Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kuivuneena, tosiaan siinä EHKÄ jotain näkyy mut luulen että se on vaan viivanpaikka :o :( tein viime testin toissapäivänä ja sillon oli musta ihan samanlainen :o ois kai pitäny jo vähä vahvempi olla, enemmän toi on kai harmaa ku punertava :(

Ja joo sama sofin testi :)

Liitteet

• 1490684173134.jpg
    1490684173134.jpg
    91.5 KB · Katsottu: 209
On. Ei edelleenkään o+ mutta nyt on jo selkeesti tummempi tuo Onestepin viiva kuin muina päivinä. Epäilen että 2-4päivän kuluessa tulisi se o+ :) tässä vielä kuva mun tämän päivän testeistä. Tuo digin viiva näyttää mulla joka päivä tuolta mutta viimeksi ainakin plussan tullen oli huomattavan vahva.

f2d2e9b690124bf0558b33462b88f320

Jaffa, mä olin näkevinäni tuossa sun aiemmassa kuvassa jotain mutta en nyt näe mitään tuossa kuivuneen kuvassa. Mutta toivoa on aina niin kauan kun täti on poissa :)

Jaffa, kyllä munkin viivalasit hälytti jo heti tossa ekan kuvan kohdalla ;) toivotaan!!! +++

Täällä talleteltu ahkerasti ja o-testi tänään jo haaleampi (tosin eri merkki mutta kuitenkin..) tänään vielä talletellaan ja sitten voi jo vähän hölläillä :P vaikka eipä tuo vastenmielistä ole ollenkaan ;)

Meille on tainnu käydä niin että mä oon tulkinnut mun ovisoireet väärin, ja meillä pupuiltu ahkerasti väärään aikaan.. siitä hyvät nuo ovistestit.. :D normaalisti olis varmaan alettu hölläillä jo tuolla kp13-14 kun olin oireet tunnistavinani.. mutta nyt ei mitään oireita limojen lisäks juurikaan ja o+ oli eilen :P tainnut siis ne mun "ovisoireet" johtua munasolun kypsymisestä?! :)

Molemmissa kuvissa samat testit siis , ylempi liuska dpo12 ja alempi dpo14. Kyllä niissä jotain näkyy mut veikkaan viivanpaikoiks. Mut onpa kivoja testejä jos noin hyvin näkyy.. Mulla on vielä yks tommonen jäljellä.

Kokoajan tuntemuksia alamahalla, ollu jo pari päivää mut vuodossa ei oo mitään poikkeavaa :o

Jos ei nyt vielä tällä viikollakaan menkat ala niin millähän testillä sit testais. Esikoisesta sain pregchekillä jo näillä päivillä selvän plussan.

Ja anteeksi tää oma napailu! :D

Liitteet

• 1490693243193.jpg
    1490693243193.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 200
  • 1490693258622.jpg
    1490693258622.jpg
    40.8 KB · Katsottu: 200
Jaffa, ku JUSTHAMMÄÄ SANOIN että kaikki omanapailu on sallittua!

Täällä (oletettavasti) kp 1 yk 4. 52 % ikäisistäni naisista raskautuu vuoden sisään, joten mikäpäs hoppu tässä sit :p Ja valmistuin just doulaksi, pääsenpä noita pikkuisia näkemään tässä lähitulevaisuudessa ja auttelemaan pallomasunaisia ja heidän perheitään, ihanaa :love7

Jaffa kyl tossa ylemmässä ainaki näkyy selvästi ! Ja ihanku olis tummanpun väriäkin ? Mutta mulla on tosi herkät viivalasit sit 8) pahoittelen jos olen väärässä. Toivon että en , +++

Clearblue early tai pc ? Tai apteekin ultra ?

MW2B, ihanaa, onnea doulaksi valmistumisesta!:) mahtava juttu!:)
Samaa mieltä olen sun kanssa, että kyllä täällä saa omanapailla!:) itse kukin täällä siihen aina välillä "syyllistyy" :wink

Jaffalle tsemppiä, jospa sieltä vielä kunnon plussa tulee, eikä tarvi arvuutella että onko vai eikö.

Unicorn, musta tuntuu et meillä sama homma, että tallettelut lopetettu joskus liian aikaisin, kun oon kuvitellut oireiden perusteella oviksen jo menneen. Mullakin ollut vissiin niitä kypsymiskipuja tms.

Onnea MW2B doulaksi valmistumisesta! Varmasti ihanaa hommaa :)

Täytyy varmaan loppuviikosta käydä apteekissa kattomassa jotain kunnon testejä jos täti ei oo vielä tullut kylään :) jos on tulossa niin sais jo alkaa ilmestymään! Tää on kyllä ahdistavaa miettiä onko vai ei ja tuntuu niin tyhmältä tihrustaa kokoajan noita testejä, välillä näkyy viiva ja välillä ei :D

Jaffa, Munkin viivalaseilla siinä näkyy viivainen! Toivottavasti vahvistuu :happy:

Toivottavasti Unicornin tallettelut ovat menneet perille! :wink

RouvaKettuselle tsempit huomiselle!! <3

En oo jaksanut käydä lueskelemassa ja oli ihan muutama viesti tullut :D tsemppiä kovasti kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin :talk017

Mistä päästään siihen että en oo nyt jaksanut keskittyä yhtään vauvahommiin, en oo yhtään selvillä kiertopöivistä ja ei kyllä haittaa vaikkei tärppäis tästä kierrosta, kun la menis muuten jouluun:confused: toki ilman ehkäisyä ollaan, et kaikki on mahdollista, oletuksena on et ovis on jossain ensviikonlopun paikkeilla ja me ollaan silloin reissussa, et odotuksetkaan ei oo korkeella. Katotaan :p loppukiertoon ei oo ku kolme r-testiä, enkä tilaa enempää, jottei testihimo yllätä, ärsyttää niin turhat viivat :smug:

Onneks muutkin näkee enkä mä oo ihan hullu :D

Mut voiko toi viiva olla noin haalee vaikka on jo dpo 14 , jos siis on raskaana? Ovis kuitenkin bongattu kp17 testillä ja nyt kp32 :o viimeinen pupuilu sillon oviksen aikaan kp18 ja sit seuraava ja tällä hetkellä viimenen kerta oli kp26 :D

Inhottava epätietoisuus! Kokoajan tulee käytyä vessassa ronkkimassa josko ne menkat alkais :D tiedetäään ei kannattais ronkkia.. :D

Ja rouvakettunen jes ja tsemoit huomiselle! , unicorn ja tietysti muutkin! Toivotaan että tärppää! Jännään jo täällä teidän puolesta ja ootan rtestejä :D :D

Meille on tainnu käydä niin että mä oon tulkinnut mun ovisoireet väärin, ja meillä pupuiltu ahkerasti väärään aikaan.. siitä hyvät nuo ovistestit.. :D normaalisti olis varmaan alettu hölläillä jo tuolla kp13-14 kun olin oireet tunnistavinani.. mutta nyt ei mitään oireita limojen lisäks juurikaan ja o+ oli eilen :P tainnut siis ne mun "ovisoireet" johtua munasolun kypsymisestä?! :)

Mä huomasin esikon yrityksen aikaan tuon saman. Ne vihlasut mitä luulin munasolun irtoamiseksi olikin jotain muuta. Yleensä o+ aikaan mulla ei juurikaan mitään tuntemuksia.

Dpo 12 ja selvä haamuplussa aamulla <3 oon niin onnellinen! Toivotaan vaan et pienokainen pysyy matkassa.
Esikoinen kertoi illalla et "äiti sun mahassa kasvaa vauva" ja kuinkas kävikään! Eikä tää ole eka kerta kun se kertoo jolleen että vauva tulee vaikka ei ole testiä kerennyt tekemään :D sillä on ultra katse!
IMG_20170328_142859.jpg
IMG_20170328_142926.png

Dpo 12 ja selvä haamuplussa aamulla <3 oon niin onnellinen! Toivotaan vaan et pienokainen pysyy matkassa.
Esikoinen kertoi illalla et "äiti sun mahassa kasvaa vauva" ja kuinkas kävikään! Eikä tää ole eka kerta kun se kertoo jolleen että vauva tulee vaikka ei ole testiä kerennyt tekemään :D sillä on ultra katse!View attachment 52870 View attachment 52871

Paljon onnea <3 olen kuullut monia tarinoita kun piene lapsi kertoo jonkun olevan raskaana ennen kuin itse henkilö edes tietää asiasta :)

Omaa napaa sen verran et kamalat pms kiukut iski tänään päälle ! Kaikki ottaa päähän ja samaan aikaan itkettää. Jos joku tavara tippuu käsistä voisin huutaa vaan suoraa huutoa kun sekin ottaa niin paljon päähän. Että sellasta :D kp23 ja dpo 5 -6 varmaan ehkä.

Jee, se vahva viiva tiesi kuin tiesikin ovisplussaa! Tänään pysyvä hymynaama. Mun kroppa ainakin yrittää toimia sittenkin! Tänäänkin tosiaan oli vahva viiva tikussakin.

Onnea paljon Mimema!

Ja jaffan viivalle vahvistumisia!

Ja MW2B onnea valmistumisesta! On varmaan antoisaa hommaa.

Liitteet

• 20170328_144633.jpg
    20170328_144633.jpg
    326.9 KB · Katsottu: 184
Onnea Mimema ! <3 ja Vulpixille onnet ovisplussassta, eikun tallettelemaan ja toivottavasti tärppää!

Takaisin