Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoisen aikaan me talleteltiin joka päivä kolmen viikon ajan, ei ollut vaikutusta simppoihin kun kerta raskaaksi tultiin. Nyt tässä plussa kierrossa talleteltiin sen oikean o+ jälkeisenä yönä ja silti sattui yksi onnekas simppa sinne uiskentelemaan oikealla hetkellä. Eli älä huoli :) eiköhän teidän tallettelut osu hyvin oikeaan aikaan.

Mulla muuten oli päivää ennen o+ kovat muniskivut jne ;)

Kiitos :) vähän ehkä vähensi mun tallettelu stressiä :). Katsotaan kun mies tulee kotiin et jos huvittaa ni sit ja jos ei jaksa ni sit aamulla :) <3 mä niin haluaisin sen plussan nyt tästä kierrosta !

Ne on tilattu mami.fi eli mamin testit. Ja on ihan paskoja. En tilaa enää koskaan. Nyt odotan vaahdoten niitä mammaksi.fi testejä, :D

Mami.fi niin aukee jonku ravintolan sivut...? :D mutta jos ne on tuolta: mamintestit. mycashflow. fi niin mulla oli niitä samoja ja ihan surkeita todella! Mä testailin kp 9-19 välillä aamuin illoin enkä saanu ikinä kunnon o-plussaa. :rolleyes: ja silti raskaana ollaan.. ja kyllä ne nyt raskauden sitten näyttää, mutta o-plussaksi pitänee lukea tuo kp12:n hailura....
5f8fb0354fadf81e22da9b9bd0670ba1

Toivottavasti sulle koittaa samanlainen ylläri kuin mullekin tässä mun "ovuloimattomassa kierrossa" :)

Mami.fi niin aukee jonku ravintolan sivut...? :D mutta jos ne on tuolta: mamintestit. mycashflow. fi niin mulla oli niitä samoja ja ihan surkeita todella! Mä testailin kp 9-19 välillä aamuin illoin enkä saanu ikinä kunnon o-plussaa. :rolleyes: ja silti raskaana ollaan.. ja kyllä ne nyt raskauden sitten näyttää, mutta o-plussaksi pitänee lukea tuo kp12:n hailura....
5f8fb0354fadf81e22da9b9bd0670ba1

Toivottavasti sulle koittaa samanlainen ylläri kuin mullekin tässä mun "ovuloimattomassa kierrossa" :)

Joo ne on just noita samoja, ei kyllä toimi ollenkaan. Toivon että tulisi tosiaan sama ylläri <3 ei me jakseta tallettaa tänään koska ei tullu edes noin vahvaa viivaa tohon mamiin niin säästellen aamuun sit tallettelut :)

Niin se täti saapui tänne taas kyläilemään. :( Ois voinnut kyllä jättää tulematta. Nää kivut tuntuu aina pahenevan. Toivottavasti nämä olisi nyt viimeiset säryt pitkään aikaan.

Kp 1/27-33

Ne on tilattu mami.fi eli mamin testit. Ja on ihan paskoja. En tilaa enää koskaan. Nyt odotan vaahdoten niitä mammaksi.fi testejä, :D

Mullakin oli noita mamin ovistestejä ja ne ei näytä mitään.. sama ebaystä tilattujen liuskojen kanssa..

Mä otin tällä kertaa apteekin omia. Ensin sofin testillä alkuun ja perään noi apteekin. Apteekin toimi hyvin vaikka hiukan kalliita olikin. Edelleen jatkuu vihlonta munisten kohdalla. Kp 15/25-26.

Jeee me tehtiin se ! :D
Ärrrrsyttäää kyllä kun yleensä aamut on sellaisa että tekis mieli.. mutta sillon mies on joko töissä tai vklp herätään esikoisen itkuhuutoon eikä oo mahdollista. :/ tai jos päästään siihen asti että seuraavaks oltas sisäkkäin niin poika herää just sillon. :(
Tää just syö mun haluja kauheesti.

Mutta saatiin illalla pupuiltua vanhat simpat tieltä pois. Nyt metsästetään ovista ja yritän pakottaa itteni haluamaan joka toinen päivä... illalla pesin hampaita varmaan puoltuntia kun "pakoilin seksiä" mutta annoin sit miehelle mahdollisuuden saada mut haluamaan... ja sehän palkitsi. ;)

jotenkin nykyään hirmu iso kynnys seksin harrastamisessa kun kaikki pitäs suunnitella etukäteen ja mielessä kokoajan että eikai se poika nyt herää just sillä sekunnilla... :/ kait tää on ihan normaalia ja äidillistä. Mutta tosi ärsyttävää. Ennen teki mieli aina ja kokoajan... ja mieheltä piti jopa vongata.. :D Ei vaan oo nykyään yhtään seksikäs ja haluttava olo ees.. pitäs varmaan hankkia jotain rekvisiittaa.. :P :P

Unicorn kp11/28, yk4(12)

Eilen pyyhkiessä minimaaliset veriviirut. Ootin tätiä yöllä saapuvaksi, mutta ei ole vielä näkynyt. Eiköhän se tämän päivän aikana. Ois jo kyllä korkea aika...

Tänään muutenki haikea päivä.. Vuosi sitten synnytin enkelipojan:angel7

Unicorn, tunnistan kyllä noi sun mietteet. Ei se vaan oo enää samanlaista kun on lapsi, joka tosiaan saattaa just sillä kriittisellä hetkellä herätä. Tsemppiä :)

Heidukka, raskas päivä varmasti, voimia <3. Ootko testannut jos vaikka olisitkin raskaana?

On. Kai tää sit totta on. Tän aamun testi näytti tältä:

a765e3f409a70bca15f163d723eae53b

Huomiseksi jo sain neuvolan kautta varhaisultraan ajan ja vähän kyllä jännittää kun ite tietää et vielä niin aikaiset viikot että ei siellä paljoa voi näkyä. Mutta kaipa ne antaa uuden ajan myöhemmäksi niin näkis sit sen sydämen jumpsutuksen. En vaan kehdannut puhelimessa niille sanoa että ei nyt vielä ehkä kannattaisi ultraa kun sovittiin neuvolassa th:n kanssa et esitetään ettei meillä oo hajuakaan viikoista :rolleyes:

Rv 4+0 (?)

Unicorn on varmasti vaikeaa kun esikoinenkin on vielä niin pieni, löytää sellaista rakoa. Mut ihana kun pääsitte jo käyntiin <3 ;)

Sydänkäpynen, ihanat viivat ja vielä kerran onnea <3

ON sen verran et eilen ilallla ei jaksanu talletella mut tänään aamulla homma tehty ;) ja postin mukana uudet ovistestit heti käyttöön, olisipa ovis plus tänään ni pääsisi sitten jo piinailemaan :) :p mä niiiiin haluaisin nyt sen plussan <3 en jaksaisi odottaa. :(

Kiitos iskallt <3 aina ei mene nallekarkit tasan :P :( :) mut aina tässä vaiheessa kiertoa herää samanlainen toivo kuin aina ennenkin :) ja nyt clomit tukemassa vielä niin jospa olis meidän aika jo :) mulla on vaan tavoitteena että viimeistään ens vuoden toukokuun - elokuun aikana pääsisi äippälomalle koska koulu loppuu toukokuussa ja sen jälkeen ei ole suunnitelmia. Joten onhan meillä aikaa yrittää ja yrittää :) mut ei vaan jaksaisi odottaa enää <3

Heidukka paljon voimia surupäivään <3 :(

Heidukalle ja Heitsulle kovasti voimia ja jaksamista<3

Unicorn, kyllä tutulta kuulostaa. Jos päikkäreiden aikaan yrittää talletella, niin aina jännittää herääkö lapsi kesken päikkäreiden. Joskus herää ja ollaan jo totuttu, et jompi kumpi lähtee aamutakki päällä terassille hyssyttelemään kesken kaiken. Mahtaa ne naapurit katsoa, kun lapsi päikkäreillä ja aina tullaan puolialasti hiukset sekaisin nukuttamaan uudelleen.:D

Ei mekään enää eilen jaksettu talletella, ovis ollut mahdollisesti eilen, kun vähän jomotteli ja toissapäivänä se o+. Ihmetyttää edelleen vaan kun niin vähäset limat ollu, hirveen vaikee uskoa tärppiin, mietityttää että liekö ollu koko ovista ku niin vähäset oireet.:/
Mut jos oli eilen, niin jospa riittää et talleteltu dpo -1 ja -2 ja muistaakseni myös -5. Onhan tuossakin, mut tuntuu että ois haluttanut eilen vielä varmistella, mut ei millään jaksanu kumpikaan. On tämä hommaa!:banghead: Siis itsessään mukavaa hommaa tietenkin, mutta tämä ajoitus ja stressi että joko tärppää. Käytän varmaan jäljellä olevat ovistikut vielä (joita on kyllä vielä aika paljon:hilarious:), ja sit saa tulla jos on tullakseen.
Kp15/25-29, dpo1, yk7.

Heidukalle ja Heitsulle kovasti voimia ja tsemppiä.

Toi on kyllä ikävä yhtälö unicorn17. Meillä myös kaksi poikaa ja välillä juuri oikealla hetkellä alkaa surkea äiti huuto. Lisäksi stressi osuuko halut ja aika juuri oikealle päivälle. Nyt kun piinaavat päivät on edessä ihmettelen kaikkia mahdollisia oireita. Lumen kanssa samaa mieltä, että clomit antaa toivoa plussasta. Toivottavasti vaan saatiin hyödynnettyä se. Muuten clomit jatkuu kaksi kuukautta ja sitten taas gynelle miettimään jatkoa.

Takaisin