Mirkku2020
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiitos teille sympatioistaEnkä halua kuulostaa kiittämättömältä. Oon tosi onnekas sinällään. Rakastan miestäni ja lastamme oikein paljon. Ensin oli Kodak-hetki ja sitten tuli vaan sellainen synkeä (pms?)-hetki ja paha mieli, kun on ite nähnyt paljon vaivaa ja toinen lähtee melkein samointein pois. Olisin mie edes sen orgasmin ansainnut. En tosiaan hidas oo, mutta en toki yhtä nopeakaan, jos niin kiire on. Hommaillakin joutui itekseen :banghead: Sitten ei haittaa rojut rännissä, jos olikin ovis tänään hah
Omaa aikaa kaikki tietty tarvii, kuten itsekin, mutta ei olla oltu saman katon alla koko aikaa. No, antaa olla. Pitää syödä lisää munkkeja
Ja keskustella, jos tulee takaisin.. En ees kerennyt mitään sanoa, kun hän läksi lätkimään
Onneksi olen ajan saatossa oppinut käsittelemään tunteitani ja noita pms-oireita paremmin, niin enää ei pääse kuin hetkeksi retkahtamaan pohjalle. Pakko vaan jatkaa eteenpäin ja antaa palautetta. Mitäpä muutakaan tässä voi. Ei tuntunut oikealta lähteä juhliin, niin oma päätöshän se oli.
Huh! Hetken kesti tajuta ”rojut ränniin”. Luulin hetken, että miehesi käyttää jotain suonensisäisiä huumeita ja jätti sinut hoitelemaan lasta. Onneksi ei näin

Enkä halua kuulostaa kiittämättömältä. Oon tosi onnekas sinällään. Rakastan miestäni ja lastamme oikein paljon. Ensin oli Kodak-hetki ja sitten tuli vaan sellainen synkeä (pms?)-hetki ja paha mieli, kun on ite nähnyt paljon vaivaa ja toinen lähtee melkein samointein pois. Olisin mie edes sen orgasmin ansainnut. En tosiaan hidas oo, mutta en toki yhtä nopeakaan, jos niin kiire on. Hommaillakin joutui itekseen :banghead: Sitten ei haittaa rojut rännissä, jos olikin ovis tänään hah
Omaa aikaa kaikki tietty tarvii, kuten itsekin, mutta ei olla oltu saman katon alla koko aikaa. No, antaa olla. Pitää syödä lisää munkkeja
Ja keskustella, jos tulee takaisin.. En ees kerennyt mitään sanoa, kun hän läksi lätkimään
Onneksi olen ajan saatossa oppinut käsittelemään tunteitani ja noita pms-oireita paremmin, niin enää ei pääse kuin hetkeksi retkahtamaan pohjalle. Pakko vaan jatkaa eteenpäin ja antaa palautetta. Mitäpä muutakaan tässä voi. Ei tuntunut oikealta lähteä juhliin, niin oma päätöshän se oli.

Mutta alempi on selkeä!
(dpo16)

Hienoja vappuovulaatioita tosissaan Reggie, Dooris ja Laakeripuu! Oliko joku muukin vielä? 

no mutta vielä tässä on matkaa, poden taas järkyttäviä jalkasärkyjä reisissä ja kovaa juilintaa alavatsassa ja selässä