Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kirppu, onpa harmi. Toivotaan, että sunnuntain tallettelut riittää! Pidän peukkuja.

Täälöä kp 17 ja o-testi edelleen nega. Joskus ens viikon lopulle ennustelee ff ovista.

Mulla tässä plussakierrossa oli kivulias ovulaatio tai ainakin oviksen lähipäivät ;)

Uuu, Toivotaan parasta ;) !!
Mulla sattunut koko päivän kävely ja kaikki tärähykset sun muut.

Yritettiin äsken talletella mutta kävi taas sama homma ku viime kierrossa o+ jälkeen. Miehelle tuli taas vissiin paineita ja ei tapahtunut mitään... yritettiin kyllä.

Talletukset kp10,kp12 ja kp15. Toivotaan että noi eiliset tallettelut sit riittää :/ kyllpä taas ärsyttää !!! :(

Unicorn kp16/28-30 dpo0

Ostin yhdeltä kirppikseltä 10eurolla clearbluen ovulaatiotestit. Avaamaton pakkaus, sit oon tarjonnu yhdellä toisella kirpulla 16€ niistä kaksoishormoni ovistesteistä..

Uuu, Toivotaan parasta ;) !!
Mulla sattunut koko päivän kävely ja kaikki tärähykset sun muut.

Yritettiin äsken talletella mutta kävi taas sama homma ku viime kierrossa o+ jälkeen. Miehelle tuli taas vissiin paineita ja ei tapahtunut mitään... yritettiin kyllä.

Talletukset kp10,kp12 ja kp15. Toivotaan että noi eiliset tallettelut sit riittää :/ kyllpä taas ärsyttää !!! :(

Unicorn kp16/28-30 dpo0

Mulla oli sama eilen :P ! Ja tänään nipistelly kohdusta ja munasarjoista ja pientä menkkajomoa kans siellä puolella mistä folli irtos. :) :D mies on koko ajan sillein sä oot raskaana kun syöt noin paljon, Sä oot raskaana kun pierasit. Sanoin jo et herkiää puhumasta et on todella pieni mahdollisuus siihen. Et pettyy vaan sit kovasti kuun lopussa. :) mä niin toivoisin unicorn et plussattaisiin ja se ihan mieletön aalto kestäisi vielä ens viikkoon <3

Siis nämä clearbluen kaksoishormoni ovulaatiotestit. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1493148190.003673.jpg

Amparo,eikö o+sta mene se 13-36 tuntia siihen että munasolu irtoaa?Kyllä mun gyne on sitä mieltä,että paras talletteluaika on juuri silloin kun o+ tulee [emoji4] Sitten kun munasolu jo irtoaa niin on ehkä vähän myöhäistä koska tosiaan pitäisi olla siittiöitä jo odottelemassa.

Täällä kp10/28.Limat lisääntyy,testin viivat vahvistuu ja tallettelut vauhdissa [emoji123] Ostin cb:n digitaaliset o-testit taas varmistamaan oviksen. Viivatesteillä testailen varmaan huomenna vielä.

Unicorn teidän eilinen talletteluhan oli just oikeaan aikaan jos tänään ovis oli eli peukut pystyssä [emoji4]

Amparo . Mäkään en ymmäreä sun gyneä.. koska 12-48h päästä o+ se munasoluhan vasta irtoo.. eli siinähän on vielä monta tuntia aikaa talletella simppoja asemiin ennenkun ovulaatio tapahtuu. :) siksihän ne testit ovat. :P

Lume toivotaan!! Kyllä olis jo suotu meillekin. Teille varsinkin!! <3

kata toivotaan! Mä olisin vaan halunnut pelata varmanpäälle ja talletella tänäänkin :/ viime kierrossa kävi samalla lailla. Että mies ei enää ovispäivänä kyennyt :/ mutta eipähän sille mitään voi.

Kysyin että pitäisikö mun olla kertomatta millon se on.. ettei tuu paineita.. niin kuulemma ei.. kun sitten sitä ei tuu hyödynnettyä oikeeseen aikaan.. :/ plääh!

Pahoittelut negasta :( <3

Mä näin viime yönä unta että tein ton early testin ja se oli nega :D noh kerrankin näin päin, yleensä nään aina unia et saan plussan tai olen suurinpiirtein synnyttämässä.

Ei ollu ovulaatio vielä, vaikka neljässä aiemmassa on ollut tasan samana päivänä. Ei kyllä mitään oireitakaan siihen suuntaan, mutta ei ole ollut nyt kolmella edelliselläkään. Turhauttaa. Talkoot jatkukoon! Nyt ois flunssakin päällä, eiks sen pitäny olla hyvä juttu ovulaation aikaan?

Kp 22/35-39, yk 3

Pahoittelut negasta mrs.smith, koita parin päivän päästä uusiks kumminkin ku oot aikaisilla päivillä liikkeellä :)

Nipsuliini kyllä vissiin flunssa olis eduksi :D
Tsemppiä sinnekkin!

Ehkä mä kallistun sen raskauskeijun testeihin, niillä mä aiemmin oon saanut jo aikaisilla päivillä haamuja :pompus: ja jos mies kävis noutamassa mulle parikolme tai viis pakettia pregchekkejä :hilarious:

Nyt on taas tosi luottavainen olo ku on onnistuttu talletella hyvin viikonloppuna ja eilen vielä. Tosin mulla oli niitä kipuiluja siinä su-ti välillä et veikkaan oviksen olleen jossain sillä väliä :/ eli lyhyt kierto tulossa. Nyt 15/25-30.

Aamulla ei näyttäny ovulaatioo mut nyt on päivän mittaan ollu lieviä tuntemuksia vasemmalla puolen. Voisko se kuitenkin olla nyt? Oon ihan fiiliksissä, jos se nyt tulis tonne vasemmalle puolen, koska oikeella oli se ku ja sanoivat et sille puolen herkästi uusiutuu. Musta tuntuu et tää on meidän kierto! <3 Ainakin on talleteltu siihen malliin :D

Kp 22/35-39, yk 3

Takaisin