Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis oireita ei ole mitään :O en sit tiedä millo niit pitäis olla :D pari asiaa olen tässä laittanut tänään huomiolle vain, se että valkkari on lisääntynyt ja on ihan valkoista, koira seuraa mua kaikkialle ja nyyhää mussa kiinni tätä oli viime kierrossakin kun oli se kemiallinen. Yleensä on aina miehen sylissä tai jossain sen lähettyvillä. Ja tisseissä tulee taas jotain valkoista nestettä niin ku viime kemiallisessa. Ei vaan ole rinnat kipeät niin ku viimeksi :o et saas nähdä.... mut ihana kun saa jännätä teidän kanssa <3 aamulla pitäisi kyl tohon pc:hen tulla vahvempi viiva/paikka koska tänään tein parin h pidätyksellä ja olin juonu ennen sitä ainakin 1,5l... se jää nähtäväksi :D

Sain tänään tulokset papa-kokeesta, joka pari viikkoa takaperin otettiin. Puhdas se oli, vähän tulehdussoluja mutta ei niin että vaatisi toimenpiteitä. Eipä siis selvinnyt syy päivittäisille kivuille, mutta varsin iloinen olen tästä tuloksesta kyllä.

Meidän tämän hetken kuopuksen LA oli 26.12, hän syntyi 30.12. Tästä kierrosta jos raskaaksi tulisin, olisi laskettuaika aikalailla sama kuin tuolla kuopuksella. <3 Eikä haittaisi yhtään, vaikka jouluna syntyisikin, koska eihän synttäreitä jouluna kuitenkaan vietettäisi, vaan juhlat olisi toiseen ajankohtaan. Enemmän ehkä tässä mietin, että jos syntymäpäivät kahdella lapsella ovat hyvin lähekkäin, tuleeko juhlat juhlittua aina samalla kertaa eli eivät saisi omia juhliaan? Minulla ja siskollani on peräkkäisinä päivinä syntymäpäivät, ja olemme aina saaneet omat juhlamme, mutta en tiedä jaksaisinko itse järjestää peräkkäisinä viikonloppuina omia juhliaan? No, eipä onneksi tarvitse vielä tällaisia miettiäkään! =D

kp 11/28
yk 4

Toivotaan plussaa Lume +++ heti aamulla kuvaa! En malta oottaa! :P :D

Mä pessimisti jo liityin fb vauva 2018 ryhmään. :D Tästä jos tärppää niin joulukuun puolivälin tienoilla pitäs olla la muistaakseni. En oo nyt halunnu sitä tarkemmin ees tsekata tai laskee :| kauheet pms oireet. Turvottaa ja kauhee herkkuhimo ja ärsyttää ja v..tuttaa kaikki. :D Joten 2018 vauvaa taidetaan odotella seuraavaks.

Unicorn kp21/28-33? Dpo2

Huuuuh mutta mahtavaa,että täällä on aktiivista keskustelua ja jännitystä. en edes löytänyt enää aikaisempaa postaustani :joyful:

Ovista en bogannut oireista tässä kierrossa,en usko että olisi enää tulossa. Joko meni tai jäi tekemättä,talletuksia on tehty tasaiseen kuukautisten loputtua,toiveita joulukuun vauvasta vielä on.mä oon ollu nyt monta päivää flunssanen ja eilen nosti kuumeenkin vielä...mietityttää miten sotkee ovulointia,hedelmöittymistä,kiinnittymistä vai onko lainkaan vaikutuksia??

Minulle kuulla ei ole merkitystä, niiiiin paljon kolmatta toivotaan ja varsinkin tuon koetun keskenmenon jälkeen.

Ensviikolla jännitetään, kp 17/25

Meillä oli siis esikoisesta LA 27.11. mut synty 1.12. , en ois sillon halunnu loppuvuoden vauvaa mut saatiin kuitenkin ihana tonttutyttö <3 oisin niin toivonu että viime kierrosta oisin raskautunu koska LA olis ollu 4.12 , ois saanu synttärit vietettyä samaan aikaan tai hyvällä tuurilla oisivat syntyny samana päivänä :D mut tammivauva kelpaa myös paremmin kuin hyvin :) kunhan nyt jonkun kuun vauvan saisi!

Ps. Oli pakko hakee kasa irtokarkkeja tähän menkkavitutuksee ! :D

Jaffa yk2 kp3/31?

5anna, vähän kun on vastustuskyky heikentynyt niin tärppää paremmin! Täällä kans flunssa päällä joten plussia toivotaan ++++

En tiedä sitten miten vaikuttaa jos ennen ovista on kipeänä.. :) toivottavasti ei negatiivisesti!

Pätkis ja mangusti, suuret pahoittelut ja jaksamista tulevaan!!! :Heartred

Lume, täälläkii jännätää seuraavaa siu testii! +++ tuulia!!!

Mukavaa aktiivista keskusteluu täällä! Täytyy paremmal ajal viel lueskella! :)

Jos tästä kierrosta tärppäis ni LA ois jouluaaton tienoilla. Ite oon jouluimmeinen, joten mikäs siinä, jos vauvakin syntyis joulun aikoihin :Heartred

Omaa: aamupäivällä siis ovisplussa ja saatii talleteltuu alkuillasta, jes! :) Onkos nyt sitte dpo -1? Huomen dpo 0 ja sit dpo 1 jne? Menee ain nuo dpo -hommat sekasi, sori! Ja kk kierropäivät myös.. Tuos Flo -sovelluksessa, kun näkyy kiertopäivät vikaa päivää saakka, mut ite oon laskenu ain kk kierron eka päivä - kk ekapäivä. Mut lasketaa siis oikeesti eka pvä - vika pvä? :fucyc

Milottiina: kp18/33-34 dpo -1? Yk2

Mulla oli esikoisesta la 25.1.2016 ja synnyttää lähdettiinkin samana päivänä, syntyi sit kuitenkin 26.1.2016 kolmelta yöllä. :P

Tohon ovikseen vielä että talletetaan nyt sit kuitenkin tässä illalla, ei se varmaan pahasta oo.. ;)

Pahoittelut mangusti ja pätkis :(

Peukut pystyssä RouvaKettuselle!

Eilen ja tänään illalla paleltanut ihan hirveästi. Piti oikein tarkistaa mihin laskeskettu aika osuu eli edellisten menkkojen mukaan 15.12 ja oviksen mukaan 17.12. Vähän kyllä epäilen, ettei tänä vuonna onnista. Ensi kierrosta ois tarkoitus aloittaa clomit. Kp 19/ 26 yk 14?

Jouluvauva kelpais tännekin! Jos nyt tästä kierrosta raskautuis niin LA ois 21.12.2017. Oispa hauska, kun esikoinen syntyny marraskuus ja toi kuopus tammikuus, nii kai se kolmas vois tulla sitten joulukuus. :D

Taitaapi kyllä mennä ens vuoden puolelle.. ovista en sitten saa tikkuun millään. Eilen tein päivällä ja haalee viiva, jonka kyllä selkeesti näki. Tein myös tänään päivällä ja nyt illalla tein kans ja se oli paljon haalempi. Hyvä kun erotti mitään. :( Flo-sovellus näyttää ovista maanantaille. :o ai vitsit, oispa se vasta tulossa!

Cho kp 15/33, yk3.

Meillä on Kettuskan kanssa sama dpo. Mäkin yritän odottaa niin pitkälle, ettei tarvis testailla kauheen montaa negaa, mutta saa nähdä maltanko. Esikoisesta plussasin dpo 12.

Jos tästä tärppää niin mulla olis la menkkojen mukaan 30.11. ja oviksen mukaan 20.12. Koska myöhäinen ovis. Tänne olis myös jouluvauva enemmän kuin tervetullut, mutta en vielä uskalla toivoa muuta kuin sitä, että luteaalivaihe olis vihdoin tarpeeksi pitkä kiinnittymiselle. Voi, olispa jouluvauva niin ihana!

Vulpix kp 34, dpo 1, yk 3

Ei se norovirus tullutkaan, mutta jotain muuta pahoinvointia tämä. Eilis illasta asti ollut, nyt ehkä vähän helpottanut verrattuna eiliseen. Tai sitten ei, heti tämän kirjotuksen jälkeen iski taas huono olo.

Kp16/ yk4

Täällä olisi LA 26.12. tästä kierrosta, oletuksena, että kierto olisi normipituinen ja laskemaan lähdetty runsaamman keskenmenovuodon alkupäivästä. Ei kyllä yhtään haittaisi, jos kierto nyt vähän venyttyisi ja vauva tulisi vasta tammikuun puolella. Mahdoton ennustaa. Mutta kaikki käy, kunhan nyt se vauva jossain vaiheessa tulisi. <3

Kp 8/26 (?)

Mulla ei oo kai ikinä ollu tämmöstä huonoa oloa oviksen aikaan, tai mistäs mä tiiän kun en oo ennen esikoista tehny näitä ovistestejä enkä sillon miettinyt asiaa.
Toivotaan et aamulla olis tasavahvat viivat o-testissä! Että enteilis sit tätä ovista. :)

Onpas vilkasta tällä puolella! :-)
Onnea plussanneille ja paljon voimia keskenmenon kokeneille! <3

Itsellä on jäänyt vauva-ajatukset vähän muiden kiireiden varjoon viime aikoina.. Ovista odotellessa. Jouluvauva kelpais tännekin! :-D

Mulla on viime kierroissa alkaneet menkkamaiset kivut jo n. viikko oviksen jälkeen. Toinen uusi oire on että oviksen aikoihin parina päivänä tiputtelee vähän verta. Onko kellään muulla tällaisia oireita?? Tuntuu että kokoajan mahassa jotain tapahtuu..

Mayday88 kp8/27 yk5 (keskenmenon jälkeen)

Mayday88, mulla kans oviksen aikaan tuli nuppineulanpään kokoinen veritiplu paperiin eggwhiten mukana.. ja kamalat oviskivut. Aikasemmin en oo ees huomannut / bongannut ovista.. nyt tikutin.

Tänään päivällä ihan haaleen pastellista oranssimkeltaista "valkovuotoa" kerran pyyhkiessä..?

Unicorn 21/28-33 dpo2

Takaisin