Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana<3 kaksi pientä tiputtelijaa :D hih!Kaikki tiputtelijat hei!
Mulla on tossa kaks elävää tiputtelijaa, toinen tiputteli vielä puolenvälin tienoilla. Olivat kiinnittyneet vain vähän alas. Että ei se tiputtelu aina pahaa enteile.

Sori tuun törkeesti omanapailee...
Meillä jäi tääkin kierto hyödyntämättä ku tosiaan saatiin maailmanlopun tappelu aikaseks just ennen ovista :banghead: saatiin kyl sovittua mut ärsyttää et miks mun piti ruveta kiukuttelemaan
Sit viel kaveri ilmotti olevansa raskaana ja melkein joka päivä tulee jotain raskauteen liittyvää viestiä enkä tiedä miten sanoisin et nyt en pysty olemaan sellasena tukena kun kaveri ehkä kaipais
Uutta kiertoa odotellessa Kp20/28
*halirutistus*Voi ei*halirutistus*
On kyllä aina tosi inhottavaa, jos tulee riitaa oviksen aikaan..
Vaikea tilanne myös tuo ystävän kanssa. Ei siis taida tietää teidän yrityksestä?

Mä niin ymmärrän<3Tietää meidän yrityksestä ja tietää keskenmenosta.
Siis oon toki onnellinen kaverin puolesta mut oma keskenmeno vielä käsittelemättä et en vaan pysty![]()
Sori tuun törkeesti omanapailee...
Meillä jäi tääkin kierto hyödyntämättä ku tosiaan saatiin maailmanlopun tappelu aikaseks just ennen ovista :banghead: saatiin kyl sovittua mut ärsyttää et miks mun piti ruveta kiukuttelemaan
Sit viel kaveri ilmotti olevansa raskaana ja melkein joka päivä tulee jotain raskauteen liittyvää viestiä enkä tiedä miten sanoisin et nyt en pysty olemaan sellasena tukena kun kaveri ehkä kaipais
Uutta kiertoa odotellessa Kp20/28

Mä niin ymmärrän<3
Itsellä muutama päivä kemiallisen vuodon alettua, raskaana oleva ystävä tykitti omia np-ultrakuvia mulleja tiesi meidän yrityksestä ja että ei tuo plussa kestänyt.
Silloin kyllä iloitsee ystävän puolesta, mutta samalla tekisi mieli sanoa että halooooo, tajuatko mitään
Juurikin näin! En minäkään keksinyt miten sanoa.. nielin vain oman surun..No sepä! Milläs sanot nätisti et vaikka kuinka oot onnellinen kaverin puolesta ni ehkä nyt oon väärä ihminen kenelle ”hehkuttaa” omaa onnea![]()