Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä oireina kans huimaaminen, mut selällään sängyssä. Uni ei meinaa tulla. Tissit kipeet reunoilta ja ylhäältä. Paljon täyteläisemmät. Kokoajan pissattaa. Eilen oli koko päivän hirvee nälkä vaikka söin kyllä normaalisti. Iltapäivällä tuli mahassa ihme kramppi, niinkun olis suonta vetänyt tms. Mutta ei kuitenkaan. Aamuisin välillä etoo. Viikonloppuna alavatsalla oli paljon vilunväreitä ja kerran kuplintaa , pissatti ja tuntu ettei rakko tyhjentyny kunnolla, vaikken paljoo edes juonut. Viikonlopun jälkeen myös hengästyttänyt helposti. Paleltaa oudosti päivällä ja nenä on tukossa/toisessa hetkessä vuotaa. Mitään menkkajomoja ei oo ollu mutta välillä nippailee ja vihloo muniksia. Viimeviikolla oli paljon sitä keltasta valkovuotoa , nyt ei juurikaan. Viimeyönä heräilin kun oli kamalan kuuma. Normaalia "hyi mä oon ruma, mies on ällö, älä tule lähelle haluun olla yksin sohvannurkassa ja syyä suklaata" -fiiliksiä ei oo tullu nyt ja tekee normaalia enemmän mieli seksiä.. mutta siltikään ei oo oikein tärppi-olokaan :D :/ Eli näistä ei vielä innostuta. Huomenna gyne, wääks!!!

Unicorn 26/28-32 dpo7

Ite aattelin testailla huomenna! Tänään 35/39, ei vaan oo mitään oireita :/. Eilisen vietin lievässä kuumeessa sängyn pohjalla.

Tsemppiä kaikille aamun testaajille! <3

Kuulostaa kyllä Lumen ja Unicornin oireet siltä että plussat vois tullakin :happy: peukut on pystyssä testaajille!

Täällä taitaa olla 6/26-29 vasta ja ootan että pääsee metsästää ovista. Toivottavasti se yks testi otti vaan jotain menkkahormonijämiä ja saan vielä oviksen. Siks vielä mietin tätä kun esim. mun äidillä tärppäsi aikoinaan menkkojen aikana :grin

En oo vielä testaillu makoilen sängyssä vielä. Mut kiinnitin itse huomiota kans tohon valkovuotoon kun aina ennen kk se on keltaista ja nyt ei kellerrä ollenkaan. :) jaa kaitpa se on noustava tonne vessaan! Kääk :P

Lume kp29/30-32 dpo12

5anna kuvaa? :) syynätään nyt kunnon suurennuslasilla :P

Mites Lume?
Ja testaskos vielä muita ? :)

Oma(t) ei eilisestä oo vahvistunut, mutta oottelen päivän toisen pissan ja teen siitä uudelleen vielö. Päivän tokassa mulla yleensä vahvistunu :)

Unicorn 26/28-32 dpo7

En oo vielä testaillu makoilen sängyssä vielä. Mut kiinnitin itse huomiota kans tohon valkovuotoon kun aina ennen kk se on keltaista ja nyt ei kellerrä ollenkaan. :) jaa kaitpa se on noustava tonne vessaan! Kääk :P

Lume kp29/30-32 dpo12

Mulla on nyt tässä ja viime kierrossa kellertänyt tossa oviksen jälkeen mut nyt vähän enne menkkoja loppunut.. voihan se olla että toi keltanen vv enteilee mullakin vaan menkkoja :)

Digi sano ei raskaana ( yllättävä no ei ) mut liuska sanoo tätä :P
ImageUploadedByVau Foorumi1491281431.982679.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1491282024.302742.jpg

Keskimmäinen uusin aamulta 5:20. Ylhäällä toissapv ja alhaalla eilinen (joka tippu lavuaariin jossa oli vähän vettä ja kastu :D siks märkä)

Kyllä siinä punertaa :)
Pystyks tekee päivän toisesta? :)

Joo pystyn, tää alkaa olemaan vaan sen verta piinaavaa et tekis melkein mieli kysyä lähete verikokeisiin :D arghhh mutta musta toi viiva on vahvempi tänään hitusen kun eilen. Mut ken tietää ! Arvaa kuinka petyn jos täti tulee :S sit tiputaan todella korkealta !

Mä nään kaikissa sun testeissä ohuen punertavan viivan :D

Joo pystyn, tää alkaa olemaan vaan sen verta piinaavaa et tekis melkein mieli kysyä lähete verikokeisiin :D arghhh mutta musta toi viiva on vahvempi tänään hitusen kun eilen. Mut ken tietää ! Arvaa kuinka petyn jos täti tulee :S sit tiputaan todella korkealta !

Mä nään kaikissa sun testeissä ohuen punertavan viivan :D

Jeee. Uutta kuvaa siis myöhemmin ;)
Laita kuvaa tästäkin sit kun on kuivunut :) näkyy taas paremmin se viiva ;)
No sama :|

Kyllähän noissa lume ja unicorn näkyy viivaloisia :) lisää vaan testikuvia kehiin!

On. Nää päivät tuntuu matelevan. Vielä ei kannata ees testailla ja muutenkin jännään että jos se täti kurvaa paikalle että missä vaiheessa se tapahtuu. Ladytimer ennustaa menkkoja alkavaksi jo lauantaina ja flo yltiöpositiivisesti ennustaa tätiä kymmenen päivän päähän :D Oireita: etova olo, pientä menkkajomoa, paineen tunne alavatsalla, nippailuja molemmin puolin muniksen seudulla ja oikealla puolela välillä repäisevää kipua, lonkat kipeet ja häpyluuhun sattuu, eilen otin lasillisen punaviiniä (kuten edellispäivänäkin) ja se hurahti hattuun toisin kuin edellispäivänä ja sit vielä ällöä mutta pöksyt märät vaikka on pikkuhousunsuojat käytössä. Nyt kyllä jomottaa sen verran että näinköhän se täti on sieltä jo tulossa.

Kp 33, dpo 4, yk 3

Edit. Joo tiedän kyllä että näillä päivillä ei vielä raskausoireita voi olla vaik oliskin tärppi käynyt.

Takaisin