Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 9! Aivan saakelin malttamaton olo, saa nähdä pystynkö odottaa testaamatta vielä viikon... Ensi viikon ke pitäs menkat viimeistään alkaa. Viikonloppuna ainaki on paljon menoa niin ei varmaan ehdi piinailemaan.

Kaikki tiputtelijat hei!
Mulla on tossa kaks elävää tiputtelijaa, toinen tiputteli vielä puolenvälin tienoilla. Olivat kiinnittyneet vain vähän alas. Että ei se tiputtelu aina pahaa enteile.
Ihana<3 kaksi pientä tiputtelijaa :D hih!

Sori tuun törkeesti omanapailee...

Meillä jäi tääkin kierto hyödyntämättä ku tosiaan saatiin maailmanlopun tappelu aikaseks just ennen ovista :banghead: saatiin kyl sovittua mut ärsyttää et miks mun piti ruveta kiukuttelemaan :shifty:

Sit viel kaveri ilmotti olevansa raskaana ja melkein joka päivä tulee jotain raskauteen liittyvää viestiä enkä tiedä miten sanoisin et nyt en pysty olemaan sellasena tukena kun kaveri ehkä kaipais :sorry:

Uutta kiertoa odotellessa Kp20/28

Meillä jäi tääkin kierto hyödyntämättä ku tosiaan saatiin maailmanlopun tappelu aikaseks just ennen ovista :banghead: saatiin kyl sovittua mut ärsyttää et miks mun piti ruveta kiukuttelemaan :shifty:

Sit viel kaveri ilmotti olevansa raskaana ja melkein joka päivä tulee jotain raskauteen liittyvää viestiä enkä tiedä miten sanoisin et nyt en pysty olemaan sellasena tukena kun kaveri ehkä kaipais :sorry:

Voi ei :sorry: *halirutistus*
On kyllä aina tosi inhottavaa, jos tulee riitaa oviksen aikaan..

Vaikea tilanne myös tuo ystävän kanssa. Ei siis taida tietää teidän yrityksestä?

Voi ei :sorry: *halirutistus*
On kyllä aina tosi inhottavaa, jos tulee riitaa oviksen aikaan..

Vaikea tilanne myös tuo ystävän kanssa. Ei siis taida tietää teidän yrityksestä?

Tietää meidän yrityksestä ja tietää keskenmenosta.

Siis oon toki onnellinen kaverin puolesta mut oma keskenmeno vielä käsittelemättä et en vaan pysty :sorry:

Mulla on ollut kiinnittymisvuotoa joka raskaudessa ja kaiken lisäksi monta päivää. Ihan ruskeaa vuotoa. Ja lapset saatu syliin asti. Vuodellut olen myös rv 10 asti. Toisessa oli istukka alhaalla edessä missä vuotoakin oli helposti. Esimerkiksi vessassa ponnistaminen jälkeen alkoi aina vuoto. Oli kyllä stressaava alkuraskaus.
Myöskin sitten tuulimuna vuosi. Mutta vuoto alkoi viikon plussan jälkeen ja jatkui useita päiviä josta jo tiesin ettei kaikki ole hyvin.

Tietää meidän yrityksestä ja tietää keskenmenosta.

Siis oon toki onnellinen kaverin puolesta mut oma keskenmeno vielä käsittelemättä et en vaan pysty :sorry:
Mä niin ymmärrän<3
Itsellä muutama päivä kemiallisen vuodon alettua, raskaana oleva ystävä tykitti omia np-ultrakuvia mulle :( ja tiesi meidän yrityksestä ja että ei tuo plussa kestänyt.
Silloin kyllä iloitsee ystävän puolesta, mutta samalla tekisi mieli sanoa että halooooo, tajuatko mitään

Tuo on hankalaa jos tosiaan joku työntää vauva asioita naamalle kun itse ei oo ihan mentaali puolella kykenevä olemaan tukena tai pelkkänä korvana.:sad001

Oma nappendaali: Menkat ei oo vieläkään alkanut. Huomenna varmaan sitte luulisi viimeistään alkavan. Välillä tuttuja menkka jomoja ja ei mitään raskauteen viittaavaa... Ettääh ei odotuksia kyllä tämän kierron suhteen :bored:

Mä niin ymmärrän<3
Itsellä muutama päivä kemiallisen vuodon alettua, raskaana oleva ystävä tykitti omia np-ultrakuvia mulle :( ja tiesi meidän yrityksestä ja että ei tuo plussa kestänyt.
Silloin kyllä iloitsee ystävän puolesta, mutta samalla tekisi mieli sanoa että halooooo, tajuatko mitään

No sepä! Milläs sanot nätisti et vaikka kuinka oot onnellinen kaverin puolesta ni ehkä nyt oon väärä ihminen kenelle ”hehkuttaa” omaa onnea :rolleyes:

No sepä! Milläs sanot nätisti et vaikka kuinka oot onnellinen kaverin puolesta ni ehkä nyt oon väärä ihminen kenelle ”hehkuttaa” omaa onnea :rolleyes:
Juurikin näin! En minäkään keksinyt miten sanoa.. nielin vain oman surun..

Onnea Tuuliajo!! :) todella toivotaan, että pieni tulee syliin asti<3 ihanaa raskausaikaa sulle!

Wau, onnea Tuuliajo! :) Ja onnea muillekin plussanneille!

Toisten onnen myötäeläminen on varmasti tosi vaikeeta, jos itsellä pitkä yritys taustalla, eikä vaan tärppää. Toivotaan, että jokainen täällä jonain päivänä pääsee kertomaan omasta onnestaan ystäville ja läheisille.

Itse koitan nyt olla ajattelematta jatkuvasti raskautumista, josko se tärppäis jossain vaiheessa vähän vähemmällä stressillä. :)

Mulla alkoi eilen kp 1 minipillereiden lopettamisen jälkeen, Wuhuu! Mutta täytyy vielä tämä eka kierto odotella ennen kuin yrityksen saa käyntiin. Ollaan varattu reissu loppu vuodelle ja jos olisi sattunut heti tärppäämään niin reissun aikana olisi ollut liikaa raskausviikkoja, etten enää saisi lentää, joten nyt sitten varman päälle.. Vaikkakin tuskin se heti ekasta kerrasta tärppäisi.

Täällä tosiaan dpo9 ja menkkojen alkuun vielä viikko. Tälläinen haamulainen testissä:
C041A9B1-7587-4F2C-9923-12F8AAC9D94F.jpeg

Jännittää..saas nähdä kuinka etenee. Hurjasti pelottaa, että onko taas kemiallinen.

Dpo 10. Oon töissä päiväkodissa ja nyt on yhdessä ryhmässä ehkä parvorokkoa... :( soitan huomenna työterveyteen ja kerron tilanteeni ja kysyn miten toimitaan. Tän takia tekis jo mieli tehdä testi, jos se vaikka oliski plussa niin sais selvyyden että miten toimia.

Takaisin