Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1491896412.395246.jpg

Kuivuneena tässä..

Alinah, oli siinä selvä viiva. Tosi ihmeellinrn tilanne sulla.

Pahoittelut negasta RouvaKettunen. Toivon solti edelleen, että olisit väärässä menkkojen alkamisen osalta.

Tervetuloa Gadian ja onnea Rita29!

Täällä kp 3, greippimehu ja vitamiinit on menny koko ajan, joten odotan vaan, että taas pääsee tikuttaa ovista. Halusin niin kovasti sitä jouluvauvaa, että nyt kun sitä ei tule niin on oikeestaan tosi paljon vähemmän stressiä. Jospa se vaikka auttaa. :)

Täällä kp 2 ja greippimehut ja vitamiinit käytössä. Ovistesteja ootellaan kans :) mäkin niin toivoin "juhlavuoden" vauvaa, joten stressiä tais olla vähän täälläkin :P

Olen pahoillani RouvaKettunen :( Oletko päättänyt mitä aiot tehdä jatkon suhteen? Miten olisi tjottailu? Tiedän että perusteellisen yrittämisen jälkeen on vaikea ottaa rennosti ja tjottailla, mutta mulla itsellä tulosta tuli heti kun lopetin kunnon yrittämisen ja tein ihan muita suunnitelmia. Maksoin itseni mukaan jopa Fitfarmin kuntoryhmään mutta plussa pärähtikin heti kun ajatukset ja tavoitteet ihan muualla :)

Tosiaan tänään tein testin joka näytti plussaa. Nyt on koko päivän ahdistanut, jännittänyt ja pelottanut. Inhottavaa... En tiedä mitä ajatella, kun en nyt pysty ajattelemaan mtn :/
Aluksi voi tunteet heitellä laidasta laitaan. Vaikka olisi miten lasta toivonut, niin plussa voi olla silti shokki. Hyvin kaikki menee, ole huoleti. :Heartpink

Täällä kp 2 ja greippimehut ja vitamiinit käytössä. Ovistesteja ootellaan kans :) mäkin niin toivoin "juhlavuoden" vauvaa, joten stressiä tais olla vähän täälläkin :p

Nyt sitten vaan mennään molemmat stressittömämmin kohti tärppiä! Kummallisia pakkomielteitä sitä kehittääkin, mäkin olisin halunnut synnäriltä sellaisen suomi 100 -pipon juhlavuoden vauvalle. Mutta meillä on edelleen mahdollisuus saada vauva Suomen ollessa 100 v. Suomihan täyttää 101 vasta 6.12.2018! :)

Nyt sitten vaan mennään molemmat stressittömämmin kohti tärppiä! Kummallisia pakkomielteitä sitä kehittääkin, mäkin olisin halunnut synnäriltä sellaisen suomi 100 -pipon juhlavuoden vauvalle. Mutta meillä on edelleen mahdollisuus saada vauva Suomen ollessa 100 v. Suomihan täyttää 101 vasta 6.12.2018! :)

No jep! Mä olisin haulunnu ne Suomi 100 -sukat! <3 <3

Mulla kans oli hirvee pakkomielle saada jouluvauva kun esikoinenkin on joulukuussa syntynyt ja just ois ollu juhlavuosvauvakin :D hirvee stressi päällä et pakko tulla heti raskaaksi! No ei tullu jouluvauvaa. Mut tässä kierrossa on ollu paljon stressittömänpään ja hyvä niin! Melkein unohin alkaa tikuttaa ovista tai ees pupuilla :hilarious: Stressitön tammivauva ois kiva :)

Mäkin toivoin juhlavuoden vauvaa :) Mutta ei sillä ole väliä milloin kunhan jossain vaiheessa tulisi plussa. Jospa vähemmän stressiä toisi tänne plussa aallon. Nyt on 4 päivä clomeja ja alun huonauksen ja päänsäryn tilalle on tullut vihlontaa oletettavasti munasarjojen kohdalla. Nyt kp 6/25-26 yk 15.

Oishan se mukava saaha juhlavuosi vauva, mut hyvä vuosi se on ens vuonakii! :) Miu äiskä on kova neulomaa ja joka tapaukses sieltä sit tulis villasukkii, villapukuu ja -myssyy.. ;D <3

Omaa: Mietin täs nyt kuitekii pitäisköhä huomen aamul testailla, vaik nii olin aatellu et vast, jos kk myöhäs.. Mut kaapis ois kolme kaupanpäällis testii, ni jos vaik testaiskii, hmm.. :D Ei kyl oo mittää oireita!

- Milottiina kp30/33 dpo11 3päivää kuukautisiin -

Ihana, kun muillakin on pakkomielteitä plussaamisen suhteen! Mun salainen haave olisi ollut, että olisi saanut kertoa äitienpäivänä omalle äidille ja anopille vauvauutisia [emoji23] Mutta en ota paineita asiasta, koska se lasten saaminen ei nähtävästikään käy niin kuin elokuvissa...

Ihana, kun muillakin on pakkomielteitä plussaamisen suhteen! Mun salainen haave olisi ollut, että olisi saanut kertoa äitienpäivänä omalle äidille ja anopille vauvauutisia [emoji23] Mutta en ota paineita asiasta, koska se lasten saaminen ei nähtävästikään käy niin kuin elokuvissa...

Mulla aloitettiin nyt hormonilääkitys kun tosiaan 4 vuoden yrityksen jälkeenkään ei mitään ole tapahtunut. Paitsi toissa kuinen kemiallinen keskenmeno. Mut nyt on toiveet vielä korkeammalla kun kierto menee juurikin niin et mahdollista ois saada plussa ennen äitienpäivää. Pitäisi kyllä olla todella hyvä tuuri jos ensimmäisestä hoitokuukaudesta tärppäisi. Mut se on mun salainen haave et äitienpäivänä olis kirkuva plussa testissä. Saahan sitä haaveilla :D

Onko täällä kilpirauhasen toiminnan häiriöistä kärsiviä? Miten teillä oireilee? Mä oon huomenna menossa verikokeisiin. Mulla oireina tolkuton väsymys ja aikaansaamattomuus, huono olo, heikotus, paino on selittämättömästi noussut muutamassa kuukaudessa, eikä laske vaikka yritän. Ylipainoinen en ole vieläkään, mutta 5kg enemmän kuitenkin kuin mitä olen ollut muuten koko aikuisikäni. Olo on sellainen turvonnut. Oireet alkoivat noin pari kuukautta keskenmenon jälkeen.. ja yksi oire kai on myös etten raskaudu (viisi yk:ta mennyt) enkä kahtena viimeisimpänä kiertona ole edes bongannut ovista. :( viime kesänä kun yritys alkoi, tärppäsi heti toisesta kierrosta..

Kilpparit oli ok, mutta HB oli laskenut reilussa kuukaudessa aika paljon. eipä se mikään huippu ollut aiemminkaan keskenmenosta seuranneen verenhukan vuoksi. :confused: ensi viikolla olis lääkärille aika ja varmaan pyydän vielä jotain hormonikokeita, mutta aika hyvin mun oireet selittyis tolla raudanpuutteellakin...

Ihan huvin vuoksi tein raskauslaskurin, jos oliskin tässä nyt raskaana niin laskettuaika olisi 20.12.2017. Mutta tuskinpa vaan, on muuten vaan sekaisin keho, aloin googlettaa että menkkojenkin aikana ovulaatiotesti voi näyttää suht tummaa viivaa.. :eek:
Että olisi viikot 3+6 menossa, johon mä en usko.

Minäkin ajattelin ensin kertoa äitienpäivänä, mutta koska me urheillaan äitini kanssa yhdessä, niin en voinut jatkaa valehtelua! :hilarious: Pakko oli siis eilen jo kertoa. Väsyttää kovasti ja hengästyn todella helposti, niin heräähän siinä ihmetys. Ja itse asiassa äiti hieman ihmettelikin, kun valittelin, että tuntuu niinku kuukautiset alkais kohta ja ne ei sitten alkaneetkaan :grin

Höh, tuntuu vähän kurjalle, kun niin moni toivoi juhlavuoden vauvaa ja itselleni asialla ei ole mitään merkitystä. En edes tiennyt, että saa jotain erityistä juhlavuonna syntyneenä. Mutta niinku Vulpix sanoi, onhan Suomi 100 6.12.2018 asti :wink
Plussia tuulia kaikille ja täyttäkää joukolla Tammikuisten ryhmä! :Heartpink:Heartred:Heartpink

Takaisin