Raskaaksi 2020

Heippa, tuun kertomaan vähän omia kuulumisia tänne, kun oon pitänyt hiljaiseloa.

Tosiaan viime kierrossa otin greippimehun käyttöön ja bongasin sit kunnon oviksen tikkun. Dpo10 sain rfsun herkkään testiin selkeän haamun ja kerkesin siitä innostumaan, mut se osoittautui toisella testillä vääräksi plussaksi:smiley-angry017lähtee kyllä rfsulle tiukka palaute tosta.

Dpo11 (eilen) sit menkat alko nii rytinällä etuajassa kp25/30-31. Itkuhan siinä tuli,vaikka kauaa ei ole yritettykään.

Toivottavasti pääsette aloittamaan sitten ihan yrityksen luvankin kanssa, melko stressaavaa etsiä varmoja päiviä. Teitä ei siis haittaa kuitenkaan vaikka saisitte? :rolleyes:
Ei se maailmanloppu ole mutta haluan kyllä päästä hoitoihin ensin et saadaan minimoitua esim km yms. Eli mieluiten odotan ja ne varmat päivät ei oo enää varmoja päiviä jos keho ei tiedä milloin mitäkin tapahtuu...

Mies toi mulle verigreippejä kaupasta :love017 rakkauden teko selvästi.
Yleensä oon kp1-7 syönyt, nyt lähtee testiin kp8-11 eli 4 päivän "kuuri". Tänään siis kp 7 ja huomenna aamu juomaksi puolikas verigreippi.
Mulla alkaa jo selvästi kovemmat ovisoireilut. Hirveesti alkaa tekee tuota miestä koko ajan mieli. Oon siis ihan hulluna mieheen oviksen aikaan, en voi olla erossa, mut kun on lapsi talossa nii pitää aina jaksaa oottaa et se nukahtaa.
Sit ku ovis on ohi nii se tyssää ku seinää se himotus pariksi päivää, kunnes pms tekee taas saman et kiertelen miehessä kiinni koko ajan :laughing025 varsinkin läheisyyttä tarvii pms aikaan.

Tää kevät vielä pahentaa ovisoireita. Tuntuu ihan päässä sellanen jännä olo, ihan kuin ois huumaantunut. :happy093

Tekis mieli toisaalta kokeilla tuota macaakin pitkästä aikaa.
Ubikinonia syön mun vitamiinien kanssa päivittäin. Viimeksi plussa tuli n. 2 kk tuon vitamiinilisän aloittamisesta.

Muokattu viimeksi:
Heippa, tuun kertomaan vähän omia kuulumisia tänne, kun oon pitänyt hiljaiseloa.

Tosiaan viime kierrossa otin greippimehun käyttöön ja bongasin sit kunnon oviksen tikkun. Dpo10 sain rfsun herkkään testiin selkeän haamun ja kerkesin siitä innostumaan, mut se osoittautui toisella testillä vääräksi plussaksi:smiley-angry017lähtee kyllä rfsulle tiukka palaute tosta.

Dpo11 (eilen) sit menkat alko nii rytinällä etuajassa kp25/30-31. Itkuhan siinä tuli,vaikka kauaa ei ole yritettykään.
Mulla on jo kolme kertaa apteekin herkkä vetänyt valeplussan ja toisenlainen herkkä testi ollut nega, eli tähän väliin varoituksen sana myös apteekin herkistä. Esikoisen näytti apteekin herkkä oikein, mutta laadulle on tapahtunut jotain... ja kaksi muuta testiä olleet viallisia

Muoks. Siis yhteensä 5 viallista testiä!

Mies toi mulle verigreippejä kaupasta :love017 rakkauden teko selvästi.
Yleensä oon kp1-7 syönyt, nyt lähtee testiin kp8-11 eli 4 päivän "kuuri". Tänään siis kp 7 ja huomenna aamu juomaksi puolikas verigreippi.
Mulla alkaa jo selvästi kovemmat ovisoireilut. Hirveesti alkaa tekee tuota miestä koko ajan mieli. Oon siis ihan hulluna mieheen oviksen aikaan, en voi olla erossa, mut kun on lapsi talossa nii pitää aina jaksaa oottaa et se nukahtaa.
Sit ku ovis on ohi nii se tyssää ku seinää se himotus pariksi päivää, kunnes pms tekee taas saman et kiertelen miehessä kiinni koko ajan :laughing025 varsinkin läheisyyttä tarvii pms aikaan.

Tää kevät vielä pahentaa ovisoireita. Tuntuu ihan päässä sellanen jännä olo, ihan kuin ois huumaantunut. :happy093

Tekis mieli toisaalta kokeilla tuota macaakin pitkästä aikaa.
Ubikinonia syön mun vitamiinien kanssa päivittäin. Viimeksi plussa tuli n. 2 kk tuon vitamiinilisän aloittamisesta.
Meillä luotan miehen vaistoon. Se huomaa aina kun ovuloin ja on kokoajan kiinni. Esikoisesta ei muistaakseni näin ollut, tai en ajatellut. Jännä. :hilarious: Muistan ite kun vauva oli pienempi, niin just kun oltiin alkamassa touhuileen niin kuulu, että MÄÄÄÄÄÄÄH! Mieskin sano kerran, että vauva ei halua sisarusta....

Muokattu viimeksi:
Siinä tämän päivän testi, 4+2. Kyllä oon sitä mieltä, että näillä rfsu testeillä sais heittää vesilintua. Tänäänkin tuli ensin vain haamu, vähän selkeempi toki kuin torstaina, mutta puoli tuntia myöhemmin, kun testi kuivunut, muuttui näin paljon selkeämmäksi... Muut testit ei ikinä ole tällaisia olleet kuin rfsu...

Liitteet

• IMG_20200426_094414.jpg
    IMG_20200426_094414.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 3,169
Meillä luotan miehen vaistoon. Se huomaa aina kun ovuloin ja on kokoajan kiinni. Esikoisesta ei muistaakseni näin ollut, tai en ajatellut. Jännä. :hilarious: Muistan ite kun vauva oli pienempi, niin just kun oltiin alkamassa touhuileen niin kuulu, että MÄÄÄÄÄÄÄH! Mieskin sano kerran, että vauva ei halua sisarusta....

Oho tuli tuplat! En tiedä miten poistetaan...

Carliina kyl sä raskaana olet.

Meil oli kans toi et tää oli viikko sitten koko ajan kiinni minussa ja sit oletin että ovis. Yllätti toi kolme päivää sitten tullut lämpöjen droppi ja kaikki. Mul yleensä oireillut kauan ovis mut ei ihan tällä asteikolla..

Nyt ollut useana päivänä päänsärky yms mut rinnat ei yhtään. Eilen tosiaan aloitin proget jos olikin esim anovulatorinen kierto. Kuitenkin lämmöt samat ja oireet samat ja yleensä heti oireilen noista.

Oon päivitellyt mun oireita tuonne yhteen ketjuun jotta pysyn itse kärryillä helpommin kuin esim Flo n muistiokohdassa

Huomenna haen apteekista cb digin, ekan kerran ikinä. Muuten en saa rauhaa....

Kyllä aika selkee plussa loppuviimein tuossa rfsu n testissä mutta laita digistäkin kuvaa kun oot tehny :angelic: Tulee hyvä mieli muidenkin plussista :happy:

Ei ole yritys. Me nyt ollaan ilman kunnes mä pääsen hoitoihin mutta kyl tää on ollu melko outoa ehkäisyä ku menty ns varmoilla päivillä näin sekavan kierron mukaan et kyl meil on joku idiotismi. Mut ei siis yleensä keskeytetty tai sitten suoja mut useimmiten ennen ovista ja just jälkee ei oo seksiä ja sit koko luteaali ollaan ilman ehkäisyä ja sit sanoin pari pv ennen ku tuli toi uusinta ovis vai mikä lie olikaan et ollaan varuiksi ilman ja sitä ennen oli niinku kaks päivää aiemmin ja vasta tänään oli taas seksii et hyvin epätodennäköistä et raskaana olisin mut oireet kyl puhuu sen puolesta tai pahan hormonihöiriön nii aloitan taas proget ja sehän ei haittaa vaikka oliski raskaana (en ole) ja sit kierto ehkä jatkuu normina ku nyt on kaikki hikoilut, hajut yms ja etovat olot mitä oli ku lähdin oottaa ja viime kierrossa oli myös oireita mut ei ihan näin reippaasti erilaista. Reagoin siis helposti hormoneihin

jos noin muutenkin varmat päivät saattaa olla hieman epävarmoja, niin eikö ole vaikeaa mennä varmoilla päivillä jos on pco/pcos, kun eikö silloin ovistikut voi näyttää ihan mitä sattuu:confused004

jos noin muutenkin varmat päivät saattaa olla hieman epävarmoja, niin eikö ole vaikeaa mennä varmoilla päivillä jos on pco/pcos, kun eikö silloin ovistikut voi näyttää ihan mitä sattuu:confused004
Ei mulla näytä digi onneksi. Nyt ollu säännöllinen kierto ja viikon ku pyyhkii pois niin varmat päivät toimii. Nyt edellinen kierto ja sen perusteella tämä on ollut enemmän ja vähemmän noita et ollako vaiko eikö mut ei Digi hymyillyt ku sillo ku oireet oli 2 kertaa ja näin voi käydä mulla muttei yleensä ja nyt aloitin proget ja niiden aikana ei voi raskautua niin kyl ne aika varmoiksi saa kun kierto ollut 25-30 päivää. Viime kierrossa venähti

Itse asiassa meillä on mies sellanen että monesti oviksen aikaa yöllä alkaa unissaan lämmitteleen mua ja monesti ihan loppuu asti menee silleen molemmat ihan puoliunessa. Mut mun mielestä se on ihan parasta keskellä yötä herätä siihen :grin
Mut kyllä ne hormonit ja varsinkin feromonit on ihmiselläkin, nii luonto hoitaa oikeat ajat harrastella lisääntymispuuhia.
Meillä esikoinen tulee melkein joka yö väliin nukkumaan ja on välillä estänyt puuhailut. Se jos mikä on turhauttavaa, jos ovis olis just käsillä.

Voisko olla kiinnittymiskipuja ja -vuotoa? :)

En tiiä, mulla ei oo kahdessa aiemmassa ollu mitään kiinnittymiskipuja tai vuotoja. Tämän päivän onkin pyyhkiessä paperiin jääny vaaleanpunaista vuotoa ja siteeseen ei oikeestaan pahemmin vuoda.

Mä mietin et ilmeisesti ku piinaillu niin monta vuotta niin ei osaa lopettaa vaikka tietää että ei raskaana edes ole.

Alinah josko nyt olisi eri ja voisikin olla ovulaatio tai mahdollisesti kiinnittyminen... Jännää

Voisko olla niin että oli kiinnittymisyritys ja testi siihen reagoi, ei sitten tarttunutkaan kiinni kunnolla ja tuli pois aiemmin :wideyed:

On: hirmuiset menkkatyylin juilinnat täällä, saapa nähdä :woot:

ON: tänään arvio dpo7 ja pari päivää tuntunu nipistelyä oikealla alavatsalla ja alaselkää särkeny myös. Valkovuoto runsasta. Tiedä sitten mihin nämä liittyy :think005 kun ei tästä omasta kierrosta tosiaan oo kokemusta vielä...

Tosi kurjaa et kerkes haamusta innostua ja sit näin. Paljon tsemppihaleja :Heartred Teitkö ne testit samasta pissasta vai miten? Jos yritti kiinnittyä ja näytti siksi haamua ja siks toinen sit nega. :sad001

Siinä tämän päivän testi, 4+2. Kyllä oon sitä mieltä, että näillä rfsu testeillä sais heittää vesilintua. Tänäänkin tuli ensin vain haamu, vähän selkeempi toki kuin torstaina, mutta puoli tuntia myöhemmin, kun testi kuivunut, muuttui näin paljon selkeämmäksi... Muut testit ei ikinä ole tällaisia olleet kuin rfsu...

Ihan selkeä plussahan tuo, mut jos digi tuo mielenrauhaa ni sit se kehiin varmistukseksi. Onnea kuitenki plussasta! :happy: Tuu sit näyttää sitä digiäki :wink

Onnea plussanneille ja uusille tervetuloa!

Mä oon pitäny melkeen viikon tauon, kun kävin tossa viime viikon ma päivystyksessä ja heti ti aamuna sit gyniksellä. Kovien alavatsakipujen takia siis. Mitään syytä ei löytynyt ja kohtu ja munasarjat näytti normaaleilta. Kohdun limakalvo kuulemma ohuehko ja munasarjoissa näky munasoluja kasvamassa. Ei osannut arvioida millon menkkojen pitäs alkaa. Meinas et voi puoli vuottakin viedä:banghead::banghead::banghead:

Mulle iski kiukku ja ahdistus jostain syystä, koska kuvittelin, että kroppa olis jo ehtinyt käynnistyä minipillereiden jäljiltä. Täällä siis kp 37 jos se minimaalinen 4 päivää kestänyt vuoto oli menkat. Ellei sitten ollu joku pieni tyhjennysvuoto?

Todennäkösesti kivut ovat suolistollisia. Gluteeni ei ilmeisesti sovi vaikkei keliakiaa olekaan.

Tein eilen ja tänään myös huvikseen pitkästä aikaa ovistestit ja sain vahvempia viivoja ku ikinä vaikkei vielä O+ olekaan. Eka kuva eilinen ja toka tän päivän ja mun silmää ja miehen myös ni tummunu eilisestä.

Liitteet

• DA4A07ED-6128-41A5-824D-7A210C0B81C9.jpeg
    DA4A07ED-6128-41A5-824D-7A210C0B81C9.jpeg
    58.1 KB · Katsottu: 203
  • F7CC3D26-3284-4AB4-9EC7-1E422A20EF7A.jpeg
    F7CC3D26-3284-4AB4-9EC7-1E422A20EF7A.jpeg
    22.9 KB · Katsottu: 206
Onnea plussanneille ja uusille tervetuloa!

Mä oon pitäny melkeen viikon tauon, kun kävin tossa viime viikon ma päivystyksessä ja heti ti aamuna sit gyniksellä. Kovien alavatsakipujen takia siis. Mitään syytä ei löytynyt ja kohtu ja munasarjat näytti normaaleilta. Kohdun limakalvo kuulemma ohuehko ja munasarjoissa näky munasoluja kasvamassa. Ei osannut arvioida millon menkkojen pitäs alkaa. Meinas et voi puoli vuottakin viedä:banghead::banghead::banghead:

Mulle iski kiukku ja ahdistus jostain syystä, koska kuvittelin, että kroppa olis jo ehtinyt käynnistyä minipillereiden jäljiltä. Täällä siis kp 37 jos se minimaalinen 4 päivää kestänyt vuoto oli menkat. Ellei sitten ollu joku pieni tyhjennysvuoto?

Todennäkösesti kivut ovat suolistollisia. Gluteeni ei ilmeisesti sovi vaikkei keliakiaa olekaan.

Tein eilen ja tänään myös huvikseen pitkästä aikaa ovistestit ja sain vahvempia viivoja ku ikinä vaikkei vielä O+ olekaan. Eka kuva eilinen ja toka tän päivän ja mun silmää ja miehen myös ni tummunu eilisestä.

No oho on ollu reissu sit. :sad001 Kai kivut on nyt helpottanu?
Mä en ehkees tiennyt että normikierto ei ala heti pillereiden lopetuksen ja sen tyhjennysvuodon jälkeen. Heittiks se lääkäri sen "puol vuotta" yleisesti et voi mennä jopa niin kauan vai et sun kohdalla? Kuulostaa tosi pitkältä ajalta odottaa. :nailbiting: Tsemppiä!
Ovistesti kyllä minunkin mielestä selkeesti tummunu, jospa se nyt oiski tulossa :smiley-angelic001:wink

Takaisin