Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp12 ja tänään on vasteultra klo 12.45, kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän... Ei niinku yllättänyt yhtään!
Kyllä tää raskautuminen on vaa niin helvetin vaikeeta, niin väärin kun tämmösiä lapsettomuusongelmia pitää olla olemassa..

Yritystä yli 2vuotta takana ja vain yksi hiton kemiallinen viime syksyltä. Josta ois ollu laskettuaika toukokuussa....

Köhnö onnea!

Alinah, halaus <3 Kyllä sitä monet kerrat ihmettelee, miksi niin eri kauhalla ihmisille jaetaan ja toiset käy vaikeimman kautta. Täytyy jaksaa uskoa, että se plussa ajallaan osuu kaikkien kohdalle. :)

Onko muuten kenelläkään samaa kun mulla et ovisliuskat näyttää koko ajan suht tummaa viivaa??

On tää ihan pyllystä kun ei tosta liuskalla testaamisesta ota mitään selvää!! Onneks on muutama cb ovispuikko joka näyttää selkeen negan.

Kp24 tänään.

Onnea Köhnö! Eilen talletettu toivottavasti osasin ennustaa oviksen oikein. Pitää vielä varmuuden vuoksi viikonloppuna talletella. Sit sais taas ruveta piinailemaan.. Mites tuo lista ketä täällä on? Laitanko itse perään tietoni vai miten tuo toimii?

Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred Tämä on jännää, plussatuulia myös muille!

Gerbera, joo kopioi koko lista viestikenttään ja lisää itsesi listalle :)

Täällä taas perus kuukautisoireet meneillään.. sitten vaan odotellaan että alkaisi jossain vaiheessa.. varmaan viikon päästä..:meh:
Kp24 tänään.

721a0debb060b6c1884f532c2d1aabb9

Mun ovistesti näytti tältä aamulla, kp12.. Nyt odottelen täällä naistenklinikalla lisääntymislääketieteenyksikössä vaste ultraa.

Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkäri soittaa mulle tänään tässä tunnin sisään kun on konsultoinut toista lääkäriä. Ei ollut selkeitä johtofolleja, mutta molemminpuolin löyty yhdet 10mm follit kuitenkin. Varattiin myös ultra ensi viikon torstaille varmuudenvuoksi...

Täällä mahatauti. Pienellä oli toissapäivänä ja mulla alko aamulla. Ihan tööt. Molemmista päistä lentää. Pää kipeä.

Nyt kp7 enkä oo saanu otettua letroja vielä. Mies samassa kunnossa. Onneks ei ole ovis vielä :hilarious: Jos olis niin ei kyllä pystys hommailla:confused:

Täällä menossa nyt 13dpo 33kp/30-38kp.Dpo:t yleensä kestää 13-17dpo asti.Tänään hajuaisti tosi tarkka, rinnat todella,todella arat, (väsymys ja nenä tukossa voi johtua ihan hyvin flunssasta),etova olo vaikka on rittänyt syödä.Ajattelin huomenna tehdä testin vaikka voihan nuo olla aivan muustakin johtuvia oireita kuten esim flunssa ja pms oireet.

Takaisin