Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään siis dpo9 ja pakko oli tehdä testi :D noh negahan se tietty oli tai korkeentaan näkyy taas viivanpaikkaa :D yli huomenna uus testi vaikka luulen että sekin negaa näyttää, ei tunnu yhtään tärpiltä.. Noh kuhan menkat vaan alkais jo niin pääsis uuteen yritykseen :)

Jaffa yk2 kp31/31?? Dpo9

Ei noi oo kyllä tainnut väriä nähdäkkään :D ja siis nää ei oo testiajan puitteissa..

Liitteet

• 1493273282666.jpg
    1493273282666.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 180
  • 1493273299962.jpg
    1493273299962.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 190
Viime kierrossakin noilla testeille tuli selvät viivanpaikat ja ehdin jo innostua mut sit alko menkat eikä niissä tosiaan tainnut olla mitään väriä :( mut toivotaan että noissa noi viivanpaikat? Oiskin plussa ! En malta oottaa ylihuomiseen!

Eilen ja tänään maha sekasin ja nyt myös vähä etoo, toivittavasti tää ois sitä! Eikä mahatautia..

Eilinen testi nega.. Noh huomenna uusiksi. Kaikki menkkoja edeltävät oireet puuttuu, joten jos alkavatkin sunnuntaina, niin tiputaan korkeelta.. :banghead:

Tintuska kp 23/25

Nipsuliini, tosiaan voi mennä ohi. Ite testaan vähintään 2x päivässä. Tässä kierrossa kp15 iltayöstä hymynaama , aamulla hymynaama ja 12 aikaan kp16 ei enää hymynaamaa.. joten oli tosi nopee o+ . Jos olisin testannu kerran päivässä ni olis menny varmaa ohi.

Lume, tsemppiä piinailuun <3

Täällä kans flunssanpoikanen. Kurkkua karhentaa ja nuhanenä vuotaa ja nenä tukossa illalla, aivastuttaa välillä.

Unicorn kp18/28-30 dpo2

Pahoittelut negoista.
Jaffa, ei valitettavasti kyl näy kuvan välityksellä tänne mitään :/ mutta mulla samat testit tehneet samaa temppua.

Unicorn, emmäkää noissa kuvissa oikeen nää :D :D luonnossa jotain pientä näkyy mut tosiaan niin näky viime kierrossakin ja vahvempana, luultavasti vaan viivanpaikkoja :) noita ois tuolla vielä 6kpl odottamassa :D

No hitsit kun meinasin testata eilen päivällä, mut aattelin et kyl se riittää jos aamusin testaa! No jatkan vielä pari aamua, mutta voi olla et se oli sit illalla. Kiitos tulkinta-avuista! :)

Kp 23/35-39, yk 3

Oma napa.Letrozolien seurantaultra oli aamulla.Vasemmalla yksi 18mm folli (kp12).Sain pregnylin,jonka pistän illalla.Olen la-su reissussa ja siksi sanoi,että aikaistetaan ovista vähän tuolla ettei mene tallettelut ohi [emoji4] Limakalvo oli 7mm,pregnylin pitäisi sitäkin paksuntaa. Oikea munasarja on vähän pco-tyylinen,siellä oli 7 pientä follia..Se vähän harmittaa mutta ei kuulemma vielä ylitä rajaa eikä mulla ole muita oireita eli näillä mennään.

Pitihän se nyt tehdä se ovis testi vaikka se mitään kerro. :P viiva kyl vahvempi kyseisessä testissä kuin koskaan ennen ovista. Laitan vertailun vuoksi ne testit mitä tikutin ennen ovista :P vaikka onhan tää ihan tyhmää mut hauskaa silti :D älkää pitääkö mua ihan tyhmänä kiitos :D
ImageUploadedByVau Foorumi1493278013.436086.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493277967.837115.jpg

Härnään vielä, löysin vanhat o testit ja laitoin ne nyt vertailun vuoksi samaan kuvaan. Jännä et oviksen jälkeen alle 2h pidätyksellä ja melkein tölkillisen juomaa jälkeen tulee melkein vahvempi kuin ennen ovista ja pitkillä pidätyksillä :D
ImageUploadedByVau Foorumi1493278365.169267.jpg

Lume: mulla näytti samaa dpo 8-9 ja vahvistui vahvistumistaan :) dpo 12 sain haamun ei herkkään testiin ja digi näytti raskaana 1-2! Eli toivoa on!
Plussa onnea sulle!

Lume: mulla näytti samaa dpo 8-9 ja vahvistui vahvistumistaan :) dpo 12 sain haamun ei herkkään testiin ja digi näytti raskaana 1-2! Eli toivoa on!
Plussa onnea sulle!

Ai ovis testi.? :) nää on ovis testejä ja vasta dpo4 menossa :D et en usko et meinaa mitään :D

Lume mä meinasin kanssa tänään testaa ovistestillä kun niitä jäi vielä 5kpl enkä tiiä testaanko ovista ensi kerrosta vai en, ja ainahan niitä saa lisää :D ehkä huomennna vois testaa :p

Takaisin