Raskaaksi 2020

Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Zarar_ / 24v / esikoinen / ya 7/19, km. 1/20/ kierrot sekaisin km jäljiltä.

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy /36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 33v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 27 / kolmas / ya 1/20 / yk5.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 21 / ensimmäinen / ya 10/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Plussanneet:

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Oho, mielenkiintoinen toi aspiriini, pitääpä tutustua tarkemmin! Ei heti tulis mieleen, mä oon aatellut just päin vastoin et mitä vähemmän lääkkeitä ylipäätään (siis vitamiinit ym pois lukien) niin sitä parempi :angelic: täältähän oppii vaikka mitä! :thumleft

Mä oon innoissani kelannut alkaa testit jo aika varhaisessa vaiheessa (tai siinä n dpo 10?) , jotta huomaisi jos jotain ylipäätään tapahtuu. Mut voi olla et tää muuttuu heti jos kerrankin saa sen aikaisen plussan ja sit menettää sen.. varmasti ottaa koville vaikka kuinka olis "valmistautunut" :sad001

Kolmikymppisenä aloin tuntea ovulaation, siis ihan selkeä muutos siihen miten olo on ollut aikaa ennen ovulaation tuntemista. Ennen vaan huomasin limat. Kai tää kipuilu on joku evoluution organisoima orkesterin huipennus tyyliin ”raskaudu nainen nyt kun vielä täällä jotain tapahtuu!” Who knows? :hilarious:

Oikee munasarja tuntuu vahvemmin. Tässä kierrossa itseasiassa juili molemmissa. :eek:

En oo tikuttanut ovista & ajattelin ottaa sen mukaan ens kierrolla jos nyt ei tärppää. Sit on ainakin pari kuukautta dataa ennen tarkempia tutkimuksia. Tietty toivon et ihan luomusti nyt onnistaisi

Hahaha :hilarious: Talvikkinen, Kattinen ja Pigviiniemo, mä samoin täällä negan testailleena dpo kymppi -tyyppinä pohdiskelen että josko ovis oiskin ollut vasta myöhemmin. Normaalisti tunnen siis tosi tarkkaan oviksen, mutta tällä kertaa kovat oviskivut oli melkein viikon. Siis meinasin laittaa viestin jo aamulla aiheesta, heh. :laughing002 Great minds think alike...

Sovitaan että meillä kaikilla oli yllättävän myöhäinen ovis, mutta eletään nyky-dpon mukaisesti ja saadaan kahden päivän päästä kaikki ihana yllätys!:Heartred

Mulla siis vasta tänään ovispäivä! Vielä tuhottoman pitkät piinapäivät edessä :happy3:happy3:happy3:happy3
Enkä kyllä tuntenut irtoamista, juilinu on vasemmalta jnkv. Mutta nyt on ainakin talleteltu optimaalisesti. Toivotaan niiiiiiiiin meille kaikille plussaa :smiley-angelic001
Testejä sit vaan tihrusteltavaksi! Nyt yritän tositosi kovasti olla testaamatta liian aikaisin. Ens viikon viikonloppuna varmaan pakko kun illanistujaisia tulossa niin tietää oman alkoholipolitiikkansa sitten. Toki sillon ois vasta dpo 9 :confused2 että ei muutenkaan mitää varmaan näkyis vaikka jotain implantaatiota olisikin tapahtunut. Ehkä limulinjalla kuitenkin sitten. Ägh mitä tuota vielä miettimään! Tuohon on tuhottoman pitkä aika vielä!

Vihdoun jotain tapahtuu mun kehossa.
Ollu nyt useamman tunnin oviskipuja oik puolella
Jospa mä oonkin uuella kierrolla ja nyt oliskin ovulaatio ollut!!!

Täälläkin oli oviskipuja 3 päivää. Loppui oletettuna ovispäivänä

Eipä tullutkaan se o+ viel tänään. Kp 16 jo. Yk 1 mulla tuli o+ kp16 eli ovis kp17 mut sen myöhäisempi tuntuu kyl tosi myöhäiseltä. Eipä oo mulla ainakaan geleet aikaistaneet ovista, pikemminkin päin vastoin jos jotain. No samapa se, kunhan tapahtuu! Ehkä mulla on tää kierto vähän pidempi vaan, on mulla ollut 30 pv kiertoja ja ylikin.

Uskoiskohan jo :nailbiting:
Mulla on pää kipeä, vähän kun migreeni ollut eilisestä ja mietin jo, että näinköhän tästä mitään tulee.
Mut aamupissasta tuli tämmöset ja taitaa olla hormonaalista päänsärkyä :joyful:
Onneksi tänään alkaa viikonloppu :Heartred

Muoks. Toisessa kuvassa apteekin oma kuivuneena ja onhan se jo tosi lähellä tasavahvaa :playful:

Liitteet

• IMG_20200918_061617.jpg
    IMG_20200918_061617.jpg
    40 KB · Katsottu: 251
  • IMG_20200918_073235.jpg
    IMG_20200918_073235.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 229
Muokattu viimeksi:
Uskoiskohan jo :nailbiting:
Mulla on pää kipeä, vähän kun migreeni ollut eilisestä ja mietin jo, että näinköhän tästä mitään tulee.
Mut aamupissasta tuli tämmöset ja taitaa olla hormonaalista päänsärkyä :joyful:
Onneksi tänään alkaa viikonloppu :Heartred
Onnea paljon hienoista plussista :love7
Mä tein tänään myös viimeisen varmistuksen :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200918_070901.jpg
    IMG_20200918_070901.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 239
Tänään aamupissasta tehty (Apteekin Ultra) kp 34/32-35. Piti oikein kysyy mieheltä, et näätkö sä tossa toista viivaa, kun ite silmät sirrillään vielä sitä tuijottelin.
Haalea on mut jos parin päivän päästä yrittäis uudestaan.

Liitteet

• _20200918_072310.JPG
    _20200918_072310.JPG
    10.6 KB · Katsottu: 230
Tänään aamupissasta tehty (Apteekin Ultra) kp 34/32-35. Piti oikein kysyy mieheltä, et näätkö sä tossa toista viivaa, kun ite silmät sirrillään vielä sitä tuijottelin.

Toi on selkee!
Ei muuta kuin onnea. :happy093:Heartred

Onneksi olkoon! :happy:
Nyt vaan odottelemaan viivan vahvistumisia :angel7

Meitä toukokuisia alkaa olla aikamoinen lössi :grin Kai sitä itsekin olis viikonlopun aikana siirryttävä sinne puolelle kurkkimaan, mikä meno :joyful:

No ei kyllä tarvinnut yhtään siristellä, kyllä tämä on ihan täysin selkeä plussa. Onnea!

Mä näin unta taas, että plussasin :rolleyes: nää plussaus paikat on jänniä unissa. Millon festareiden vessa tai mun äidin luona. Viime yönä oltiin miehen isän luona ja sit me oltiinki ihan jossain muualla, jossain bileissä.

Oon myös nähnyt samoissa unissa oon löytänyt loukkaantuneen kissanpennun paristi, ja täs unessa se oli taas o_O pieni ja likainen kissanpentu jolla haava kyljessä ja oon alkanut hoitaa sitä.

Täs viime yön unessa mun äiti ois kovasti halunnut kans hoitaa sitä kissanpentua, mut sanoin ettö jätettiin se turvaan autoon ku oli niii kova hälinä sielä juhlapaikalla.

Edit. Tutkin vähän unia, musta tää on nii mielenkiintoisia ku jotkut unet toistuu, ja mulla itsellä ei oo vuosiin ollu omaa kissaa, nii ei selity alitajunnalla nää kissaunet vieraista kissoista.
Kissauni on parisuhteessa yleensä petollisuuden merkki, mutta jos unessa on musta-valkoinen kissa tai kissanpentu (mulla oli mustavalkoinen kissanpentu molemmissa unissa) se on vauvaenne :rolleyes:
Voi kun oliskin.
Edit. Yhdellä huono suomi sivulla luki että mustavalkoinen kissa tietää surua ym. Mutta kyllä mielummin uskon tuohon suomalaiseen sivustoon :grin sopis siihen plussa testiinkin unessa.

Muokattu viimeksi:
Muistattehan noiden erilaisten lääkkeiden kanssa, että ne on aina lääkkeitä vaikka saakin käsikaupasta ja lääkkeillä voi aina olla haittavaikutuksia :angelic:

ON: Kierto etenee tasaseen tahtiin, on niin paljon kaikkee tehtävää että kierto menee ikään kun ”taustalla” eikä siihen tuu kiinnitettyä sen kummemmin huomioo. Flo kertoo, että tänään on kp18/27, dpo4. On ollut ihan tasanen fiilis.

Kiitokset Deb, Zarar ja pingviiniemo ❤️
Olin vähän yllättynyt, että tuli edes tuo haalea haamu, kun en kertaakaan saanut ovista tikutettua kiinni. Womanlogista sitten katselin hedelmällisimmät päivät ja suunnistettiin niiden mukaan maaliin.

Zarar: juu, meitä näyttää olevan hyvän kokoinen porukka jo kasassa. Itse odottelen vielä hetken ja varmistan, et viiva vahvistuu, ennen kuin uskallan sinne siirtyä.

ON: Teen uuden testin parin päivän päästä. Katsotaan vahvistuuko viiva. Jos näin, niin mullakin on edessä lääkityksen vaihto yms. kivaa raskauden ajaksi. Joten neuvolaan pitää olla ajoissa yhteyksissä.

Kaikille tsemppiä koitokseen! ❤️

Ei tää enää mikään haalea ole, selkeä tulos. Onnea! :)

Eilinen alavatsan juiliminen jäi eiliseen, tänään kuitenkin ostettava kaappiin odottamaan pari pakettia siteitä jos sunnuntaina alkaakin vuotamaan..

alinah kp39 dpo8.

Naala, Zarar ihanaa!! :Heartred
Merelda ihan selkeähän tuo on!! :cheers Onnea!:Heartred

ON;
Joo-o, ma ja ke paniikkipäivät, ti ja to hyvät päivät joten varmaan arvaatte millainen päivä taas tänään :sad010
Heti aamusta epäilen noita testejä vääriksi positiivisiksi, ja maanantainen nega CB kummittelee mielessä. :violent001
Jätin tän aamun testin väliin, eikä se nyt ainakaan auttanut asiaa. Eilen kuitenkin taas ihan hyvä positiivinen, vaikkei viivalle nyt mitään supererikoista vahvistumista tasavahvaksi asti ole tapahtunut.:dontknow Järki kertoo jälleen ettei ne viivat kerro mitään, ja (kyllä) googlailun perusteella on moniamonia kokemuksia ihmisillä siitä, että toiset testit näyttää positiivista ja toiset ei, toiset ei vahvistu ollenkaan … Ei näy punaista pyyhkiessä ja mieliala on jälleen no.. matalammalla kuin mäyräkoiran pallit. :banghead: VV runsasta, röyhtäyttää yhä.

Ei voi tulla vääriä positiivisia kuus päivää putkeen, ei vaan voi!! Eihän?
Tää olo on ku olis Putouksen hahmo Lisko-Leena. "oon raskaana:woot:" - "no en oo :sad015". Olen - en oo… Perhanan hormonit?

Mä niin ymmärrän sun fiilikset, mutta raskaana olet ja toivon kaiken menevän hyvin!

Tsemppiä ja onnea Tammenterho91!

Takaisin