Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah, oli siinä selvä viiva. Tosi ihmeellinrn tilanne sulla.
Pahoittelut negasta RouvaKettunen. Toivon solti edelleen, että olisit väärässä menkkojen alkamisen osalta.
Tervetuloa Gadian ja onnea Rita29!
Täällä kp 3, greippimehu ja vitamiinit on menny koko ajan, joten odotan vaan, että taas pääsee tikuttaa ovista. Halusin niin kovasti sitä jouluvauvaa, että nyt kun sitä ei tule niin on oikeestaan tosi paljon vähemmän stressiä. Jospa se vaikka auttaa. :)
Aluksi voi tunteet heitellä laidasta laitaan. Vaikka olisi miten lasta toivonut, niin plussa voi olla silti shokki. Hyvin kaikki menee, ole huoleti.Tosiaan tänään tein testin joka näytti plussaa. Nyt on koko päivän ahdistanut, jännittänyt ja pelottanut. Inhottavaa... En tiedä mitä ajatella, kun en nyt pysty ajattelemaan mtn :/

Täällä kp 2 ja greippimehut ja vitamiinit käytössä. Ovistesteja ootellaan kans :) mäkin niin toivoin "juhlavuoden" vauvaa, joten stressiä tais olla vähän täälläkin![]()
Nyt sitten vaan mennään molemmat stressittömämmin kohti tärppiä! Kummallisia pakkomielteitä sitä kehittääkin, mäkin olisin halunnut synnäriltä sellaisen suomi 100 -pipon juhlavuoden vauvalle. Mutta meillä on edelleen mahdollisuus saada vauva Suomen ollessa 100 v. Suomihan täyttää 101 vasta 6.12.2018! :)
Stressitön tammivauva ois kiva :)Ihana, kun muillakin on pakkomielteitä plussaamisen suhteen! Mun salainen haave olisi ollut, että olisi saanut kertoa äitienpäivänä omalle äidille ja anopille vauvauutisia [emoji23] Mutta en ota paineita asiasta, koska se lasten saaminen ei nähtävästikään käy niin kuin elokuvissa...
Onko täällä kilpirauhasen toiminnan häiriöistä kärsiviä? Miten teillä oireilee? Mä oon huomenna menossa verikokeisiin. Mulla oireina tolkuton väsymys ja aikaansaamattomuus, huono olo, heikotus, paino on selittämättömästi noussut muutamassa kuukaudessa, eikä laske vaikka yritän. Ylipainoinen en ole vieläkään, mutta 5kg enemmän kuitenkin kuin mitä olen ollut muuten koko aikuisikäni. Olo on sellainen turvonnut. Oireet alkoivat noin pari kuukautta keskenmenon jälkeen.. ja yksi oire kai on myös etten raskaudu (viisi yk:ta mennyt) enkä kahtena viimeisimpänä kiertona ole edes bongannut ovista.viime kesänä kun yritys alkoi, tärppäsi heti toisesta kierrosta..
Pakko oli siis eilen jo kertoa. Väsyttää kovasti ja hengästyn todella helposti, niin heräähän siinä ihmetys. Ja itse asiassa äiti hieman ihmettelikin, kun valittelin, että tuntuu niinku kuukautiset alkais kohta ja ne ei sitten alkaneetkaan