Minä täällä taas hei, tulin takaisin... Onnea ei kauan kestänytkään. Torstaina aloin vuotaa rusehtavaa vuotoa rv5+2. Ei ole ollut kipuja ja vuoto on kuin hitusen normimenkkoja niukemmat. Paitsi tänään... on ihan kirkasta verta tullut ja nyt alkoi mahaa jomotella menkkatyyliin. Perjantaina soitin neuvolaan ja käskivät vaan odotella. Huomenna kyllä soitan lääkäriin ja pyydän päästä gynelle ja ultraan, että näkee paljonko on vielä vuotamatta. Jos saisin lääkkeet tyhjennystä jouduttamaan, niin ei tarvitsisi toivottavasti kärsiä viikkojen vuotelua, varsinkin näin kuumalla...
En ole koskaan kokenut keskenmenoa, niin en tiedä paljonko sitä verta oikeen pitäisi tulla ennen kuin on tyhjentynyt?
Esikoisryttäremme menetimme vasta rv22 ja silloin kyseessä oli jo ihan synnytys, käynnistyksineen ja epiduraaleineen.
Vaikka tämä valitettavan yleistä onkin, olen silti totaalisen murtunut... Pääsin juuri perjantaina takaisin töihin kuukauden sairasloman (työuupumuksesta) jälkeen. Meillä oli siinä firman kesäjuhlat ja sain tietää, että kollegani on raskaana ja LA syyskuussa. He siinä jotain helposta synnytyksestä vitsailivat ja sit mä en enää vaan kestänyt vaan oli lähdettävä sisälle itkemään... Onneksi mun toinen kollega, paras ystäväni tietää tilanteen. Myös meidän HR sattui just sisälle ja näki mut itkemässä. Tuli tietenkin heti juttelemaan ja kerroin hänelle. Käski nyt vaan sitten kuunnella itseäni ja hakea saikkua jos tuntuu töissä liian raskaalta. Onneksi teen nyt juhannukseen asti puolikasta työaikaa, niin ei oo niin raskasta nyt, ehkä. Ja onneksi on myös etätyömahdollisuus.
Täällä ilmeisesti on valitettavan monta keskenmenon kokenutta? Kuinka kauan vuoto teillä on kestänyt ja koska on ollut mahdollista yrittää uutta raskautta?
Mun tuurilla mun kroppa taas sekoaa tästä ja kestää taas pitkään ennen kuin on mahdollisuus edes ajatella uutta yritystä...