Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jonkun aikaa seuraillut täällä sivusta, jospa nyt aktivoituis kirjoittamaankin asti :)

Syksyllä 2015 diagnosoitiin pcos, luomuplussan testasin 2016 huhtikuussa ja 2016 jouluaattona syntyi terve tyttömme. Yritystä oli takana puolitoista vuotta, josta puoleen vuoteen ei menkkoja tullut lainkaan.

Pcos:sta johtuen päätimme että toinen saa tulla kun on tullakseen, ollaan oltu siis ilman ehkäisyä ja toiveena olis raskautua mahdollisimman pian. Parisen viikkoa takaperin oli toiset menkat synnytyksen jälkeen ja laskurin mukaan oviksen pitäisi olla ylihuomenna.

Nyt ollaankin talleteltu sunnuntaista asti joka päivä ja meinaa itellä alkaa tuntua niin puulta koko homma, mies on kyllä onnessaan :grin

Toivon niin että tärppäis, pahoin pelkään kyllä että pcos vaikeuttaa aikalailla niinkuin teki tytönkin kanssa..

Jaa nii ne kuvat. Ylempi herkkä ja alempi se varmat viivat testi :hilarious:

Liitteet

• IMG_6323.JPG
    IMG_6323.JPG
    741.4 KB · Katsottu: 177
  • IMG_6332.JPG
    IMG_6332.JPG
    420.4 KB · Katsottu: 177
Oho kylläpä kuvanlaatu huononi ku tänne latas ku en nää enää itsekkään tossa mitään :hilarious:

Mäkin näen jopa Lume haamua, vaikka mä en todellakaan omaa niitä kuuluisia viivalaseja :D nyt pidetään hurjasti peukkuja et lähtee vahvistuun :)

Mitää pc:ssä kuivana myös punainen haamu :o katselen sitä vaan nyt. Mä märkänä testiajalla kuvasin sen ja olin sillei ei mitään. Äsken aloin katsomaan niitä kuvia. Ja nyt hain sen vessasta ja selvä vaaleanpunainen haamu :o

Tos on se herkkä kuivana, mut taitaa olla vaan viivanpaikka ku ei värii :/

Liitteet

• IMG_6331.JPG
    IMG_6331.JPG
    571.7 KB · Katsottu: 174
Jääkukalla näkyy jotain!! Mamintestissä mun mielestä ihan kunnon viiva :D

Ja Lumen pc kans ihan silmiä häikäisee kun on niin räikee punanen viiva :D wäääkss!!!! <3 ihanaaaaa!!

Mä tilasin testejä mut ei tullu postin mukana. Mies lupas tuoda paketin töistä tullessa.. rukoilin :D sanoin etten uskalla syödä noitä migreenilääkkeitä kun tuntuu että olisin raskaana x) ni pitää varmistaa. Hih ! :P

Tämmönen nega aamulla 25miu:lla.
Saakos citymarketista tai prismasta yleensä herkempiä??

ImageUploadedByVau Foorumi1493801028.452379.jpg

Täss vielä negatiivi ja normikuva jossa valotusta säädetty kun ylivalottuu aina toi testin osa. Oikeesti Voisko se olla oikea viiva. Mitä jos se on vaan virheellinen testi :O
ImageUploadedByVau Foorumi1493801138.040124.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493801144.960085.jpg

Takaisin