Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Blackwood jotain siellä raskaustestissä näkyy :nailbiting: haamulta näyttää! Oi joi joi, ei tosiaan tainnut olla ovis sittenkään se ovisplussa!

On siinä luonnossa punasta väriä vaan toi salama sen hävittää. Sitten kun otan ilman salamaa, niin en saa sitä koko viivaa kuvaan.

Pitää testata huomenna uudelleen. Mielestäni toi on haamu, mutta en tietenkään voi olla vielä varma koska kuviin tulee noin epämäärästä. Sitten kun on kunnon viiva niin uskon.

9bd6622faa69f6cc6d12b537866ab1e6

Näkyiskö tuossa paremmin väriäkin? :)

Kyllä minä Blackwood erotan väriäkin siinä! Mutta ei muuta kuin uutta testiä kehiin huomenna! Jännää :wideyed: ootko ollu jo yhteydessä siitä tukilääkityksestä?

Aaand here we go, kp1. :rolleyes:

Voi ei Hidkau, ensi kerralla sitten.:Heartpink

Itselläkin kun on aina ennen ollut tosi säännöllinen kierto niin menee ihan hämilleen, kun myöhästyy päivälläkään. 2. ja 3. lapsen välissä muistan kerran menkkojen olleen pari päivää myöhässä ja ehdin haamunkin jo testata, kunnes menkat alkoivatkin. Muulloin en haamuja ole saanut, ainoastaan vahvat plussat oikeista raskauksista, joten en usko kyllä tuon eilisenkään ovistesti haamun mitään vielä tarkoittavan.

dc8f02434fc2e4cb761ce9f39e183049

Näättekö saman ku minä?!

Ylempänä on ovistesti ja alempana raskaustesti.. Onks toi raskaustesti plussa teijän mielestä?

Ei oo sit mitenkään mahollista, että ovis olisi ollut pari päivää sitten.

Voisko sulla olla oviksesta vielä tuo plussa? Mä nimittäin testasin tänään äsken, kun testit saapui. Tein ovis- sekä r testin (varmistuakseni että km on tuonut kaiken pihalle) ja sain vahvan ovis plussan sekä haamun r testiin!!?? :eek: Ensinäkin, kuinka ihmeessä mä voisin jo ovuloida?? Km alkoi 24.5 eli tasan 2vkoa sitten ja vuoto loppui muistaakseni viime la eli kesti 9pv. Toissapäivänä ja eilen tuli ruskeaa valkkaria/hitusen limaa sekä nippaili mahaa ja tänään vihlassu ja nippaillu parikertaa oikeelle. MUTTA LIMAT PUUTTUU! :oops: Mä en nyt kyllä todellakaan tajua... Jos sitä varmuudeksi tänään tallettelis... :confused: Vaikka aika uskomattomalta tuntuu, että jo nyt voisin ovuloida, että km ei muka olisi sekoittanut kiertoa ollenkaan. :rolleyes: Ja mitähän tuo pieni tuhruvuotokin oli?! :oops:

1745ee9f9aabd7977e8ef0de8690c1a1

Mymmeli kyl toi mun tulos johtuu ihan raskaudesta. Melko varma jo olen.

Mun mielestä sulla johtuu myös raskaudesta. Hcg tippuu parin viikon sisään vuodon loppumisesta. Tai sitten sulla on siellä kyydissä vielä joku. Oliko se lääkäri nähnyt ultrassa sulla ihan sitä alkioo? Jos on sillon ollut sen verran alussa ettei oo näkynyt mitään vielä. Mä menisin sinuna kyllä vielä uudelleen ultraan.

Oli kiva herätä, kun mies tuli yövuorosta kotiin niin meillä sit olikin vähän lempeä siinä.. Sit jatkettiin unia! :D :D :D Eilen jäi väliin, niin tänään sit kaksi kertaa.. Ja huomenna sekä ylihuomenna. Paitsi että mun pitää aloittaa ne luget lauantaina niin ennen sitä sitten.

Takaisin