Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaan tännekin tämän, muuta en pyydä kuin että pysyis nyt niin lujaa kiinni![]()
Paljon paljon onnea!
Toivotaan että tarraa nyt kovasti kiinni!Jaan tännekin tämän, muuta en pyydä kuin että pysyis nyt niin lujaa kiinni![]()
.
Voiii ihanaa, onnea ja vauvaliimaa nyt kovasti!Jaan tännekin tämän, muuta en pyydä kuin että pysyis nyt niin lujaa kiinni![]()

OivoivoiMeninpä sitten lähes kesken toiminnan itkemään, että ihan turhaa koko touhu, kun ei sitä lasta ikinä tuleEnkä edes ymmärrä mistä tuo tuli! Tiedän, että meidän mahdollisuudet ovat jo hyvin heikot, mutta en mä nyt noin epätoivoinen ja luovuttanut ole ollut. Helkutin hormoonit taas minkä teitte
![]()
Mulle kävi melkein sama homma, kun just hieman ennen touhuiluja kävin täällä ja vilkaisin tuota 2021 ryhmää ja totesin saaneeni itsekin siellä nyt kuraa niskaan. Toki osasin sitä odottaa mutta yllätyin itsekin siitä adrenaliiniryöpystä ja meinas heti puuhien alkuun mennä kuppi nurin. 

OivoivoiMulle kävi melkein sama homma, kun just hieman ennen touhuiluja kävin täällä ja vilkaisin tuota 2021 ryhmää ja totesin saaneeni itsekin siellä nyt kuraa niskaan. Toki osasin sitä odottaa mutta yllätyin itsekin siitä adrenaliiniryöpystä ja meinas heti puuhien alkuun mennä kuppi nurin.
Noh, tokenin siitä kyllä kuitenkin suht nopeesti ettei ihan mennyt reisille.
Pakko yrittää ymmärtää, mutta kyllä tämä tuntui vähän tahallaan väärin ymmärretyltä hässäkältä koko homma, vaikka voihan tässä hormonienkin aiheuttamat kipakkuudet olla asialla. Mitä sitä nyt voi odottaa kun hormonit jyllää yhdellä sun toisella ja kaikki pakkaa samaan ryhmään.
No mut enihuu, se siitä. Mä varmaan pyrin nyt hiljenemään siellä ja jatkan naputtelua elämän epäreiluudesta ja lapsettomuushoitojen matelusta täällä, koittakaa kestää.
Siirryn muihin aiheisiin;
Ehkä nyt semisti ahdistaa tuleva viikko.
Ultrassa näkyi vasta 10mm follikkeli, ja ömm lääkäri sanoi perjantaina että jos ei keskiviikkoon mennessä ole O+ tullut, niin keskiviikkona sit jokatapauksessa soittoa polile ja katsotaan tilanne uudelleen. No ei siinä mitään mutta toivon että saisin sen o+ viimeistään tiistaina, ja inssin keskiviikkoaamulle heti aamusta.....
Ihan vaan koska mulla on keskiviikkona varattu aika rautainfuusioon ja siitä mulle nousee aina seuraavalle päivälle kuume, ja muahan ei koronan peloissa otettais inssiin tai uuteen folliultraan kuumeisena... Sehän taas tarkoittaisi sitä että menis taas kierto hukkaan....

Mäkin varmaan käyn kohta tekemässä ovistestin ihan tollasella liuskalla ja seuraan niillä nyt alkuun suuntaa.Mä aloitin tänään kp9 oviksen tikuttelun ja yllättävän vahva toinen viiva jo näin aikaisin. Mutta ei kuitenkaan läheskään plussa vielä (tietenkään), niin testailut jatkuu. Varmaan huomisesta tai viimeistään ylihuomisesta alkaen otan myös digin mukaan![]()
OivoivoiMulle kävi melkein sama homma, kun just hieman ennen touhuiluja kävin täällä ja vilkaisin tuota 2021 ryhmää ja totesin saaneeni itsekin siellä nyt kuraa niskaan. Toki osasin sitä odottaa mutta yllätyin itsekin siitä adrenaliiniryöpystä ja meinas heti puuhien alkuun mennä kuppi nurin.
Noh, tokenin siitä kyllä kuitenkin suht nopeesti ettei ihan mennyt reisille.
Pakko yrittää ymmärtää, mutta kyllä tämä tuntui vähän tahallaan väärin ymmärretyltä hässäkältä koko homma, vaikka voihan tässä hormonienkin aiheuttamat kipakkuudet olla asialla. Mitä sitä nyt voi odottaa kun hormonit jyllää yhdellä sun toisella ja kaikki pakkaa samaan ryhmään.
No mut enihuu, se siitä. Mä varmaan pyrin nyt hiljenemään siellä ja jatkan naputtelua elämän epäreiluudesta ja lapsettomuushoitojen matelusta täällä, koittakaa kestää.
Siirryn muihin aiheisiin;
Ehkä nyt semisti ahdistaa tuleva viikko.
Ultrassa näkyi vasta 10mm follikkeli, ja ömm lääkäri sanoi perjantaina että jos ei keskiviikkoon mennessä ole O+ tullut, niin keskiviikkona sit jokatapauksessa soittoa polile ja katsotaan tilanne uudelleen. No ei siinä mitään mutta toivon että saisin sen o+ viimeistään tiistaina, ja inssin keskiviikkoaamulle heti aamusta.....
Ihan vaan koska mulla on keskiviikkona varattu aika rautainfuusioon ja siitä mulle nousee aina seuraavalle päivälle kuume, ja muahan ei koronan peloissa otettais inssiin tai uuteen folliultraan kuumeisena... Sehän taas tarkoittaisi sitä että menis taas kierto hukkaan....

toivon siis että saadaan ti/ke viim plussat!
saa nähdä saadaanko silti samaan aikaan plussat. Mietin jopa sitä vaihtoehtoa, että jos keskiviikkona ei ole plus, niin väittäisin kuitenkin että on :bag:Juu kävin tuossa tekemässä ja ihan blanco, mutta eipä se yllättänytLueskelen myös 2021 ryhmää ja ymmärrän jos et enää halua siellä kirjoitella..
Voisin itsekin tänne joskus kirjoitella jotain2019 on jo niin hiljentynyt ryhmä, vaikka pidänkin sitä "kotipesänäni"
Kaikki ei varmasti tiedä, joten avaan tilannettani: mulla siis sama tilanne Noaidin kanssa, inssi tulossa ja eilen ultrassa näkyi kaksi n. 10mm follia. Mullekin lääkäri sanoi, että jos ei to mennessä plussaa niin uusintaultra.. Torstai olisi töiden kannalta huono ajoitustoivon siis että saadaan ti/ke viim plussat!
Mulla nyt aaaaivan haalea viiva liuskassa. Teitkö Noaidi jo omasi, miltä näytti? Hauska vertailla, vaikka mulla gonalin kypsyttämät munatsaa nähdä saadaanko silti samaan aikaan plussat. Mietin jopa sitä vaihtoehtoa, että jos keskiviikkona ei ole plus, niin väittäisin kuitenkin että on :bag:
Stressaa myös talletteluiden ajoitukset, inssiin olisi hyvä että on 1-3pvän pidätys miehellä, itse suosin 2pvää..
Ehkä amandatt pääsee myös samaan aikaan piinailemaanOnko muilla ovulaatiota tulossa?

) pissatikku kokoelmaani esitellyt vaan ihan oman mielenkiinnon vuoksi niitä siihen teippaillut 
Lueskelen kyllä vielä ketjua mutta jooh. Säästelen yhden kierron verran, jos tulee enempi kuin tässä niin heittelen pikkuhiljaa pois sitä mukaan kun tekee lisäänyt vessassa ne kaksi blancoa mutta heitän ne pois kun alkaa liuskat tummumaan/tai jos huomenna yhtä blancoa..
Muoks kuva siis viime kierrolta, taisi jäädä ovuloimattomaksi, ainakaan en saanut testeillä kiinni