Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soittelin eilen Naikkarille kysyäkseen tästä turvotuksesta ja vatsaoireilusta.Hoitaja soitteli takaisin ja kertoi että kahdet kuukautiset voipi tulla niin sitten vasta joillakin voi laskea turvotus.Normaaleissa rajoissa mennään siis :) Puhuimme syksyn hoidoista ja hän kertoi että yritetään elokuussa päästä tekemään ivf ja lääkäri tietoihin kirjoittanut että tarvittaessa saa käyttää primoluteja käynnistämään kuukautiset. Kierto ollut vähän mitä sattuu siksi hätävaralle kaapissa primolutit.Hoitaja sanoi että jos mitenkään olisi mahdollista niin en ottaisi elokuun kuukautisiin primoluteja ihan sen takia kun se osittain voi vaikuttaa hoitoon ja sekin omanaan on hormooni ja kierron aikana muutenkin jo käytetään lääkkeitä mitkä ovat hormooneja.

Kiittelen kaikkia onnitteluista. :shy:

Hyvä että Heitsu vähän jotain selkoa miten jatkot! Varmasti pitkä aika odotella nyt elokuulle mutta jospa sitten kaikki menisi niin kuin pitääkin! :Heartred

Onko kukaan muu lähemmäs 40v? Tässähän alkaa tulla pelko ettei enää oo tarpeeksi hedelmällisyyttä. Mä en usko että mun mies suostuu mihinkään tutkimuksiin kun sillä on jo 4 lasta (2v. mun kanssa)

Tässä nyt toiveet alkaa vaihtua jo pelkojen ja pettymysten puolelle taas kun vatsassa on tuntemuksia että menkat alkais.

Minä ainakin olen hyvästi jo lähestymässä neljääkymppiä.:yuck: (37v)
Olo on kaikkea muuta kuin hedelmällinen. Epäilyttää tämän vauvasuunnitelman toteutuminen, mutta niin kovasti sitten taas toisaalta toivoisin yhteistä lasta nykyisen mieheni kanssa.:Heartpink

Täällä on se listakin jossa lukee varmaan useimpien iät ym tiedot. Sitä varmaan pitäisi muutenkin taas vähän nostella ja päivitellä.:)

Mulla on täällä kp7 käynnissä ja parhaillaan ei siis mitään äksöniä, niin vähän huonosti olen seuraillut keskusteluja, mutta onnittelut plussanneille nyt ainakin:happy:

Huomio,Onnea!
Bättismami,Tervetuloa!
Alinah,Miten teillä on tarkoitus jatkaa hoitoja jos ei nyt nappaa?

Ihan jatketaan heti uuteen kiertoon gonalilla ja ovitrellella. Välikiertoja ei tarvita, viimeisimpiin pistoshoitoihin yhdistetään inseminaatio.

Ihan jatketaan heti uuteen kiertoon gonalilla ja ovitrellella. Välikiertoja ei tarvita, viimeisimpiin pistoshoitoihin yhdistetään inseminaatio.
Siis inseminaatioon sitten jos ei tästä tärppiä.Toivotaan että viimeistään insseissä tärppää ettei tarvii ihan IVF hoitoihin asti mennä samoin miten meille kävi.

Bättismamille tervetulotoivotukset!

Ruusunlehti, mulle tulee kohta 36 mittariin, ehtoopuolen kuumeilija täälläkin. Hedelmällisyys näyttää olevan historiaa, yritystä kolme vuotta jo..

Kp 9, aloitin ovistikuttelun, loppuviikosta tod.näk. tasavahvat viivat!

Plussaa kehiin, mimmit!!

RouvaKettunen kiittis :) minä täytän tänä vuonna 31. Vuodet vierii niin vauhdilla.
Ja just niin. Plussia kehiin! :) itse pyörin täällä menkkakivuissa, et vaikea ajatella ees seuraavaa kiertoa ihan tosissaan edes :D

Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!! <3

Tsemppiä meille kaikille muille vielä plussattomille!

Täällä mennään kp2, jeeeeee!!!! :cool: Ilmeisesti kaikki oudot oireet enteilivätkin menkkoja! Oon niin hyvilläni, että kierto käynnistyi normi rytmissä km jälkeen! :) Jos km alkupäivän laskee kp1 niin kierto oli 25pv (mulla normisti n. 24-26pv) Normia runsaammat nämä kyllä tuntuvat olevan... :rolleyes: mutta kuulunee asiaan. Nyt vaan toivon, että tämä kierto pysyy normissa ja ovis olis odotettavissa kuun vaihteessa! Sitten pääsisikin heti loma aloittajaisiksi testailemaan (jään lomalle 9.7) ;) tosin, lähden vanhemman pojan kanssa Lappiin 10.7 ja mukana on muutakin sukua, niin en tiedä kuinka onnistun siellä mökissä testaamaan muilta salassa! :D

Plussatuulia kaikille!

Mäkin palailen taas vähän tännekkin, enemmän ollut tuolla Yritystä odottavien puolella. :shy:

Ei meillä edelleenkään virallisesti ole yritystä aloitettu, mutta hieman tulee jos on tullakseen meiningillä. Eka luomukierto menossa, ekoja luomumenkkoja odotan kuin kuuta nousevaa. Tänään illalla olin jo ihan varma että alkavat, ns viikkoa etuajassa kun kohtua juili siihen malliin. Mutta ei ainakaan vielä. Tietty muutkin mahdollisuudet kävivät mielessä :angelic: mutta tuskimpa vain, kerta päänsärkyäkin on ollut ja se on mulle tyypillinen menkkaoire.

Kp1 eli yk 10 alkaa. Turhauttaa harmittaa pelottaa. :( miksei mitään tapahdu. Ja ympärillä koko ajan kuuluu raskausuutisia kavereilta ja miehen kavereilta...

Turkooosi, voi itku :( tunnen tuon pettymyksen. Kierron eka päivä on aina pahin, niin pettymyksen kun olohenkin puolesta. Huomenna taas helpottaa <3 ootko sä tikutellu ovista? Oliko teillä lapsia ennestään?

Turkooosi, voi itku :( tunnen tuon pettymyksen. Kierron eka päivä on aina pahin, niin pettymyksen kun olohenkin puolesta. Huomenna taas helpottaa <3 ootko sä tikutellu ovista? Oliko teillä lapsia ennestään?

Kiitos sympatiasta [emoji813]️ ei ole ennestään lapsia. :( en oo tikuttanu ovista kun tunnen sen niin selkeästi ja myös lämmöt on vahvistaneet, että tunnen oikein. Ja nyt myös ultra, kun myoomaa on pitänyt seurata lääkärissä.

Mä olin siis lähes 37 kun sain esikoisen, joten kyllä 35 jälkeen on elämää. Mutta nyt tulee 39 mittariin niin mietin että tässä parissa vuodessa on voinu tapahtua jo jotain hedelmällisyyden suhteen. Joitain vuosia sitten gyne sanoi mulle, että mulla voi hedelmällisyys pysyä pidempään. En tiedä mitä se tarkoitti. Keväällä gyne sanoi että kaikki näyttää normaalilta mutta se oli pikavilkaisu. Voi puuttua jotain hormonia yms. Jos ei tärppää pariin kuukauteen niin voishan sitä jossain yksityisellä käydä tsekkailemassa.

Huomenna pitäis menkkojen alkaa jos kierto on sama kun viimeksi. Mulla on jo lyhentynyt kierto muutamalla päivällä mikä on merkki hedelmällisyyden laskemisesta. Silti olen toiveikas. Toinen lapsi olisi niin kiva vielä saada vaikka mulla näitä lapsia elämässä tässä on miehen puolelta ja työn puolelta. Miehen lapset on isoja ja oma on oma. Voishan sitä sijoituslapsen ottaa jos omaa ei saa.

Ei sillä oo enään mitään väliä, vessa reissulla jäi verta paperiin... Dpo13

Takaisin