:)
En ainakaan huomannu. Silloin mies asui ulkomailla muutaman kuukauden, ja olin jotenkin laskenut että kun taas tavataan niin ei ole mahollisuutta siihen kiertoon joten en edes yrittänyt etsiä oireita kun ajattelin sen olevan mahdotonta. Keskenmenon jälkeen kaikki kiertoon kuuluvat oireet on tuntunut selkeemmin, ja luulen sen johtuvan jotenkin kohdun herkistymisestä (en oo perehtynyt, ajatellut vain näin). Ny uskon tunteneeni kiinnittymisen, kun heräsin keskellä yötä ja vatsa oli ihan liekeissä ja sopii aikataulullisesti myös. Keskenmennyt oli siis mun ensimmäinen raskaus :)
Piti kysyä sulta BabyMama että oliko sulla siinä kesken menneessä kiinnittymiskipuja? :) mietin kuumeisena tuleekohan niitä aina jos edellisissä raskauksissa on ollut
En ainakaan huomannu. Silloin mies asui ulkomailla muutaman kuukauden, ja olin jotenkin laskenut että kun taas tavataan niin ei ole mahollisuutta siihen kiertoon joten en edes yrittänyt etsiä oireita kun ajattelin sen olevan mahdotonta. Keskenmenon jälkeen kaikki kiertoon kuuluvat oireet on tuntunut selkeemmin, ja luulen sen johtuvan jotenkin kohdun herkistymisestä (en oo perehtynyt, ajatellut vain näin). Ny uskon tunteneeni kiinnittymisen, kun heräsin keskellä yötä ja vatsa oli ihan liekeissä ja sopii aikataulullisesti myös. Keskenmennyt oli siis mun ensimmäinen raskaus :)

Tsemppiä ihan kauheesti
Kyllä ne asiat vielä järjestyy.
Olen saanut teiltä tosi paljon tukea mun tilanteeseen, olette huippuja 

sorruin sit taas.
pieniä menkkamaisia kipuja on, ei muita oireita. Hätähousuna toissapäivänä tein negan testin, huomenna uudestaan.

ihanaa olis päästä omasta vauvasta täyttelee

) ja on aaltomaista huonoa oloa, voi johtua rautalääkkeestä. Jotain väsymystäkin on mutta se tuntuu olevan mulle normaalitila kun varastorauta ei oo kondiksessa.