Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hormoonit ne vaan temppuilee :) ota nopeet kahvit ja sit alat hommiin! Hyvä musa soimaan! Tai sit skippaat siivouksen ja laitat vaan kamat suunnilleen paikoilleen. Tilaat pizzaa ja suosio on taattu. Aina välillä sitä vaan tarvii vähän helpotusta elämään [emoji4][emoji4][emoji4]

Aijai kieltämättä houkuttais pizza, buffassa olis taas perhelätytkin tänään tarjolla ku on perjantai :singing: Työ käy hermoon ja vatsaa ja selkää juilii, sekä kuvittelen et valkkarissa oli vivahdetta mut en mä tiä oliko oikeesti :meh: Mut fiilis puskee päälle et tuskinpa tärppäs tästäkään.
17/25-30

Onneksi sain edes tavarat paikoilleen. Vielä pitäis imuriin tarttua. Mut ku ei vaan kiinnosta mikään. Ihan rehellisesti ois ollu kivaa olla vaan kahdestaan vkl. Mut ei. Kyllä mä niistä muksuista pidän. Mutta aina pitää keksiä jotain tekemistä ja jos sitä ei ole alkaa keskinäinen tappelu. On vaan niin jauhot loppu pussista että ei vaan jaksaisi.

Musta tuntuu et kun kaikilla piinat yhtäaikaa ja sit tunteet heittelee niin sen takia jo tunnelma tällä hetkellä vähä alavireinen :( saataisiinpa kaikki plussat tikkuihin. Tavallaan itse toivoo niin paljon sitä plussaa ja sit välillä on olo voisiko sittenkin, ja sit taas tunnin päästä no ei en usko että voisi olla mahdollista. Kamalaa tunteiden ailahtelua. Mies on koko ajan sillei, sä oot raskaana kun syöt noin paljon ja oot noin väsynyt. Oon sillekkin yrittänyt sanoa et älä viitsi, tuskinpa. Et oikeasti petyt vaan kun menkat alkaa.

Höh kun alavireistä. Tsemppiä piinailuun kaikille ja toivotaan monta monta plussaa! ja onnea jo plussanneille [emoji173]️

Sain eilen sen pregnylin laitettua eli tänään illalla/huomisaamulla pitäisi olla ovis.Mahaa kyllä koskee mutta ei vielä ole tuntunut irtoamiskipua.Tuntui hullulta pistää itseensä raskaushormonia!Voikun olisi niin helppo tulla raskaaksi että piikki vain [emoji1] eli tänään dpo -1. Piinat vasta edessäpäin!

Mulla on kaverin polttarit vkl.Lähtö la aamuna.Kertokaa mulle että joisitteko mitään vai ette?Tuntuu tyhmältä olla täysin juomatta kun ei mitään takeita raskautumisesta.Sitten taas haluaisi toisaalta tehdä kaikkensa että mahdollisuudet olisi hyvät.Montaa en joka tapauksessa juo ja nämä kyllä ymmärtävät.Nyt vaan mietin olenko täysin limulinjalla vai voisiko skumppalasit kilistää

Kata mulla kanssa tänään ovis ja hain vapulle alkoholittoman skumpan. Olisko siinäkin sulle ratkasu? :) Ei tarvi tyhjin käsin riehua! :D

Ei tuu kesää, Kattokaa nyt miten tää on mahdollista ja Voisko tää oikeasti merkata jotain, ärsyttävää kun ei jäänyt yhtään o testiä enää, tässä on ensin kaikki mun tikut joilla yritin saada ovista kiinni. Yhdessäkään ei kunnon viivaa. Ja nyt sitten dpo5 antaa noin vahvan. :o mun pää Halkee. Vaikka tiedän et odottamalla asiat selviää ja tuskin merkkaa mitään mut en vaan pääse tästä kummastuksesta yli :o jos nää testit ois sellasia et ois ennen ovistakin tullu selkeitä viivoja en ehkä vaivaisi päätä, mutta kun ei.
ImageUploadedByVau Foorumi1493380137.194506.jpg

Oisko Lume sulla nyt kun mieliala heittelee niin siks tää ettet jaksais miehen lapsia?

Kun mulla ei ollut vielä lapsia, oisin niitä halunnu jo vuosia ennemmin mut ex ei halunnu. Sillä oli poika ja mua vitutti vaan se että "joudun hoitaa ton lasta ja oleen sen kans mut mä en saa omaa". Se oli mulle se pahin. Mutta kyseessä ei ollut lapsettomuus vaan kun exä ei halunnu. Syy miks sit lapsi tehtiin oli se, että mä jätin sen ton takia. Se sit ruikutti mut takas ja suostuin sillä ehdolla että tehdään lapsi. Siitä 2,5v ja kaks lasta eteenpäin me kuitenkin erottiin. Mut pointti on se että tuntu pahalta että toisen lapsi käy ja itse ei saa. Tosin teillä on se onnekas asema että mies haluaa ja te yritätte vauvaa. Ja mä tiedän että te vielä sen vauvan saatte, teistä tulee vielä perhe, ja teitä siunataan ihanalla omalla nyytillä. :)

Suosittelen koittamaan olemaan stressaamatta. Ajatukset juoksee vähän minne sattuu, se on ihan ymmärrettävää, niin se on kaikilla mutta murehtiminen ja masistelu ei auta <3 Pää pystyyn ihana nainen! Ilma on ihana, käy pieni kävely, ajattele että kyllä se vauva tulee kun niin on tarkoitettu <3

Oisko Lume sulla nyt kun mieliala heittelee niin siks tää ettet jaksais miehen lapsia?

Kun mulla ei ollut vielä lapsia, oisin niitä halunnu jo vuosia ennemmin mut ex ei halunnu. Sillä oli poika ja mua vitutti vaan se että "joudun hoitaa ton lasta ja oleen sen kans mut mä en saa omaa". Se oli mulle se pahin. Mutta kyseessä ei ollut lapsettomuus vaan kun exä ei halunnu. Syy miks sit lapsi tehtiin oli se, että mä jätin sen ton takia. Se sit ruikutti mut takas ja suostuin sillä ehdolla että tehdään lapsi. Siitä 2,5v ja kaks lasta eteenpäin me kuitenkin erottiin. Mut pointti on se että tuntu pahalta että toisen lapsi käy ja itse ei saa. Tosin teillä on se onnekas asema että mies haluaa ja te yritätte vauvaa. Ja mä tiedän että te vielä sen vauvan saatte, teistä tulee vielä perhe, ja teitä siunataan ihanalla omalla nyytillä. :)

Suosittelen koittamaan olemaan stressaamatta. Ajatukset juoksee vähän minne sattuu, se on ihan ymmärrettävää, niin se on kaikilla mutta murehtiminen ja masistelu ei auta <3 Pää pystyyn ihana nainen! Ilma on ihana, käy pieni kävely, ajattele että kyllä se vauva tulee kun niin on tarkoitettu <3

Se voi olla et sen mielialan heittelyn vuoksi on sellainen olo. Kiitos twisted olet tosi ihana <3 jaksat aina tsempata.! <3 pitää vaan nyt yrittää olla miettimättä asiaa, ehkä sit vkl ei niin tule mietittyä jos sitä ohjelmaa on.

Mä meinasin kirjoittaa, mutta onneks sanoit sen itse, että sunnuntaina huomaat et kaks päivää meni siivillä ja eka testi on sit kaks päivää lähempänä :) Hemmottele itseä ja ota ihan rennosti, se on se mitä sun kroppa ja mieli tarvii <3

Lume: kinkkinen tilanne! Jos käyt kaupasta ostaa O testejä?
Mittaatko lämpöjä?

En mä tiedä toimisko se toisilla o testeillä. Ku niitä ei voi sit vertailla :) pitää varmaan vaan odottaa ens viikkoon et pääsee testailemaan r testillä. Mut onhan toi nyt silti todella outoa. Toivoa antaa hän kenelle samat o testit teki samaa ja dpo12 plussas. Lämpöjä mittailen silloin tällöin yleensä illalla, ainakin koko ajan olen ihan jäässä. Ei tässä auta kun odottaa. Tulee pitkät piina päivät.

Ihanat teidän kommentit [emoji4] Just olin kirjoittamassa että ehkä sanon vaan että yritetään vauvaa enkä juo.Kun polttariporukka mulle vieraampaa niin niille voisin sanoa ihan syyn.

No en tiedä,jospa otan pikkasen [emoji1] Mun mieli vaan sanoo että miksi syödä hormoneja ja piikitellä piikkejä jos huuhtasee kaiken vessanpytystä viinalla.Mut se on totta että jos tässä menee vielä vaikka toinen puoli vuotta niin voi se hajottaa..Ehkä katson tilanteen mukaan [emoji23]

Ihanat teidän kommentit [emoji4] Just olin kirjoittamassa että ehkä sanon vaan että yritetään vauvaa enkä juo.Kun polttariporukka mulle vieraampaa niin niille voisin sanoa ihan syyn.

No en tiedä,jospa otan pikkasen [emoji1] Mun mieli vaan sanoo että miksi syödä hormoneja ja piikitellä piikkejä jos huuhtasee kaiken vessanpytystä viinalla.Mut se on totta että jos tässä menee vielä vaikka toinen puoli vuotta niin voi se hajottaa..Ehkä katson tilanteen mukaan [emoji23]

Eihän sitä tartte litra tolkulla ottaa :) itse menisin sillä
Että jos maistuu niin ei tölkki tai kaksi sitä varmasti haittaa, mut jos omasta mielestä tuntuu ettei halua ni sit en ottaisi :) mene ihan sillein kun susta tuntuu :)

Pakko purkautua nyt vähän tänne. Lapset tuli ja esiteini murjottaa pikkuhuoneessa takki naaman päällä vaikka mitään ei ole tapahtunut. Ei edes lähteny isäsä ja siskonsa kanssa kauppaan ! Tätä mä just tarkotin et eiiiiiiii jaksaaaa :(

Takaisin