Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 10. Oon töissä päiväkodissa ja nyt on yhdessä ryhmässä ehkä parvorokkoa... :( soitan huomenna työterveyteen ja kerron tilanteeni ja kysyn miten toimitaan. Tän takia tekis jo mieli tehdä testi, jos se vaikka oliski plussa niin sais selvyyden että miten toimia.
Onpas kurjaa! Mä varmaan tekisin testin.
Tai no testaan muutenkin aikaisin, mutta etenkin tuossa tilanteessa

Onnea plussanneille! :Heartred

ON: eilen ja tänään oikein kunnon venyvää valkuaislimaa. Yritin eilen miehelle vihjailla mutta ei saatu talletteluja eiliselle, tänään on pakko saada mies hommiin. :grin Jotenkin tää kierto mennyt nopeesti tähän vaiheeseen, vähän kuin yllättäen tuli jo limat vaikkakin samoilla päivillä kun yleensä kp 14 ja 15. Meillä edelleen hiljaista makkarissa, kaks-kolme kertaa kuussa tuntuu jo saavutukselta eli eipä kovin totista yritys ole ollut. Samaan aikaan toivon vauvauutista ja haaveilen pikkunyytistä mutta myös kauhulla odotan kuinka selviäisin kahden pienen kanssa ilman tukiverkkoa (asutaan ulkomailla). Tämän vuoden aikana olis ihana raskautua, paniikkia ei tällä hetkellä asian kanssa ole - katsotaan mitä meidän varalle on suunniteltu! :Heartred

Paljon onnea plussanneille! Vaiana meil muuten taas sama dpo. Niin hassua! Mä aikaisintaan testaan sunnuntaina. Ollu nyt tosi etova ja voimaton olo ja imetys sattuu ja muutenki tissit tosi herkät. Mut en sit tiedä oonko vai en. Olo on et vois olla mut en uskalla liikaa vielä innostua viime kuussa tuli se pettymys.

Paljon onnea plussanneille! Vaiana meil muuten taas sama dpo. Niin hassua! Mä aikaisintaan testaan sunnuntaina. Ollu nyt tosi etova ja voimaton olo ja imetys sattuu.
Voi kiitos! :) Hahah! Hassua kyllä!
Mä oonkin tälläinen kamalan malttamaton!
Toivottavasti sieltä sinullekin plussa pärähtäisi<3 pidän sormet ristissä ja lähetän plussatuulia

Voi kiitos! :) Hahah! Hassua kyllä!
Mä oonkin tälläinen kamalan malttamaton!
Toivottavasti sieltä sinullekin plussa pärähtäisi<3 pidän sormet ristissä ja lähetän plussatuulia

Mulla kans sama dpo kuin teillä kahdella :D. Menkat pitäs alkaa KE ja mietin pitäskö huomenna testata... kun Vaianallakin näytti haamulaista! Kannattaakohan mun tuhlata tuota testiä :P. Hitsin piinaviikot!

Mä testasin raskauskeijun testil negaa näytti. Mut alavatsaa taas nippaillu eikä mulla menkka oireita näin aikasin tuu. Torstaina pitäs alkaa menkat. Lasken dpo mun ovistestin antamasta plussasta kun seuraavana päivänä oli jo hyvin haalee haamu ja samana päivänä aamul oli alavatsa tosi kipee.

Mä testasin raskauskeijun testil negaa näytti. Mut alavatsaa taas nippaillu eikä mulla menkka oireita näin aikasin tuu. Torstaina pitäs alkaa menkat. Lasken dpo mun ovistestin antamasta plussasta kun seuraavana päivänä oli jo hyvin haalee haamu ja samana päivänä aamul oli alavatsa tosi kipee.
Voihan se olla, että vasta olisi kiinnittyminen alkanut, niin ei vielä näy :) peukut pystyssä!
Mulla alkoi kiinnittyminen selkeästi jo dpo7

Onnea plussanneille :) täällä tylsä vaihe menossa, vuodot joku aika sit loppunu kemiallisen jälkeen ja nyt ootella ovulaatiota/menkkoja. Jäin pohtii sellasta et voiko liiallinen seksin harrastaminen vaikeuttaa raskaaksi tuloa? [emoji28]

Minä olen miettinyt vähän samaa, nimittäin voiko sperma huuhdella hedelmöittyneen alkion ulos kohdusta ennen kuin se ehtii kiiinnittyä kunnolla?

Ole taustoilla pyöriny ja lukenu juttujanne mutta kun yritys alkaa uudelleen vasta syksyllä niin en paljon tänne kirjoittele.. mutta mieltä askarruttaa seuraavanlainen kun olen kuullut ja jostain palstoilta myös lueskellu että jos suhtkoht perään raskautuu uudelleen niin pahoinvointi ei olisi niin paha siitä syystä että elimistö on vielä ns."raskaus/synnytys" tilassa eli siis ei oo oma ihtesä vielä.. uskotteko tähä ja onko kokemuksia että näin olisi?

Kirppu minä en usko, koska olen raskautunut keskenmenojen jälkeen nopeasti ja joka kerran ollut pahoinvointia ja kamalaa sellaista. Tuohan pahoinvointi perustuu siihen hcg hormooniin. Eihän sitä voi edes raskautua uudelleen ennenkuin tuo hormooni on laskenut pois. Minä uskon, että noi pahoinvoinnit johtuu siitä miten nopeasti se hcg nousee. Jokaisessa raskaudessahan se nousee yksilöllisesti vaikka olis kyse samasta ihmisestä ja monta eri raskautta. Uskon, että mitä nopeammin hcg nousee, sen "pahempi" pahoinvointi kun kroppa ei ole tottunut nopean nousun vuoksi.
Mitään faktaa tämä ei ole vaan omia päätelmiä ja pohdintoja. :)

Minä olen miettinyt vähän samaa, nimittäin voiko sperma huuhdella hedelmöittyneen alkion ulos kohdusta ennen kuin se ehtii kiiinnittyä kunnolla?

Hirvi, Mä oon lukenut, että sperman läsnäolo voisi olla suotuisaa alkion kiinnittymiselle. Tältä pohjalta koitetaan sit tarjota huurunenälle hyvät olosuhteet. Esikon kanssa ei näin toimittu, jännitti liikaa. No, luultavasti nytkin jännittää liikaa, että se sit jää. Kiinnittymiskotikonsteina mulla ennakoiva ananaskuuri sekä villasukat.

Pääsen työterveyden kautta verikokeeseen testaamaan onko parvorokon vasta-aineita! Terveydenhoitaja sanoi, että jos meillä on kerran yritys käynnissä ja olen päiväkodissa töissä niin ihan hyvä testata vaikken vielä (ehkä?!) raskaana olekaan.

Miehellä menee hermo ku mä oon joka kierrossa olevinani raskaana... Se on tosi epäileväinen voidaanko saada luomusti lapsia.

Hirvi, Mä oon lukenut, että sperman läsnäolo voisi olla suotuisaa alkion kiinnittymiselle. Tältä pohjalta koitetaan sit tarjota huurunenälle hyvät olosuhteet. Esikon kanssa ei näin toimittu, jännitti liikaa. No, luultavasti nytkin jännittää liikaa, että se sit jää. Kiinnittymiskotikonsteina mulla ennakoiva ananaskuuri sekä villasukat.

Hmmm mulla on ollut halut vähän kadoksissa viime aikoina, ja varsinkin nyt kuumeessa. Ensi kierrossa pitää laittaa "kaikki peliin".

Ole taustoilla pyöriny ja lukenu juttujanne mutta kun yritys alkaa uudelleen vasta syksyllä niin en paljon tänne kirjoittele.. mutta mieltä askarruttaa seuraavanlainen kun olen kuullut ja jostain palstoilta myös lueskellu että jos suhtkoht perään raskautuu uudelleen niin pahoinvointi ei olisi niin paha siitä syystä että elimistö on vielä ns."raskaus/synnytys" tilassa eli siis ei oo oma ihtesä vielä.. uskotteko tähä ja onko kokemuksia että näin olisi?

Mie oksensin ekan raskauden yötä päivää monta kertaa tunnissa raskauden alusta loppuun. Toinen raskaus heti perään oli huomattavasti parempivointisempi :D

Mie oksensin ekan raskauden yötä päivää monta kertaa tunnissa raskauden alusta loppuun. Toinen raskaus heti perään oli huomattavasti parempivointisempi :D
Sielläkin(kö) haaveillaan uudesta raskaudesta?
Jos näin, niin tärppionnea Menninkäinen!

Takaisin