Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt uskon enkä enää testaa kun sit perjantaina ostan digin kun haluun nähdä viikot. Alemmassa kuvassa body jonka tein esikoiselle :) Nyt siirryn tuonne joulukuisiin toki taustalla teitä kyttäilen ;)
3181d983c8daaac6b1318621a0841fcf

rv 4+6

Muokattu viimeksi:
Eiih mulla mitään kuvaa oo kun valkoistakin valkoisempi ruutu ikkuna :grin

Mutta hentosen hentosia viivoja oon teidän testissä näkevinäni

Niin näkyy hentoja viivoja sekä Lumen että Unicornin testeissä.:) vahvistumista niille!

Täh, vähän ruskeeta vuotoa paperiin, kp 26 vasta. Uskoin oviksen (jos nyt sitten oli silloin ku aattelin) perusteella menkkojen alkavan vasta kp28-29. Hohhoh, kylläpä harmittaa. Mahtaa minun ja esikoisen imetystaival loppua tähän, jos nyt menkat alkaa. Ei meille muuten tule toista varmaan koskaan. Vaikka varmahan en voi olla että imetyksestä johtuu, ei tässä nyt niin kauaa ole yritetty... Mulla menee hermot!:banghead::arghh:

Mäkin nään hentoja viivoja molemmilla, Unicornilla ja Lumella! Mä niiiiin toivon teille plussia <3 ja tietysti muillekkin! :)

Täällä tais täti pakata yöllä tavaransa ja lähteä! Nyt alkaiskin sitten oviksen odottelu ja ovistestit pitäiskin tänään tai huomenna tipahtaa postiluukusta :) Mut tädin tilalle tulikin yön aikana alkava flunssa... Miks jo nyt! Ois saanu tulla sitten vasta oviksen jälkeen jos se auttais kiinnittymistä :D Mä niin tahdon tästä kierrosta plussata, kaikki tänne heti nyt :D

Jaffa yk2 kp8/31?

Haamuja nään minäkin teillä :)

Hei Jaffa93, jos sulla on tollanen lenssu mitä on liikkeellä niin se on sitkeä. Eli toivoa on että sulla se on päällä vielä oviksenkin aikaan :wink meikälläki ns. loppuröhää kestäny vielä viikko "paranemisen" jälkee eikä loppua näy:grin

Mä oon jo niin paljon asioiden edellä että oon jo suunnitellut miten sitten kerrotaan kaikille tulevasta vauvasta kun on sen aika :D Miten te ootte kertonut että odotatte? Tai miten ootte suunnitellut kertovanne ? Me kerrottiin esikoisesta äitienpäivänä korteilla mummoille , toisesta tuli ekaa kertaa mummo niin hänelle ostettiin vaan kortti missä luki hyvää äitienpäivää mummolle :D Kun taas toinen jo oli yhden lapsen mummo niin laitettiin korttiin runo missä selvis että ootetaan :) Nyt oonkin miettinyt jos ostais vaikka esikoiselle paidan missä lukis että ISOSISKO, mistähän tommosia vois saada?

Mäkin nään Lumella ja unicornilla viivoja! Jippii!!!!

Mä oon varmaan tulossa hulluksi! Näin taas viime yönä synnytysunta ja heräilin vähän väliä kuulostelemaan onko masussa nipistelyä tms! Aaaargh, vielä moooonta päivää ennen kun uskaltaa testata! Dpo 6 tänään. Onneksi raskauskeiju oli lähettänyt vahingossa ylimääräisiä raskaustestejä ovistestien mukana, joten jos aloittaisi viivan metsästyksen jo lauantaina!

RouvaKettunen, Raskauskeiju lähettää vissiin aina ovistestien kylkiäisenä parit raskaustestit :) lauantaita odotellessa :)

Omanapaa vielä: nyt kramppasi kohtu sen verran että voisin kuvitella tädin tulleen kylään. En oo uskaltanut mennä vessaan katsomaan. Mut voishan se ehkä olla kiinnittymisestäkin johtuvaa kipua vai?

Kp 33, dpo 4, yk 3

Jaffa esikoisesta kerrottiin kasvotusten.. nyt jos plussais niin äitienpäiväkorttiin olis kyllä hyvä laittaa. Ja sitten toi "isosisko/isoveli"-paitakin olis kiva idea :) mä varmaan laittaisin mummoille "hyvää äitienpäivää tripla-mummolle".. koska molemmilla seuraava olis kolmas lapsenlapsi. Seuraavin sukujuhliin tyrkkäisin esikoiselle päälle sen paidan , niin selviää sit muillekin :) hih <3

iskallt viiva näkyvissä!!!! Jeeeeiijj!! <3 vahvatumista! Ota pois kuoresta ja kuvaa, ni nähdään onko väriä :P +++

RouvaKettunen, taitaa tosiaan olla ihan tapa että laittaavat raskaustestiliuskoja ovistestien mukaan!! Täällä jännätään sunkon testiä :)

Päivän toisessa ei näy juuri mitään muutosta. Jotenkin nyt taas toiveet plussaamisesta romuttui :D

Tämä apteekin oma.
ImageUploadedByVau Foorumi1491293657.342322.jpg

Heti piirtyi silmin nähtävä hailakka , mutta kuvaan en saanut ja nyt myöhemmin en meinaa enää nähdä mitään. Todellinen "aave-haamu" :D

Ovistestit kyllä edelleen vahvasti plussalla! :P Digi näytti mullakin ei raskaana, ylläri ;) mutta avasin niin haaleat viivat sielläkin. En tiiä meinaako mitään. En usko :)

Unicorn, olikohan niin et digiin tulee aina se kaks viivaa. Mutta sullahan on tosi aikaiset dpot testailla, tänään dpo 7 muistaakseni, niin aikamoinen luonnonoikku olisit jos nyt jo tulis kunnon plussaa ja digi näyttäisi jotain. Malttia malttia.. älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Unicorn, olikohan niin et digiin tulee aina se kaks viivaa. Mutta sullahan on tosi aikaiset dpot testailla, tänään dpo 7 muistaakseni, niin aikamoinen luonnonoikku olisit jos nyt jo tulis kunnon plussaa ja digi näyttäisi jotain. Malttia malttia.. älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Jep.. aikaset dpot mutta mä en oo koskaan niitä silleen tosissani laskenu vaan ennemminkin keskittynyt noihin kp:iin. Tämä eka kierto kun oviksen bongannut tikkuun plussana. En tiiä kummillako on ennemmin merkitystä. Ei oo kokemusta niin paljoo. R-Testeissä vaan yleensä on että "pitäisi näyttää 6 päivää ennen kuukautisia". Menkat pitäs alkaa torstaina. Eli ylihuomenna. Kahden päivän päästä. Tänään 26/28. Testailin nyt kun olis vähän noloa mennä huomenna sinne gynelle hakemaan apua raskautumiseen , ja sit olisinkin jo raskaana :D Ja maksa pari sataa "turhaan". hahah. Joo ehkä mä pidän sen pari päivää testitaukoa ja ootan sen gynen tuomion ja kaikki. :)

Menkat siirtyy aina sen mukaan miten ovis tulee.Eli luteaalivaiheen pitäisi aina olla suht sama.Jos siis sulla normaalisti vaikka 12 päivän luteaalivaihe niin menkat pitäis alkaa vasta 6 päivän päästä jos nyt dpo 6. Eli enemmän merkitystä dpo päivillä. Näin mun mielestä [emoji4]

Unicorn, digi näyttää mulle ainakin tosi myöhäsessä vaiheessa sen plussan, eli sitä ei kannata tehdä ennenkö menkat myöhässä, ainakin näin mulla. Jospa sulla oli ovis myöhässä ja kierto sitä myöden pidempi.. hmmm... mä vielä haluun uskoa että plussaat tästä kierrosta :)

Menkat siirtyy aina sen mukaan miten ovis tulee.Eli luteaalivaiheen pitäisi aina olla suht sama.Jos siis sulla normaalisti vaikka 12 päivän luteaalivaihe niin menkat pitäis alkaa vasta 6 päivän päästä jos nyt dpo 6. Eli enemmän merkitystä dpo päivillä. Näin mun mielestä [emoji4]

Okei. Mulla ollu nyt viimevuosina vaan yhdet menkat myöhässä , viime kierrossa joka oli oletettavasti kemiallinen kaikkine haamuineen ja oireineen. Sitä ennen menkat tulleet kellon tarkasti. Aiemmin en ovista tikuttanut niin en tiedä millon se on todellisuudessa ennen ollu, niin en osaa tohon sanoa nyt mitään :) mutta voihan toki olla että mulla on raskautumisessa ongelmana sitten liian lyhyt luteaalivaihe. Mutta ehkä se tuolla gynellä sit selviää..

Unicorn, digi näyttää mulle ainakin tosi myöhäsessä vaiheessa sen plussan, eli sitä ei kannata tehdä ennenkö menkat myöhässä, ainakin näin mulla. Jospa sulla oli ovis myöhässä ja kierto sitä myöden pidempi.. hmmm... mä vielä haluun uskoa että plussaat tästä kierrosta :)

Esikoisesta digi näytti raskaana 2-3 kun oli menkat kaks pv myöhässä. Aattelin että näyttäs nyt jo sit tota haaleampaa :) mutta juu! Asia selvä. Saakai sitä huvikseen testata x)

O+ kp18 :)

Takaisin