Raskaaksi 2020

Kiitos teille sympatioista :Heartred Enkä halua kuulostaa kiittämättömältä. Oon tosi onnekas sinällään. Rakastan miestäni ja lastamme oikein paljon. Ensin oli Kodak-hetki ja sitten tuli vaan sellainen synkeä (pms?)-hetki ja paha mieli, kun on ite nähnyt paljon vaivaa ja toinen lähtee melkein samointein pois. Olisin mie edes sen orgasmin ansainnut. En tosiaan hidas oo, mutta en toki yhtä nopeakaan, jos niin kiire on. Hommaillakin joutui itekseen :banghead: Sitten ei haittaa rojut rännissä, jos olikin ovis tänään hah :woot: Omaa aikaa kaikki tietty tarvii, kuten itsekin, mutta ei olla oltu saman katon alla koko aikaa. No, antaa olla. Pitää syödä lisää munkkeja :3some Ja keskustella, jos tulee takaisin.. En ees kerennyt mitään sanoa, kun hän läksi lätkimään :laughing001 Onneksi olen ajan saatossa oppinut käsittelemään tunteitani ja noita pms-oireita paremmin, niin enää ei pääse kuin hetkeksi retkahtamaan pohjalle. Pakko vaan jatkaa eteenpäin ja antaa palautetta. Mitäpä muutakaan tässä voi. Ei tuntunut oikealta lähteä juhliin, niin oma päätöshän se oli.

Huh! Hetken kesti tajuta ”rojut ränniin”. Luulin hetken, että miehesi käyttää jotain suonensisäisiä huumeita ja jätti sinut hoitelemaan lasta. Onneksi ei näin :hilarious:

Huh! Hetken kesti tajuta ”rojut ränniin”. Luulin hetken, että miehesi käyttää jotain suonensisäisiä huumeita ja jätti sinut hoitelemaan lasta. Onneksi ei näin :hilarious:

Voi hitsi, onneksi ei sentään! :eek::woot: Tosiaan kun siinäkin asiayhteydessä sitä voisi käyttää :facepalm:

Nyt pärähti heti niin selkeä punertava haamu ettei epäilystäkään. Toivottavasti nyt pysyy kiinni :3some dpo 10. Tähän kuvaan en saa taltioitua niin kirkkaana kuin silmään.

Hyvää vappua! :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200501_071359.jpg
    IMG_20200501_071359.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 257
Muokattu viimeksi:
Äääää täällä taas. Haluttaisiin yrittää lasta, mutta tietyistä syistä ei paras tilanne pariin kuukauteen raskautua. "ongelmana" että toivomme saada 2. Ennen esikoisen täytettyä 3 vuotta. Tämä jättää aika tiukan aukon ja minulle välähti ettei välttämättä tärppää. Uskaltaako odottaa muutaman kuukauden. Olen vasta lämmennyt ajatukselle saada toinen lapsi ja kuinka nopeasti ne pilvilinnat syntyvätkään. Opintojen vuoksi taloudellisesti ei fiksua raskautua ellei la tärppää ennen ekan 3.vuotispäivää. Niitä lapsia kun tehdäänkin kuin tilauksesta. Odotan sitä vauva kuplaa. Toivottavasti vielä saan sen kokea.

Oon täälläkin valittanut kun en saa ovulaatiota tikulla kiinni. Noh, oon nyt testaillut eri testejä ja tais se syy olla testissä eikä minussa :laughing001 eilen ajattelin jo positiivisen ovistuloksen saaneeni, mutta päätin kuitenkin vielä testata. Tuli eilistäkin tummempi pcn testillä ja ajattelin samasta pissasta testata onestepillä, joilla oon aiemmissa kierrossa testannut..... Ylempi onestep ja alempi pc.

Liitteet

• IMG_20200501_082520.jpg
    IMG_20200501_082520.jpg
    20 KB · Katsottu: 177
Oon täälläkin valittanut kun en saa ovulaatiota tikulla kiinni. Noh, oon nyt testaillut eri testejä ja tais se syy olla testissä eikä minussa :laughing001 eilen ajattelin jo positiivisen ovistuloksen saaneeni, mutta päätin kuitenkin vielä testata. Tuli eilistäkin tummempi pcn testillä ja ajattelin samasta pissasta testata onestepillä, joilla oon aiemmissa kierrossa testannut..... Ylempi onestep ja alempi pc.

Aikamoinen ero noissa :nailbiting: Mutta alempi on selkeä!
Ihmekään jos ei oo ovis näkyny aiemmin :smug:

Mullakin nega testattu... eli joko menkat tulee, tai ovulaatio oli tosiaan eilen. o_O
Jännityksellä odotan millanen tästä kierrosta tulee.

Kevät20 ja Doris_91 Oikein paljon tsemppiä ja tarrasukkia pikkuisille. :love7

Musta on hauska, kun täällä oli niin monella yhtäaikaa ovis ja ilmeisesti minä mukaan lukien.
Nyt vaan kaikki plussaileen niiden myötä. :grin

Tänään tein raskaustestin ja selkee positiivinen. Mun oma terkka ei ollut tällä viikolla paikalla, joten maanantaina soittelen, jos katsottas verestä paljonko raskaushormoonia vielä veressä. Toivoisin, että laskis vain tällä seurannalla alas, ettei tarvis toisia tyhjennyslääkkeitä ottaa. Vuoto jo vähentynyt hyvin, lähinnä runsasta valkovuotoa, välillä hieman punertavaa. Mitään vaivoja ei ole. Ja menkkoja odottelen alkavaksi, sekin auttas kohtua tyhjenemään.

Hyvää vappua kaikille! :happy: Hienoja vappuovulaatioita tosissaan Reggie, Dooris ja Laakeripuu! Oliko joku muukin vielä? :happy: Nyt vaan tussut suhisemaan :angelic: Tää voi olle the kierto teille kaikille, toivon todella niin :Heartred Hauskaa, kun monella juuri yhtäaikaa :hilarious:
.

Tussut suhiseen :grin

Onnea odotukseen @Kevät20 ja @Doris_91 :happy:
Toivottavasti pysyvät matkassa :Heartred

Ja @Pingviiniemo mietiin ihan samaa! Onneksi on paljon piinakavereita, niin ei tarvii yksin kärvistellä:hilarious:

Paljon onnea odotukseen ja tarrasukkia matkaan @Kevät20 ja @Doris_91! :dance011

ON: Heitän yleensä joka aamu n.5km lenkin koiran kanssa, yleensä koiralla loppuu kunto kesken ennen mua. Mut tänään jaksoin hätäseen 3km ja olin aivan kuollu sen jälkeen. Onks tää joku ovulaatiojuttu vai onks mun kunto yhtäkkiä romahtanu yön aikana? o_O

Niin ja hyvää vappua kaikille!
:smiley-bounce016

Vähän näkyy hyvin digissä! :grin
Kiva nähä, että noinkin hento viiva näkyy jo clearbluessa! :Heartred
Onnea! :dummy1::dummy:
Laskujen mukaan nyt dpo 10 joten hieman yllärinä jo digiinkin joten on hcg noussu melkoisesti äkkiä, apteekin testiinkin selkeä haamu heti.... ettei nyt useampikin ois matkassa, mulla jo ennestään kaksoset :wideyed: no mutta vielä tässä on matkaa, poden taas järkyttäviä jalkasärkyjä reisissä ja kovaa juilintaa alavatsassa ja selässä :bored:

Laskujen mukaan nyt dpo 10 joten hieman yllärinä jo digiinkin joten on hcg noussu melkoisesti äkkiä, apteekin testiinkin selkeä haamu heti.... ettei nyt useampikin ois matkassa, mulla jo ennestään kaksoset :wideyed: no mutta vielä tässä on matkaa, poden taas järkyttäviä jalkasärkyjä reisissä ja kovaa juilintaa alavatsassa ja selässä :bored:
Mullaki tuli digiin sama dpo 10 :)

Ja yksi on kyydissä :p

Muokattu viimeksi:
No nopeesti nousee sitten hormoni! :wideyed: Ai sulla on jo kaksoset! :happy: Ehkä nytkin tulee taas tuplaonni! Päivitä sit tännekin miten ultrassa meni jos haluut! Toivottavasti kaikki menis hyvin ja tulis lepposa raskausaika sulle, eikä kummempia vaivoja. :Heartred

Mulla ihan sama ja piti kysyä et mikähän tää nyt oli ja kämppis sano et ehkä seksi. . No minä oon seurannut sivusta piikittämistä ja sehän on "rännittämistä".. mut onneks ei näin

Mulla on jo silmät niin ristissä ettei mitään järkeä. Proget tänään ja loppu ja ylihuomenna tulisi menkat tai parin päivän päästä.

Onnea kevät20 <3

Takaisin