Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Babe, toivottavasti icsillä hedelmöittyy hyvin :) huonollakin spermalla saadaan sillä hedelmöitettyä!

Unicorn geleet menkoista ovikseen tai esim 2/pvä menkoista ovikseen ja 1/pvä loppukierto :)

Tervetuloa esikkoaetsimässä!

Babe, toivottavasti icsillä hedelmöittyy hyvin :) huonollakin spermalla saadaan sillä hedelmöitettyä!

Unicorn geleet menkoista ovikseen tai esim 2/pvä menkoista ovikseen ja 1/pvä loppukierto :)

Tervetuloa esikkoaetsimässä!

Kiitos! Katoin että noissa geleeissä myös vehnistä, ni tartteks sillo vehnistä käyttää? Hmm

Voithan sie pienemmän määrän vehnistä ottaa myös purkista :) tai sit vaan suoraan 2 geleetä ni ei tarvi sitä litkuu vetää :'D

Joo sieltä ne menkat yöllä jatkuu ja mä olin pelkällä yösiteellä.. Lakanat lähtee vaihtoon.... :/

Kp3/26-33

Esikkoaetsimässä, tervetuloa mukaan minunkin puolesta! Toivotaan sinnekin pikaista plussaa :)

Nyt vaan kaikki me tädin kohdanneet päättäväisellä ja positiivisella asenteella uuteen kiertoon, mehän plussataan tästä kiertosta, eiks jeah? :wink:grin

Omanapa. Täti vierailulla kolmatta päivää. Siitä huolimatta etova olo aamuisin jatkuu (tätä oiretta ei koskaan aiemmin menkkojen aikaan), lisäksi muita menkkavaivoja kuten mm. turvottaa ja mahaan koskee. Väsyttää ja väsyttää. Aamulla tein Predictor Early Raskaustestin,jonka pitäisi näyttää raskaus matalillakin hormonitasoilla mutta nega on edelleen. Eli aika varma olen että kyse ei ole valemenkoista, sen verran runsasta vuotokin on ollut. Jätän tämän tähän ja keskityn odottamaan seuraavaa ovista :)

Kirppu kp3/33 yk2

IMG_20170410_092942.jpg

Muokattu viimeksi:
Mitäh tuliko unicornilla täti? :O meni ohi.. pahoittelut!

Miull noi litkut menee jotenki alas, vehnistä en tod oo enää ostamassa :D mut pellavansiemenöljyy löyty viel kaapista.. oon nyt vetäny pellavansiemenöljyn (yöööks), huuhellu sen soijamaidolla (tupla yöks) ja sit vetäny banaanin (hyiii). Mut lopulta suussa maistuu vaan banaani (josta en ees tykkää, mut peittää tosi hyvin muut maut) :) viel ois proteiinipirtelö ja verigreippi vetämättä :D pitäsköhän listailla mitä kaikkee täs tulee napsittua :p

Esikkoaetsimässä, tervetuloa mukaan minunkin puolesta! Toivotaan sinnekin pikaista plussaa :)

Nyt vaan kaikki me tädin kohdanneet päättäväisellä ja positiivisella asenteella uuteen kiertoon, mehän plussataan tästä kiertosta, eiks jeah? :wink:grin

Omanapa. Täti vierailulla kolmatta päivää. Siitä huolimatta etova olo aamuisin jatkuu (tätä oiretta ei koskaan aiemmin menkkojen aikaan), lisäksi muita menkkavaivoja kuten mm. turvottaa ja mahaan koskee. Väsyttää ja väsyttää. Aamulla tein Predictor Early Raskaustestin,jonka pitäisi näyttää raskaus matalillakin hormonitasoilla mutta nega on edelleen. Eli aika varma olen että kyse ei ole valemenkoista, sen verran runsasta vuotokin on ollut. Jätän tämän tähän ja keskityn odottamaan seuraavaa ovista :)

Kirppu kp3/33 yk2

View attachment 53646

Kirppu Mullakin jatkuu tää etous. Mä ajattelin kuitenkin vielä huomenna tuhlata yhden mamin puikon ja katsoa mitä se sanoo. Ja kannattaa sunkin sitten kun täti on lähtenyt kokeilla uudestaan koska joskus jos dippaa vuoto näytteeseen ni se saattaa pilata sen testin. Mut onhan tää kumma kun yrjöttää vuorokauden ympäri. Tai sit mun kroppa alottaa sen jo säälistä ennen clomeja :D

Mitäh tuliko unicornilla täti? :O meni ohi.. pahoittelut!

Miull noi litkut menee jotenki alas, vehnistä en tod oo enää ostamassa :D mut pellavansiemenöljyy löyty viel kaapista.. oon nyt vetäny pellavansiemenöljyn (yöööks), huuhellu sen soijamaidolla (tupla yöks) ja sit vetäny banaanin (hyiii). Mut lopulta suussa maistuu vaan banaani (josta en ees tykkää, mut peittää tosi hyvin muut maut) :) viel ois proteiinipirtelö ja verigreippi vetämättä :D pitäsköhän listailla mitä kaikkee täs tulee napsittua :p

Mitäs ton banaanin pitäis tehdä ? :) mua alko kiinnostamaan. Tykkään meinaa banaanista tosi paljon :) mä alotin taas greippimehun juonnin ja syön noita foolihappoa, huomenna alkais clomit. :)

Pahoittelut tädistä ja plussa tuulia meille kaikille.
Itsellä on nyt clomit, foolihappo ja greippi mehu. Nyt on muutama viikko töitä sijaisena ja sitten kotoilu jatkuu. Heinäkuussa kuopus täyttää 3 ja työhaku alkaa. Nyt kp 5/25-26

Lume, söin lähinnä peittämään pahaa makua :D mutta jonkun "hedelmällisyysruokavalion" mukaan banaania pitäs syödä ovikseen asti :) en muista mikä juju siinä oli, kai sopivia vitamiinejä..

Lume, söin lähinnä peittämään pahaa makua :D mutta jonkun "hedelmällisyysruokavalion" mukaan banaania pitäs syödä ovikseen asti :) en muista mikä juju siinä oli, kai sopivia vitamiinejä..

Okei :D ei kai siitä haittaakaan ole ni alan ehkä popsimaan sitä sit aamulla kans :)

Lume kp4-30/33

Muokattu viimeksi:
Negahan sieltä testiin tuli. Eli tätiä odotellessa. Jos ei perjantaihin mennessä tätiä kuulu niin perjantaina testaan uudelleen. Tuskinpa meille jouluvauvaa tulee. :( mutta jos jotain positiivista niin luteaalivaihe pitenemään päin.

Kp 39, dpo 10, yk 3

Kun noista mameista on puhe taas, niin laitan muutamasta omasta kuvan ja en ollut raskaana :D en sitten tiedä mihin ne reagoi :O

Liitteet

• IMG_6108.JPG
    IMG_6108.JPG
    282.1 KB · Katsottu: 208
  • IMG_5877.JPG
    IMG_5877.JPG
    489.1 KB · Katsottu: 217
Tiputtelua tiputtelua... sais hanat kyllä aueta kohtapiakkoin niin pääsis uuteen kiertooon vaan :shifty:

Pahoittelut tädeistä kaikille, niitä on nyt harmittavan paljon liikkeellä :sad001

Täältä myös pahoittelut tädin kohdanneille! Ja pahoittelut myös negoista!

Cho kp26/33, dpo 7, yk 3.

Takaisin