Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siellä se pikkusydän jumpsutti <3 arvioitu la 9 tai 10.12. Ja kyllä oli tuo Helsingin Perhe-Arte oli kyl todella positiivinen kokemus, suosittelen :)
caa3e4c931f52c03fc5840b026676374

Ihanaa <3 tulee melkein itku <3

Mä oon tässä mielessäni miettiny sitä viime kiertoa. Kun dpo6 oli ne mahakivut ja dpo7 illalla se tuli vielä kerran. Ja oli sitä alaselän polttelua et oisko se voinut dpo6 olla kiinnittymisestä mutta sitten dpo7-8 kuitenkin irtosi. Silloin ne selkeät haamu viivat jotka kierron edetessä hävisi testeistä vois selittää noi kivut ja ne haamut.

Me muutettiin 3kk sitten uuteen asuntoon ja tuolla takapihalla odottaa leikkimökki ja hiekkalaatikko. Lisäksi yksi tyhjä huonekin odottaa asujaa. :)

Tulin huuteleen taas väliin tänne että tänään on kp13 ja tässä pyykkejä laittelin kuivuu ja sit tuntu et jotai lähti valuu housuihin, sama juttu taas limansekaista verta tai vaaleanpunaista se oli niinku sillon viime sunnuntaina.. :o

Aamusta asti ollu vähä oksettava olo, raskaustestin tehny toissapäivänä ihan huvin vuoksi et raskaana ei olla mut muuta hormoonihäiriöö tänäköjää on. :o

Ovistestin tein aamulla ja ei ollu positiivinen läheskään.

Alinah kp13/26-33??

Tulin huuteleen taas väliin tänne että tänään on kp13 ja tässä pyykkejä laittelin kuivuu ja sit tuntu et jotai lähti valuu housuihin, sama juttu taas limansekaista verta tai vaaleanpunaista se oli niinku sillon viime sunnuntaina.. :o

Aamusta asti ollu vähä oksettava olo, raskaustestin tehny toissapäivänä ihan huvin vuoksi et raskaana ei olla mut muuta hormoonihäiriöö tänäköjää on. :o

Alinah kp13/26-33??

Ihana alinah ettet kuitenkaan ihan kokonaan hävinnyt foorumilta <3 onpa nyt outoa vuotoa :( toivottavasti saisit selvyyden siihen pian <3

Alinah kp13/26-33??

Mulla oli tässä (plussa)kierrossa oviksen aikaan myös verensekaista limaa ja muutaman päivän oksettava olo. Muita oireita ei sitten ollutkaan.

Täällä menossa 13dpo.Tänään aamulla tein testin oli nega.Nyt menossa 29kp.Kierto sen 28-33kp.Taitaa kierto olla tuon 33kp.Ma uudestaan teen testin :)

Ihana kuva Ellikki! :)

ON: Mua v*tuttaa jo valmiiks, kun on niin jäätävä ressi ja ahdistus päällä, kun ens viikolla pitää saada oppari valmiiks ja ovulaatio on todennäkösesti alkuviikosta. Oon niin superstressaantunu etten mitenkään voi kyllä raskautua tästä kierrosta :( Jotenkin tänään vaan tää kaikki valkeni mulle ja tuli semmonen tunneskaalaryöpy päälle. Koulua ois jäljellä enää neljä viikkoa mut tuntuu etten löydä ittestäni enää yhtään energiaa sille ja opparin lisäks kaks isoo työtä palauttamatta ja neljä tenttiä. Huoh.

Niin siinä kävi, että ei tullut toista viivaa testiin vaan täti :banghead:

Amparo kp1/?? Yk 3

Täällä meillä varmaan saa pikkuhiljaa aloitella tallettelemaan, varmuuden vuoksi, nimittäin ovistestissä viiva alkoi jo vahvistumaan. Viiva todellisuudessa vahvempi kuin miltä kuvassa näyttää. Jänskättää mille kp:lle ovis sitten osuu. Ens viikolla mulla on töissä yövuorot, mutta onneksi mies on illat kotona niin pitää yrittää jaksaa talletella ennen kuin itse lähden yökyöpeliksi :p

Edit: Täytyy vielä lisätä että tänään töissä huomasin valkovuodon muuttuneen juoksevammaksi, pari kertaa tuntui että luirahti kunnolla pöksyyn :grin Kotona vielä pienellä tutkimuksella totesin saman, valkkari tosiaan juoksevampaa ja "läpikuultavampaa". Viime kierrossa yk1 en huomannut selkeitä ovislimoja, mutta rupeaisikohan tämä pikkuhiljaa lähentelemään sitä ovista? :)

Kirppu kp13/33
IMG_20170420_202447.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin