Mulla alkaa kohta taas maca ku koin et mieliala oli parempi mut nyt on energinen olo ja ihmettelen suuresti miten mun ADHD on näin nostanut päätään ylös ku pitkään aikaan en ole siitä oireillut. Nyt tuntuu ettei mikään suju ku siivoan koko ajan ja keksin lisää tekemistä enkä kykene keskittyä mihinkään.
Tää mun metallinen tuoksu ei katoa. Se jatkunut menkkojen jälkeen ovikseen ja loppu ja nyt sit taas jatkuu. Naama kiiltää edelleen ja sit hikoiluttaa ja kylmää. Perus oireita mitä tuloo joka kuukausi...
Zarar mä kyl oon täällä vielä pitkään varmasti mut hyvä et sait asioita eteenpäin..
Itellä hirmu harmitus just ku keho toimii jne mut ei kuitenkaan voi yrittää. Lääkäri ilmoitti et nyt mulla sen verran isosti oireita et laajat autoimmuunikokeet tehdään ja mietimme miten saada tää kehon tulehdus pois..
Tää mun metallinen tuoksu ei katoa. Se jatkunut menkkojen jälkeen ovikseen ja loppu ja nyt sit taas jatkuu. Naama kiiltää edelleen ja sit hikoiluttaa ja kylmää. Perus oireita mitä tuloo joka kuukausi...
Zarar mä kyl oon täällä vielä pitkään varmasti mut hyvä et sait asioita eteenpäin..
Itellä hirmu harmitus just ku keho toimii jne mut ei kuitenkaan voi yrittää. Lääkäri ilmoitti et nyt mulla sen verran isosti oireita et laajat autoimmuunikokeet tehdään ja mietimme miten saada tää kehon tulehdus pois..

alotin tässä kierrossa macan ja vahvemmat royl geleet
onneks tää oma gyne on hyvä, ainut vaan että hän itse on sairas ja sen takia todella vähän töissä
ihan sairasta, välillä tälle osaa nauraa mut välillä tuntuu että koko maailma romahtaa

tuntuu ettei muut lääkärit ota tosissaan. Kävin joskus isomman kaupungin gynellä, se oli niin vähättelevä kokemus et vieläkin tuntuu pahalta, se naistohtori oli sitä mieltä ettei endo vaikuta lapsen tekoon
mistähän sekin oli sen lääkäri tittelinsä saanut 

DPO on vähän epäselvä, mutta katotaan tuleeko menkat.