Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mymmeli kyl toi mun tulos johtuu ihan raskaudesta. Melko varma jo olen.

Mun mielestä sulla johtuu myös raskaudesta. Hcg tippuu parin viikon sisään vuodon loppumisesta. Tai sitten sulla on siellä kyydissä vielä joku. Oliko se lääkäri nähnyt ultrassa sulla ihan sitä alkioo? Jos on sillon ollut sen verran alussa ettei oo näkynyt mitään vielä. Mä menisin sinuna kyllä vielä uudelleen ultraan.

Jotenkin mä luulen kans et on km jälkihuuruja. Ihmeen voimakkaasti kyllä tuo ovistesti reagoi hcg:n! :oops:

Ei näkynyt enää mitään ultrassa, ei jälkeäkään raskaudesta ja tosiaan kohdun limakalvokin oli jo lähes normi mitoissaan eli oli jo melki kaiken vuotanut pois. Sillon 2vkos sitten kun vuoto alkoi, tein rtestin enkä saanut enää kuin haamun... :( eli oli jo mennyt kesken ihan alussa ja alkoi vaan vuotaa vasta 5+2...

Tietääkö joku pitääkö pyytää lääkäriltä lähete labraan jos kävis mittauttaa hcg:n?

Hoitajan lähete riittää tai vaikka ihan vaan terkan. Mä soittasin varmaan neuvolaan ja pyytäisin sieltä. :)

dbb4cc7c72a934924be084484854f878

En kyllä ole enää epävarma. Nuo näkyy luonnossa vieläkin paremmin.
:)

Mä oon ihan ilonpilaaja, mutta mulla Sofin raskaustestit näytti just tollasia samanlaisia viivoja ja en ollut raskaana :meh: Oviksen aikaan r-testin viivat vielä vahvistui vähän lisää!
Toivottavasti sulla kuitenkin Blackwood se olisi sitä itseään :thumright

Mä tein esikoisesta sofin raskaustestillä tosi haalean positiivisen mutta cb digi näytti jo 1-2viikkoa. Toivottavasti Blackwood viivat vahvistuu ja pieni pysyy vauhdissa mukana. Tsemppiä!

Ihan punasia viivoja näyttää testiajalla ja tulee siis testiajalla näkyviin.
Kyllä nää näyttää ihan oikein kun oirettaki on. Eikä nää ookoskaan aiemmin näyttäny väärin. Se edellinen ei siis sittenkään ollut mikään viivanpaikka vaan enteili plussaa.
Joo toki voihan muut testit näyttää vahvempaa viivaa, mut kyllä noi plussia siltiki on. :)

Hei naiset. Tosi monilla ovistesti tummenee ennen menkkojen alkua melkein plussaksi. En halua olla ilonpilaaja, mutta oon nähnyt niitä melkein plussia ovistesteissä tällä foorumilla vaikka kuinka paljon ja useimmiten ne ei ole tarkoittaneet lopulta yhtään mitään. Sitä paitsi suurimmalla osalla on joku hailura ovistestissä ihan joka vaiheessa kiertoa (itsekin kuulun tähän jengiin). Muutaman tapauksen olen nähnyt, joissa ovistesti on ollut vahva plussa, kun on ollut raskaana. Toki niitä ovistestejä saa pissaan dippailla, jos haluaa, mutta jos haluaisin selvittää, olenko raskaana, käyttäisin kyllä raskaustestejä ja säästiäisin ne ovistikut muuhun.

Jep. Mulla räikyy o-testi ennen menkkoja niin kirkkaana että silmiä särkee ! Ja aina alkanu menkat. Ja oviksestakaan ei oo niin hyvä plussa :D Vielä alkukierrosta kp 7 paikkeille saattaa olla vielä plussa ennenkun alkaa haalenemaan ja nousee taas plussaks kp16-23 tienoilla! Kyllä ne siis kannattaa jättää kaappiin raskautta testatessa, turhia toiveita vaan nostattaa :)

Mulla myös tosta sofista vähän huonoja kokemuksia. Näytti punaista vaikken raskaana ollut.

Toivotaan kuitenkin parasta!

Tänään koko päivän reissussa lasten kanssa ja tein vasta äsken postissa tulleen testin. Negatiivinen. Pöh:shifty:
Tuplapakkauksen ostin ja tein nyt sen cb plussan siitä. Aamulla voisi ehkä vielä tehdä sen viikkonäytöllisen digin niin ei jää kuljeksimaan.:p:angelic:
Kp33/28

Muokattu viimeksi:
Mä oon teidän kans samaa mieltä, että raskaustestit on raskautta testaamaan ja ovistestit ovista.. Ainoo syy miks ite teen noita pois on kun jää lojumaan tonne kaappiin eikä oo ketään mulla kenelle niitö antaa. Empä viitsi jättää kaappiin vanhenemaankaan. Tosin voishan ne säilyttää jos tämä raskaus meneekin kesken ja joutuu uuteen yritykseen, mutta eipä noi niin kalliita olleet.

Aamun testi on taas vahvistunut joten uskon tuon olevan oikea viiva ja näyttävän sen mitä pitääkin. Kuvissa tosiaankin näyttää reippaasti haalemmalta kun mitä oikeesti. Ilman kameraa näkyy ihan jo paljaalla silmällä eikä tartte valaista valolla.
Oireena on alkanut jumalaton päänsärky, alamahassa kuplii ja nipistelee. Ja jonkin asteista yökötystä alkanut tulla. Tukilääkityksen aloitan lauantaina, koska meidän apteekissa ei ollut varastossa vaan piti tilata.

Jee Blackwood, toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Varovaiset onnittelut ja toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana :happy:

Takaisin