Raskaaksi 2020

Onnea Bambi!

Kevät20! Virtuaalihalaus sinne!

Mä sittenkin sorruin jo metsästämään ovista:smiley-ashamed008
Nyt on kp 11 ja flo tosiaan ennustaa ovista sunnuntaille. Tein aamupissasta ovistestin eikä piirtyny minkäännäköstä toista viivaa. Jos oletetaan et ovis olis su ni pitäskö vähän tulla väriä jo vai olisko mahdollisesti myöhemmin ovis? Vai rupeeko toinen viiva piirtymään vasta lähempänä sunnuntaita?

@Kevät20 älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tiiän että ärsytän ku sanon: odota rauhassa :rolleyes: Ja kaikki plussaan viittaavaakaan on positiivista, jotain ainakin yrittää tapahtua! Tuosta se voi mennä mihin suuntaan vain, myös ihan normaaliin raskauteenkin. Kuinka kauan teillä oli yritystä takana tällä hetkellä?

Lista kuumeilijoista 2020

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

Juliet92 /27/ensimmäinen/ 3/20

Junibea/34/seitsemäs/ 3/20

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Boris / 40 / viides / ya 2/20

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Marcipa / 43 / neljäs / ya 1/20 ( ylläriplussa 11/19 ja kkm 12/19)

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20

Heidyli92 / 27 / ensimmäinen / yritys alkaa kesällä -20

Laalaa1234 / 26 / toinen / yritys alkanut 1/20

Pingviiniemo / 22 / toinen / yritys alkanut
3/20

move88 / 32 / toinen / tjot/ya 4/20

Marianne / 28 / kolmas / ya 19

KatMa/ 37/ kolmas/kkm-19, tuulimuna - 20/ ya syksy - 18

Sofia2016m /26/ toinen / ya 6/19/Kkm 2/20

vauvakuume ♡ / 24 / kolmas / tjot 3/2020

nninas_ / 28 / kolmas / ya 03-04/2018 / ku 09/2018

Unicornflakes / 28 / ensimmäinen / ya 03/20

Plussanneet:

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

Elliephant / 25 / esikoinen / yritys alkoi 10/19 / LA 11/20

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4 / la 11/2020

Bambi / 27 / kolmas / km 1/20 / LA 11/20 /

Kevät / 35 / viides /ya 02/20/ la 12/20

Bambi ihanat viivat siellä onnea <3

Täällä mietin että oonko ihan pipi päästä ku oireita lisää tulee menkat poissa ja sit outo olo. Aamulämmöt tänään taas 36,8 eilen oli 36,2 ..

Kurkku käheä ja limakalvot kuivat ja oireet muut ennallaan. Toki on itkuherkkää aikaa ja suutunkin ihmeen helposti pikkujutuista mut sit taas kaikki ihana onkin huipun ihanaa. Mitähän tästä tulee oikeen.. joko raskaus tai anovulatorinen kierto. Jep jep on tää perseestä oikeesti

Plussatuulia ja kivaa kun listaakin jälleen päivitetty! :)

ON:
Tiedättekö sen tunteen kun kuulee tutuilta vauvauutisia ja samalla itsellä pyörähtää kp1 käyntiin? Se vilpitön ilo toisten ilouutisista ja samalla turhautuminen omaan tilanteeseen?

Näissä tunteissa täällä nyt vellotaan :sad001 Itsellä iski nyt ensimmäisen kerran tämän reilun vuoden yrityksen jälkeen tänään totaalinen turhautuminen että miksi meillä ei voi jo tärpätä. Ehkä sitä vaan kuvitteli että tämä ensimmäinen letro-kierto on se "avain", mutta kun ei niin ei.. Alan tosiaan ymmärtää kun puhutaan biologisesta kellosta, se oikeasti tikittää ja tuntuu että tikitys vaan kovenee :nailbiting::grin

Onnea Bambi!

Nyt on kp 11 ja flo tosiaan ennustaa ovista sunnuntaille. Tein aamupissasta ovistestin eikä piirtyny minkäännäköstä toista viivaa. Jos oletetaan et ovis olis su ni pitäskö vähän tulla väriä jo vai olisko mahdollisesti myöhemmin ovis? Vai rupeeko toinen viiva piirtymään vasta lähempänä sunnuntaita?
Mulla ovistesti tummuu kunnolla vasta ovispäivänä, ennen sitä viivan vahvuus vaihtelee olemattoman ja nähtävän välillä miten sattuu. Ei mitään selkeää linjaa ainakaan. Ehkä just ennen ovispäivää joskus tummenee. Tummaksi pamahtaakin sitten aivan yhtäkkiä, kun ovis on. Toisilla taas tuntuu tummenevan ovista kohti kun kuvia kattelee. Ymmärtääkseni yksisöllistä tää. :)

Joo mulla kans tuo et vaikka nyt ei oo yritetty vielä kauan, niin esikoista yrittäessä oli toisten vauva uutisten kuuleminen oli ihanaa mutta raastavaa :angelic:

ON: kunnon menkkajuilintaa, eilen töissä hyvä kun pystyin kävellä kun koski tärähtelt kohtuun? Kp 21/31 nyt.. mietin voiskohan olla just kiinnittysmiskipua. Huonoa oloa ja päänsärky, ilmapallomahassa tunne. Paljon valkovuotoa. Yritän malttaa mieleni ja testata vasta kun menkat myöhässä mut miten tässä jaksaa odottaa :woot:

Kevät20 halaus sinne :Heartred

ON:
Tiedättekö sen tunteen kun kuulee tutuilta vauvauutisia ja samalla itsellä pyörähtää kp1 käyntiin? Se vilpitön ilo toisten ilouutisista ja samalla turhautuminen omaan tilanteeseen?

Näissä tunteissa täällä nyt vellotaan :sad001 Itsellä iski nyt ensimmäisen kerran tämän reilun vuoden yrityksen jälkeen tänään totaalinen turhautuminen että miksi meillä ei voi jo tärpätä. Ehkä sitä vaan kuvitteli että tämä ensimmäinen letro-kierto on se "avain", mutta kun ei niin ei.. Alan tosiaan ymmärtää kun puhutaan biologisesta kellosta, se oikeasti tikittää ja tuntuu että tikitys vaan kovenee :nailbiting::grin

ON:

Tiedänpä hyvinkin, vielä keskenmenon jälkeen ne uutiset kolahtaa kovemmin. Mutta muistaakseni joku täälä foorumilla sanoi, että sitähän ei tiedä kauanko he on sitä lasta halunnut, se voi olla että ne ketkä vauva uutisia kertoo, niilläkin on odotusta takana :) Ja eihän sulla vielä ole mitään hätää biologisen kellon kanssa :angelic:

ON:

Toin on niin tuttu tunne. Olen itkeskelly illasta peiton alla ja päivällä sitten ollut reipas läheiselle, joka tuolloin odotti ja sai ihanan pienen vauvan ekasta yrityksestä. Toisella oli jo vauva-arkea, kun me oltiin juuri käyty lääkärissä laittaan lapsettomuustutkimuksia varten paperit ja itkuhan sen jälkeen tuli kun sanoivat, ettei hoitoja välttämättä aloiteta koska mulla korkea BMI. Olin jo laihtunutkin 5 kiloa sitä varten, Tuli olo, etten ansaitse olla äiti kun olen niin lihava ja syytin itseäni kun olin päästäny itteni tähän kuntoon. Ylläriplussa sitten kuitenkin tuli. Plussatuulia sinne! Me kaikki ansaitaan pieni ihme. :Heartred

ON: oletettu ovis on perjantaina, aloteltiin eilen tallettelut. Munasarjoissa tuntemuksia, kaippa se Ovis oikeasti lähestyy. Fiilis on tosi hyvä tällähetkellä, helpottaa ehkä kun tietää että ainakin yritystä on :angelic: onneksi yövuorot loppuu torstaina niin ei mee ihan ristiin miehenkaa työt o_O
Mun läheinen varoitteli mua tuosta koronasta, ei suosittelisi raskaaksi tuloo nyt kun ei tiedetä miten se voi vaikuttaa sikiöön. Ootteko lukenut onko mitään tutkimustietoa? En kyllä itse halua heittää nyt yrityskiertoja sen takia hukkaan (lue: en usko että tärppää) mutta ymmärrän pointin :woot::finger:

ON: oletettu ovis on perjantaina, aloteltiin eilen tallettelut. Munasarjoissa tuntemuksia, kaippa se Ovis oikeasti lähestyy. Fiilis on tosi hyvä tällähetkellä, helpottaa ehkä kun tietää että ainakin yritystä on :angelic: onneksi yövuorot loppuu torstaina niin ei mee ihan ristiin miehenkaa työt o_O
Mun läheinen varoitteli mua tuosta koronasta, ei suosittelisi raskaaksi tuloo nyt kun ei tiedetä miten se voi vaikuttaa sikiöön. Ootteko lukenut onko mitään tutkimustietoa? En kyllä itse halua heittää nyt yrityskiertoja sen takia hukkaan (lue: en usko että tärppää) mutta ymmärrän pointin :woot::finger:
Luin, että tän hetkisen tiedon mukaan, korona ei tartu sikiöön äidistä raskausaikana. Virusta ei oo löytyny istukasta, lapsivedestä yms... Synnytyksen yhteydessä tarttuminen epätodennäköistä. Toki aikaista vielä sanoa varmaksi. Mun äiti, jolle puhun aika lailla kaikesta niin oli kanssa tosi huolissaan kun sanoin, että toinen lapsi haaveissa. Siksi lueskelin :pompus:

Tiedänpä hyvinkin, vielä keskenmenon jälkeen ne uutiset kolahtaa kovemmin. Mutta muistaakseni joku täälä foorumilla sanoi, että sitähän ei tiedä kauanko he on sitä lasta halunnut, se voi olla että ne ketkä vauva uutisia kertoo, niilläkin on odotusta takana :) Ja eihän sulla vielä ole mitään hätää biologisen kellon kanssa :angelic:

Biologinen kelloni on tikittänyt että eka lapsi pitäisi olla ennen kun täyttää 30, tällä menolla tulee kiire :wideyed::grin En osaa olla yhtä huoleton kuin yksi kaveri, joka sanoo että kun mm. äitinsä ja serkkunsa on saaneet esikoiset lähempänä omia nelikymppisiään niin eiköhän se onnistu sitten häneltäkin sitten vasta.. :woot: Ihan siis siinä mielessä tosiaan tuntuu tuo kello tikittävän, vaikka oikeassa olet että pitäisihän tässä vielä olla hedelmällisiä vuosia jäljellä :) MUOKS. Jos niitä siis on ollenkaan :think005:grin

Ja totta sekin että eihän sitä tiedä kuinka kauan kukakin on yrittänyt, mutta ei se silti vie sitä turhautumista omaa tilannetta kohtaan. Ehkä tässä nyt vaan menkkahöperö-minä ottaa asiat nyt niin tunteellisesti... :smiley-ashamed004 Mennään viikko eteenpäin niin näkökulma voi olla taas erilainen eli paljon valoisampi :)

Mä tulen vielä tähän väliin höpöttämään - sain tänään toisen kohtauksen, mun piti soittaa lanssi Taas, kun kaula turposi, samoin nielu ja kieli. En meinannut turvotukselta saada päätä alas ja kurkku tuntui ahtaalta. Alkoi sekuntien sisällä siitä kun olin ajatuksissani pyöritellyt mg purkkia ja kiertänyt korkkia auki ja kiinni puhelimessa puhuessani - tuntuu uskomattomalta mut näin se vaan on, hengittelin varmaan huomaamattani jotain pölyä tabuista. Prednisolonia sain, eikä muuta onneksi tarvinnut tehdä. Ärsyttää, koska mulla turposi taas jalat ja kädet, mut vähemmän kun viimeeksi, leukakin näyttää siltä kun olis kengurupussi siellä :meh: kihelmöi taas ihoa, mut ei niin pahasti kun viimeeksi. Litra tolkulla olen hikoillu, hikoilen edelleen mut hiukan vähemmän kun oon syönyt 2x kortisonia ja yhden allergialääkkeen. Tultiin siihen päätökseen, että lisäravinteessa oleva apuaine aiheutti allergiareaktion, sukraloosi ilmeisesti, joka on makeutusaine - sitä löytyi myös mun b12 valmisteesta eli ihme, että henki ei oo lähtenyt tässä viimeisen kolmen viikon aikana.
Olipa taas päivä mulla, jälkioireet voi jatkua 2 viikkoa (en kestä, jos tää hikoilu jatkuu, hirvee haju ja kaikki paidat märkiä) ! Ja syön nyt allergialääkettä sekä kortisonia et tilanne tasaantuis. Perjantaina lääkäri toivon mukaan soittaa vielä jatkoista, olin jättänyt pyynnön terveysaseman kautta.
Nyt vaan totaalisen paha väsymys ja inhottavat turvotukset tän hikoilun lisäksi.

Jotain järkevääkin sain aikaiseksi - menen torstaina juttelemaan psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, jos olo on sen verran tasaantunut.

Tsemppiä teille, mä yritän tulla kuntoon :shy:

Mulla ovistesti tummuu kunnolla vasta ovispäivänä, ennen sitä viivan vahvuus vaihtelee olemattoman ja nähtävän välillä miten sattuu. Ei mitään selkeää linjaa ainakaan. Ehkä just ennen ovispäivää joskus tummenee. Tummaksi pamahtaakin sitten aivan yhtäkkiä, kun ovis on. Toisilla taas tuntuu tummenevan ovista kohti kun kuvia kattelee. Ymmärtääkseni yksisöllistä tää. :)
Kiitos vastauksesta!:angelic: Eli vissiin kantsii vaan nyt päivittäin tikutella? Onks siitä kauheestu haittaa jos kellonaika testauksessa vähän vaihtelee?

Kiitos vastauksesta!:angelic: Eli vissiin kantsii vaan nyt päivittäin tikutella? Onks siitä kauheestu haittaa jos kellonaika testauksessa vähän vaihtelee?
Mulla LH-piikki ei ole kovin nopea, joten riittää että testaan kerran päivässä aamulla tai viimeistään aamupäivällä. Kellonaika mulla vaihtelee. Jos LH piikki on kovin nopeasi ohi niin ovulaation lähellä voi joutua testaan parikin kertaa päivässä, että saa kiinni. Korjatkaa muut jos oon ihan hakoteillä. Suositus ainakin mun testissä oli samaan aikaan joka päivä.

@Kevät20 älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Tiiän että ärsytän ku sanon: odota rauhassa :rolleyes: Ja kaikki plussaan viittaavaakaan on positiivista, jotain ainakin yrittää tapahtua! Tuosta se voi mennä mihin suuntaan vain, myös ihan normaaliin raskauteenkin. Kuinka kauan teillä oli yritystä takana tällä hetkellä?
Kiitos ihanista tsempeistä, en ihan ole heittänyt kirvestä kaivoon, vasta kun sieltä oikeasti tulee kaikki ulos. Paperiin pyyhkiessä on punaistakin tänään tullut. Viime lokakuulta epävirallista yritystä, nyt helmikuulta tikkuttelun kanssa ihan kunnolla yritystä, tiedän että yritystä on vähän mutta koin jo tikuttelun olleen henkisesti raskasta vaikka vain yhden kuukauden :smiley-angelic001
Teen testin huomenna aamupissasta ja näen miten viivat joko vahvistuu tai ei, digitesteihin en enää koske!
Kiitos, halaukset ja plussatuulia kaikille, olette iso tuki! :smiley-bounce016

Onnea Bambi!

Mäkin tein tänään kp 10, koska viime kierrossa ovisplus tuli yllättäen jo kp 11. Mutta todella haalea viiva vasta. Tämä on nyt kolmas kierto, jossa tikuta ovista. Ensimäisessä aloitin kp 11 ja oli samanlainen ihan haalea monta päivää. Sitten yhtäkkiä kp 15 vähän tummui ja kp 16 todella vahva viiva. Viime kierrossa aloitin kp 10 ja heti melkein tasavahva ja kp 11 tosiaan tumma ovisplus. Olen ymmärtänyt, että se huippu voi tulla nopeasti, vaikka siihen asti on ollut haaleaa.

Kiitoksia Pingviiniemo ja Marcipa vastauksista!

Zarar! Zemppirutistukset täältäkin! Itsekin, mutta eri syistä mielen kanssa kamppailleena tiedän, että se juttelu ammattilaiselle auttaa!

Taidan sit nyt ruveta kerran päiväs testaa ja aamupäivästä. Ärsyttää vähän omahätähousuilu kun vasta yk1 tässä menoss, mutta kun yrityksen aloituksestakin haaveillut jo vuosikausia...

Takaisin