Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
48 tunnin sisällä ovisplussasta tapahtuu ovis, jos tapahtuu :happy: Juu ja niin se olikin, ovisplussasta seuraava päivä on dpo 0! Miten näitä ei muka ikinä opi :grin

Unicornilla selvä o-plussa ja Kirpulla melkein plussa! Talletusonnea!

Mä niiiiiiiin ymmärrän kuinka pahalta tuntuu kun kamu toisensa jälkeen plussaa ja synnyttää ja itse on ikuisessa yritysputkessa.. Ei pitäisi valittaa kun kaksi ihanaista jo on, mutta tää yli kahden vuoden yritys syö jo naista tosissaan. Tämän viikon inssi jos ei onnistu niin taidan laittaa pillit pussiin. Väkisinkään kun vauvaa ei voi saada...

Tsemppiä talletteluhommiin Unicorn ja Kirppu! Unicornilla kyllä hieno o+, ja muutaman viikon päästä odotellaan sit raskaustestiin samanmoista! Pidän peukkujaaa!:)

Voin kans samaistua tuohon fiilikseen, kun ei vaan jaksa niin iloita toisten raskaudesta, ku itselle ei plussaa kuulu. Vaikka kuinka tietää ettei toisen onni ole itseltä pois ja mistä sen tietää kuinka kauan kukakin on vauvaa yrittänyt. Mekään kun ei olla kuin vasta puoli vuotta yritetty, niin tuntuuhan se vähän typerältä valittaa näin lyhyen ajan jälkeen. Mut kyllä mua vähän ikävästi mahan pohjassa vihlaisee kun koko ajan kuulee puolituttujen odottavan, minkäs sille tunteelle voi. :sad001
Ja vaikka itsellä myös se yksi ihana lapsi jo on, niin ei se mun vauvakuumetta vähennä tai saa mua olemaan toivomasta toista.

Tänään kp 18/25-29. Ovis oli varmaan kp 15 tai 16 (en jaksanu tässä kuussa tikuttaa) ja talleteltiin joka toinen päivä. Tänään on jomotellut alamahaa menkkamaisesti, liekö joku keltarauhaskipujuttu. Tuossa äsken lueskelin et 78% mun ikäisistä raskautuu vuoden sisällä, että ihan pitäisi olla hyvät mahdollisuudet, ei jaksaisi vaan millään enää odottaa.:D en tiiä lähteen virallisuudesta, mut antaa silti kivasti toivoa, että vuoden sisään tärppäis.:)

Tiedän ton tunteen todella hyvin. Itsellä kun 4 vuotta yritystä ja tutut plussaa ei paljoa hymyilytä. Kaveri plussasi aikoinaan ja kertoi niin aloin itkemään. Ei niille tunteille mitään mahda. Mut toivotaan meille Kaikille sitä +++++++

Unicorn musta tänään sulla dpo -1 ja huomenna dpo 0. ja luteaalivaihe pitäis olla se 10-14 päivää ihan siitä huolimatta monentena päivänä ovulaatio oli.Eli jos ovulaatio myöhempään niin kierto pitenee sen verran [emoji4]

Keskiviikkona alkaa oma Ovistikuttelu (kp10). Letroja syöty 5 päivää ja tänään en enää ottanu.vähän jännittää niiden toimivuus ja kystan tilanne että lähtikö se pois.Vaikka ei se siellä mitään haittaakaan.

Unicorn hieno plussa ja tosiaan keskimäärin plussasta seuraavana päivänä dpo0 mut voihan se olla plussasta kahdenkin päivän päästä vasta dpo0 (mut tätähän ei voi tietää)

Alinah mäkään en tunne mitään oviksen aikoihin ja se on vähän kökköä.

Toupie mäkin haluisin tietää tosta taulukosta :-)

http://haikaranjalanjaljilla.blogspot.fi/2010/09/kauanko-raskaaksi-tuleminen-kestaa.html?m=1

Tuommonen blogi, eksyin tuonne kun googlettelin jotain raskauden alkaminen + tilasto tms.:D siellä oli siis jokin taulukko ja lähde sille, mutta se linkki ei enää toiminut. Ehkä löytyisi jostain muualta, mut itse en alkanu päivällä sen kummemmin etsimään.:)

Muoks. en sitten tosiaan tiedä lähteen virallisuudesta, kuten jo aikaisemmin sanoinkin... :D

Tsemppiä ovistelijoille talletteluihin!

Ootteko digiovistestin käyttäjät koskaan seuranneet miten se tikussa oleva viiva kehittyy suhteessa hymynaamoihin? Mulla tänään 15. vilkkuva hymynaama ja oon huomannut, että välillä toi viiva hävisi melkein olemattomiin ja nyt se yhtäkkiä taas vahvistui. Voiskohan ovis olla tulossa?

Liitteet

• 20170327_205719.jpg
    20170327_205719.jpg
    408.4 KB · Katsottu: 216
Okei ällö varoitus mut pakko kysyä onko muilla ollut tämmöistä ? Eli siis pistin tänään huomiolle aamulla et mun pissi haisee todella pahalle. Ja mun mies huomasi sen myös äsken kun kävi mun jälkeen vessassa. Se haisee todella voimakkaalle. Ja ikinä ennen ole ollut tämmöistä...... :O kokemuksia ? :D nyt kp22 ja dpo 4-6 ? :)

En oo syöny parsaa enkä juonu vähempää kuin ennen, kotona ja koulussa lipitän jatkuvasti jotain.

Tsemppiä ovistelijoille talletteluihin!

Ootteko digiovistestin käyttäjät koskaan seuranneet miten se tikussa oleva viiva kehittyy suhteessa hymynaamoihin? Mulla tänään 15. vilkkuva hymynaama ja oon huomannut, että välillä toi viiva hävisi melkein olemattomiin ja nyt se yhtäkkiä taas vahvistui. Voiskohan ovis olla tulossa?

Oon seurannut ja viimeksi se ei varsinaisesti tummunut tummumistaan mutta kun tuli plussa oli selkeästi paljon kontrolliviivaa tummempi.

Okei ällö varoitus mut pakko kysyä onko muilla ollut tämmöistä ? Eli siis pistin tänään huomiolle aamulla et mun pissi haisee todella pahalle. Ja mun mies huomasi sen myös äsken kun kävi mun jälkeen vessassa. Se haisee todella voimakkaalle. Ja ikinä ennen ole ollut tämmöistä...... :O kokemuksia ? :D nyt kp22 ja dpo 4-6 ? :)

Mä esikoisesta testatessa tiesin plussaavani kun pissatessa tikkuun pissa haisi makealle, erilaiselle kuin koskaan ennen. En tiiä voisko noilla dpoilla jo vaikuttaa. Mutta toivotaan <3 ja eihän vaan oo pissatulehdus tulossa/päällä?

Mä esikoisesta testatessa tiesin plussaavani kun pissatessa tikkuun pissa haisi makealle, erilaiselle kuin koskaan ennen. En tiiä voisko noilla dpoilla jo vaikuttaa. Mutta toivotaan <3 ja eihän vaan oo pissatulehdus tulossa/päällä?

En kyl tiedä. Mitään kutinaa/kirvelyä ei ole. Haju vaan pisti nenään. Voisko sit olla jostain hormoni muutoksista ? Mulla vasta toinen kierto jossa oikeasti monen vuoden jälkeen oli ovisoireet, et Voisko olla jotain siihen liittyvää kenties.... hmmm

Anteeksi monta perättäistä viestiä. Toi lainaaminen oli mun ainoo keino muistaa mitä kellekin sanoa.

Mä niin samaistun tohon ettei tuttujen raskauksista osaa samalla lailla iloita. Miehen veljen tyttöystävän ultrakuvia kun kateltiin niin mun oli pakko poistua muka vessaan kun mua rupes itkettää ja harmittaa ettei ite pääse vielä katseleen ultrakuvia jne. Jotenkin tulee näissä tilanteissa niin "itsekäs paskianen"-fiilis kun tietää ettei se toisten onni oo multa pois.

Tänään ollut jos jonkinlaista lonkka- ja nivuskipua. Lisäksi haluja olis vaikka muille jakaa. O-testi edelleen nega ja haalee. Saa näkee koska se plussa sit tulis. Laskeskelin et jos vilkkuvat hymiöt tulee samaan tapaan kuin aiemmin niin perjantaina vois olla o+... Sinänsä ois ihan hyvä kun vkl paras aika talletteluihin. Yritän kyllä tän viikon harrastaa tuota jokatoisen päivän taktiikkaa. ;)

Luteaalivaiheen lyhyydestä. Sain tuolla syyskuisten (2016) salaisella puolella vinkin että b6-vitamiini vois auttaa keltarauhasta eli sitä pitäisi syödä runsaasti oviksen jälkeen. Itsehän tietysti alotin jo ennen ovista jos vaikka teho kertaantuis :D Mutta aattelin tän vinkin jakaa jos täällä muitakin lyhyen luteaalivaiheen kanssa kamppailevia.

Tsemppiä naiset kierron eri vaiheisiin! Eiköhän pistetä plussa-aaltoa käyntiin :)

Jee, kiitos Sydänkäpynen! Nyt peukut pystyssä, että se ovis kuitenkin tulis vaikka jo huomenna!

Ja kiitos Sydänkäpynen myös B6-vinkistä. Sen kerran kun oviksen sain tikkuun niin luteaalivaihe kesti 5 päivää, joten täytyypä kokeilla.

Lume, mulla yhdessä kierrossa haisi pissa tosi voimakkaalle useamman päivän ajan, enkä keksinyt selitystä sille, kun olin ihan normaalisti juonu yms. Olin aivan varma että olis raskausoire, vaan eipä ollut.:/
Silloin luin netistä kokemuksia siitä, että monilla haissut makealta ennen plussaa, ja joillakin haissut myös voimakkaalle. Että olis se voinut johtua raskaudestakin.:)

Äsken testattu nega.. Tais se viime testin viiva olla vaan viivanpaikka, tässäkin ehkä ihan halee viiva näkyy. Ois se pitänyt jo tummua jos oisin raskaana :( tätiä odotellessa...

Eli Jaffa yk1 kp32/? Dpo 14

Liitteet

• 1490680419126.jpg
    1490680419126.jpg
    42 KB · Katsottu: 200
Takaisin