Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, toivotaan että sat gyneltä apuja ja selvyyttä :)

Nipsuliini, millon aattelit testailla?

Vulpix, jännää sielläkin pian testailut käsillä :)

Onpas täällä monella piinapäivät käynnissä! Itsellä tänään dpo 3 ja eilen ja edellispäivänä nippailuja ja paineentuntua vatsalla. Nännit arat taas, mikä sinänsä erilainen oire kuin viime kierrossa eli oiskohan nyt sit parempi kierto meneillään. Nyt tuli ruoan jälkeen jäätävä etominen. Tekis mieli oksentaa. Paineentuntua edelleen alavatsalla, mikä kyllä voi enteillä tätiä. Huoh. Miten tässä jaksaa odotella vielä ainakin sen 7pv. Oon päättänyt et jos dpo 10 asti pääsen niin silloin testaan ekan kerran first responsella (jolla plussasin esikoisen dpo9)... huh rupes melkein jännittää. Saa nähdä kuinka kovaa ja korkealta tällä kertaa tiputaan :D

Kp 32, dpo 3, yk 3

Tänään aikomuksena käydä ostaa apteekista muutama erilainen testi kun nuo liuskat. Eilen tuli minimaalista vuotoa tai no ei voi vuodoks sanoo kun ei tullu pikkuhousunsuojaan asti ees ja nyt on jo loppunut :)

Fanipala, tervetuloa!

Milloin Lume testaa uudestaan?

Unicornilla ja Vulpixin kanssa mennään kohti plussia, täällä dpo 5!

Viikonloppuna tuli flunssa, vaikka yleensä en räkätauteihin sairastu! Enteilee varmasti kiinnittymistä! Mulla on nyt niin kaikki tai ei mitään-olo! Jos tässä kuussa ei tärppiä käy, jää meidän lapsiluku kahteen. Li kaksi vuotta yritystä ja pettymystä. Nyt on vaan mitta täynnä! Suurin toivein siis viikon päästä testaan. Elämä on varmasti täynnä iloa myös ilman vauvaa!

Pakko takertua tuohon "flunssaan". Nyt kun muistelen tarkemmin niin kiinnittymisen aikoihin mullakin valui nenä ja ihmettelin että onko mulla alkanut allergiaa vai mistä johtuu. Sehän sitten unohtui jossain vaiheessa ja meni ohi, mutta oisko tosiaan sitten yhteydessä kiinnittymiseen.... Jännää :)

Kettusella siis erittäin lupaava tilanne!!! :)

Rv. 4+1

Samaa mieltä, ihailtava asenne RouvaKettusella. Toivon myös niin kovasti että nyt on tärpännyt.<3

Monella näköjään piinapäivät menossa. Mullakin pitäis menkat alkaa perjantaina. Jos ne tällä kertaa jättäs tulematta. Mahaa jomottelee ja välillä repäisykipuja, mut niitä tosiaan on ollut muissakin kierroissa. Tuntuu että en saa aikaa nyt millään kulumaan, koko ajan vaan mahdollinen raskaus mielessä.:/

RouvaKettunen, mahtava asenne! Mutta todellakin testataan kaikki plussat tästä kierrosta! Toupie myös.

Onpas tullut tekstiä!

Näen ainakin tuossa Lumen kuvassa missä monta testiä niin kaikissa kaksi viivaa [emoji173]️ Vahvistumisia!

Täällä vikat tallettelut tehty.Tänään siis aamulla hymynaama mutta luulen et ois ollu jo eilen illalla.Kivuista päätellen irtoaa just! ja sattu seksikin mahaan [emoji16]Eli kp15/29 ja yk 5. Dpo -1 vai 0.

Turhan aikaseen kyllä testaan..kp22(25)..mutta innostuin silti...mua närästäää ja tukka helkkarin rasvanen,menkkafinnin ois pitänyt jo tulla...taiii sit kierto helvetin sekasin...:joyful:

Tuli tässä mieleen et jos pitäis jotain oireita listata oli ne aitoja tai ei, niin eilen illalla alko huimaaminen aina kun nousee äkkiä ylös, varsinkin iltaisin ja aamuisin, lisäksi jos autossa tai saunassa on liian kuuma tulee huono olo ja tuntuu että rintaliivit puristaa, syönnin jälkeen maha on kuin heliumpallo ja tuntuu ihan kuin se alkaisi heti rintojen alta, lisäksi tisseihin sattuu ilman liivejä kävellessä , ja öisin en osaa enää nukkua kyljellään joka on mun lemppari asento kun tuntuu että kylkeen pistää/ painaa ja selällään taas mahaan nipistelee ja vihloo,., että sellasta varmaan tiputaan korkealta ja lujaa parin päivän päästä

Lume kp28/30-31 dpo11

Takaisin