yhdellä tutulla iloinen vauvauutinen Facessa, aargh. Jos olisi joku ruutu, johon voisin laittaa ruksin, että "en halua nähdä puolituttujen vauvauutisia Facessa", niin ruksaisin. Ja sitten kun ne on vielä tyyppejä, joilla on vakityöt. Vaikka eihän sitä voi tietää, mitä kunkin elämässä tapahtuu.

Minulla on monta ystävää, jotka ovat jääneet lapsettomiksi, kokeneet keskenmenoja ja/tai käyneet hedelmöityshoidoissa. Siksi tuntuisi ihmeelliseltä, että tulisin raskaaksi ja saisin terveen lapsen. Olen jo katsellut adoptiosivustojakin ja haluaisin adoptoidakin joka tapauksessa. Mieheni on ulkomaalainen, joten olisi luontevaa adoptoida hänen kotimaastaan. Mutta hän haluaa puhua vain biologisista vaihtoehdoista tässä vaiheessa. Ja ymmärrän kyllä sen. Minua lohduttaa ajatus, että vaikka en tulisi raskaaksi, niin voisimme kuitenkin saada lapsen.

Minä olen vierastanut rasavillejä poikia, mutta olen ajatellut paljon poikien kasvattamista (yhteiskunnan paineiden vuoksi) ja päätynyt siihen, että kyllä minä jalkapalloilijapoikaakin rakastaisin yhtä lailla kuin taiteellista tyttöä laughing6

Ymmärrän ton tunteen kun tuntuu että ihmiset ympärillä saa niin kovin helposti lapsia, ja itsellä kkm ja 10kk yritystä sen jälkeen takana. Noissa somen vauvauutisissa vaan kun harvoin ihmiset kertoo millanen prosessi se on heille ollut, eihän sitä tiedä kuinka monta keskenmenoa tai kuinka monta yritystä niillä on ollu takana. Ja kun lopulta eihän niiden vauvauutiset tarkota sitä että otettais iteltä se mahdollisuus pois. Koita pitää mieli korkealla, todennäkösempää kuitenkin on se että saat lapsia, kun että et sais :)

Takaisin