Mä tulen vielä tähän väliin höpöttämään - sain tänään toisen kohtauksen, mun piti soittaa lanssi Taas, kun kaula turposi, samoin nielu ja kieli. En meinannut turvotukselta saada päätä alas ja kurkku tuntui ahtaalta. Alkoi sekuntien sisällä siitä kun olin ajatuksissani pyöritellyt mg purkkia ja kiertänyt korkkia auki ja kiinni puhelimessa puhuessani - tuntuu uskomattomalta mut näin se vaan on, hengittelin varmaan huomaamattani jotain pölyä tabuista. Prednisolonia sain, eikä muuta onneksi tarvinnut tehdä. Ärsyttää, koska mulla turposi taas jalat ja kädet, mut vähemmän kun viimeeksi, leukakin näyttää siltä kun olis kengurupussi siellä
kihelmöi taas ihoa, mut ei niin pahasti kun viimeeksi. Litra tolkulla olen hikoillu, hikoilen edelleen mut hiukan vähemmän kun oon syönyt 2x kortisonia ja yhden allergialääkkeen. Tultiin siihen päätökseen, että lisäravinteessa oleva apuaine aiheutti allergiareaktion, sukraloosi ilmeisesti, joka on makeutusaine - sitä löytyi myös mun b12 valmisteesta eli ihme, että henki ei oo lähtenyt tässä viimeisen kolmen viikon aikana.
Olipa taas päivä mulla, jälkioireet voi jatkua 2 viikkoa (en kestä, jos tää hikoilu jatkuu, hirvee haju ja kaikki paidat märkiä) ! Ja syön nyt allergialääkettä sekä kortisonia et tilanne tasaantuis. Perjantaina lääkäri toivon mukaan soittaa vielä jatkoista, olin jättänyt pyynnön terveysaseman kautta.
Nyt vaan totaalisen paha väsymys ja inhottavat turvotukset tän hikoilun lisäksi.
Jotain järkevääkin sain aikaiseksi - menen torstaina juttelemaan psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, jos olo on sen verran tasaantunut.
Tsemppiä teille, mä yritän tulla kuntoon