Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olikohan mulla se ovis nyt sitten eilen, kun munasarjakivut on poissa.

Omaa napaa: kertokaa mitä tää voi olla.. mulla km 30.5 ja vuoti runsaasti 4 päivää. Kolmantena vuotopäivänä tuli pikkuruinen olio ja neljäntenä ruskehtava ns. Kalvomainen lima.. sen jälkeen ollu mahakipeä,oikea lonkkakipeä,ihan kuin puukolla työntäs sinne.. 12.6 ultra ja lääkäri.. raskaustestit negaa..

9a613f797b05ee2f1e4008a57ce729c6

Tässä vielä nää kaikki r testit. Kaksi alinta on väärinpäin. Eli toisiks alin on tehty tänä aamuna ja alin eilen illalla.
Sori kuvien pommitus. Ei vaan meinaa todeksi uskoo vaikka kyllähän noihin viivoihin voi jo uskoa. :D

Kiitos Heitsu.

Voi harmi.. Onko sinulla milloin se klinikan veritesti? Vaiko kotona pitää testata?
Kotona täytyy testaill.15.6 on annettu testipäivä 3vkn päähän inseminaatiosta ja tukihoito loppui eilen.Tukihoidon jälkeen pitäisi 1-3pvän kuluttua alkaa vuoto.

Hei tietääkö kukaan miten monta tuntia tohon cb digiin pitää pidätellä pissiä? Siis aamulla sen vasta teen kun siinä sanotaan, että aamuvirtsassa tulee paras tulos viikkoja. Mut entäs jos käy yöllä pissillä? Minä ainaki juoksen melkein tunnin välein. Pitäisikö yrittää pidättää vähintään sen neljä tuntia? :O

Blackwood joo se neljä tuntia eikä paljon juomista alla, niin eiköhän se jottain näytä, testionnea siis!!

Onnea blackwood ja tarrasukkia <3 huomista testiä odotellessa :wink

Voi kurjuus heitsu :( kyllä teille jo niin plussaa toivoisin :happy:

Heitsulle tsemppiä :Heartred ja Blackwoodille tarrasukkia :happy:

Omaa napaa sen verran, että nyt loppui kaikenlainen vuoto. Eli siis kuuden päivän ajan tuli tiputtelulla värjäytynyttä valkovuotoa ja pari kertaa runsaampi ”ryöpsähdys”, ei siis kunnollista kuukautisvuotoa tai ainakaan sellaista, jonka itse laskisin vuodoksi.

Nyt mielipiteitä: laskenko tuon kuuden päivän saldon kuukautisvuodoksi vai miten hä? Kun tähän vuotoon ei liittynyt esim. kipua, jota mulla on aina kuukautisten yhteydessä. Vai otanko yhteyttä terkkariin ja pyydän päästä jollekin verikokeille?

Nyt siis kp39 ja hyvät neuvot olis kalliita... :sorry:

Takaisin