Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1490704899.266693.jpg

Tänään tuli kasa testejä postin mukana, kauppareissun jälkeen oli pakko tehdä o-testi kun koko reissun ajan jotain limoja valu housuihin.
No testi näyttää tältä, ajattelin tehdä vielä illemmalla toisen.
Toivotaan ettei oo ovulaatio menny ohi!
Niin ja huomenna taas terolutit aloitan.

Niin plussa ei oo tiedän, mut jospa se olis vasta tulossa! :)
Alinah kp14.

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille

Itsellä menossa kp 17 ja sain oviksen bongattua ja muutama talletus tehtyä. Ärsyttävä sivuvaikutus primoluteista kun on lievää pahoinvointia.

Paljon onnea Mimema! <3

Täällä kp10/30-31 ja tylsä vaihe on! päätin etten tässä kierrossa tilaa ovistestejä, talletellaan sit vaan reilusti! Jospa yk3 toden sanoisi?! <3

Okei ällö varoitus mut pakko kysyä onko muilla ollut tämmöistä ? Eli siis pistin tänään huomiolle aamulla et mun pissi haisee todella pahalle. Ja mun mies huomasi sen myös äsken kun kävi mun jälkeen vessassa. Se haisee todella voimakkaalle. Ja ikinä ennen ole ollut tämmöistä...... :O kokemuksia ? :D nyt kp22 ja dpo 4-6 ? :)

Syyskuisista kuikuilen vielä täälläkin silloin tällöin. :) Itselläni nimenomaan plussakierrossa kiinnitin huomiota samaan. Töissä ihan nolotti käydä vessassa, kun haisi niin pahalle.. :D toivottavasti olis plussa tulossa! :)

Tein nyt toisen o-testin ja oli haaleempi viiva, perjantaihin asti nyt ainakin tikutan sillon menossa gynelle.

On noissa valkoisissa pikkareissa taikaa! Sieltä se täti tais kurvata kylään melkein heti kun sai valkoset pikkarit jalkaan :D Nyyh eli siis tais alkaa yk2 kp1/31vai32?.............. :arghh: Ei saatu kakkosta samalle kuulle kun esikoinen.

Kyllä harmittaa mut ihanaa että tuli selvyys tähänkin. Tosin ihmetyttää noi sofin testit miten hyvin niisä näkyy viivanpaikat... :bored:

Pitäs sitte varmaan taas tilaa ovistestejä.. nyt oli siis nekin sofin ja tuli mukana noi 3 sofin rtestiäkin, niin tilaisko niitä samoja vai suositteletteko jotain muita?

Kyllä harmittaa mut ihanaa että tuli selvyys tähänkin. Tosin ihmetyttää noi sofin testit miten hyvin niisä näkyy viivanpaikat... :bored:
Moni on noita sofin testejä haukkunut. Itse ostaisin jotain muita kuin noita.

Muokattu viimeksi:
Voi Jaffa :/ pahoittelut!!
Mulla ei noihin sofin tikkuihin oo mitän ylimääräsiä tainnu tulla.. ja just kerkesin taas tähän kiertoon niitä tilata. Oliskohan voinu olla kemiallinen? Tuliko niitä viivoja myös muihin testeihin?

Takaisin