Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä odotellaan kuukautisten alkua. Pe, la ja tänäänkin jo on ehtinyt vaaleanpunaista tai ihan verensekaista limaa tulemaan, mutta kunnon vuoto ei kuitenkaan ole alkanut. Vaikuttaisi siis siltä, että tiputtelua tai tuhrua (mitä tämä nyt sitten onkaan?) lukuunottamatta kierto olisi se tavallinen 28. Ja nyt mennään siis kp 28/28. Alamahan jomotukset tulee ja menee, ei ole kokoaikaista mutta pitkin päivää niitä kuitenkin tulee.

Pahoittelut negoista ja tädeistä!

On. Kp 17, edelleen oviksen metsästys käynnissä. Vasemman muniksen seudulla ollu nyt pari päivää kipuilua, mutta o-testi näytti vielä eilen tosi hailuraa ja edellispäivänä olin niin haalee viiva että hyvä ku erotti sitä testistä :/ Kai se ovis taas tulee joskus :D

Täällä kp1 :( Oli päivän pidempi kierto kun viimeksi. Nyt lähtee siis yk3 käyntiin. Voi olla että tässä kierrossa en tikuttele ovista ja vois koittaa olla vähän rennommin!

Plussatuulia muille! :)

Koskettavia tarinoita täällä.. Hirmusesti tsemppiä ja sydämiä kaikille! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Pahoittelut negoista ja tädeistä! Onnea plussista! :)

Omaa: Tylsä vaihe menossa: kp7 / 30-43 yk2. Oisin kyselly tuosta Flo-sovelluksesta.. Laittelin sinne nyt kuukautiset ylös kahen vuoden ajalta ja sain selville tuon kierron heiton 30-43. Ihanat epäsäänölliset! Mut mikä ihmetytti eniten, niin ovulaatio oli ennustettu tähän kiertoon kp25 (viime kierrossa oli kp26), mut ennustus muuttu, kun lisäsin toissapäivänä merkinnän: "suojaamaton seksi" Nyt heittikii ovulaatio ennustuksen jo kp19! Mitä ihmettä?! Kokemuksii? Eikai nyt yks seksikerta voi vaikuttaa ovulaation aikaistumiseen?! Vai voiko? Vai mitä tuo sovellus sekoilee? Kokemuksii,kui hyvi teil pitäny ennustukset paikkansa? Ja kui toimii epäsääännöllisen kierron kanssa?

Nii ja viime kierrossa siis ekaa kertaa tikutin ovista ja sainkii kunnon plussan! Sanotaan, jotta ovulaatio tapahtuu 12h + ovisplussasta, mut voiks se tapahtuu jo aikasemmi? Tikutin sillo kp26 aamupäivällä ja sain vähä epäselvän plussan (testiviivassa oli vaan ohut viiru saman paksuinen, kun kontrolli). Illalla viien aikaan sain ihan selvän plussan. Illalla yheksän aikaan tunsin kunnon vihlasun alavatsan vasemmalla puolella (ovis?). Olikohan tuollon aamupäivällä muulla jo ovisplussa, vaikka olikin vaan ohut viiru samaa vahvuutta? Nyt ainakii tiiän, et miul on oviksesta kuukautisten alkuun se 14 pvä.. Joten tietää olla testaamatta ennen sitä, jos vaa malttaa..

Tulipas romaani, mut tämmöset asiat tälhetkel askarruttaa.. Toiv joku osais vastailla jottai, kiitti! :)

Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1489916717.235825.jpg

Tällainen tuli tänä aamuna, olisiko haamulainen? :)

Yk2, dpo 11

Terhus onnea, plussaksi tuon tulkitsisin :)

On vielä: tänään pärähti digiin vilkkuva hymiö. Jos menee niinkuin kahdessa aiemmassa kierrossa niin noin 10 päivän päästä olis ovis... itse kyllä toivon että tulis tällä kertaa vähän nopeammin. Onestep edelleen tosi haalee viiva, joten voi hyvin mennä se kymmenenkin päivää :D

Kp 17, yk 3

Täällä tuli Ovulaatioplussa mutta raskaustestit on tuon näköisiä mitä minun nimellä kuvat on.Nyt 30kp jos kierto on 33kp sen Kohtukuoleman jälkeen jos nyt 28kp kierto nyt niin menkat myöhässä 2pvä.

Laitan nyt tännekin. Menkkoja ei kuulu,säännöllisestä kierrosta huolimatta ja testit negaa. Ei ymmärrä. Stressaako tässä tota raskautumista,tai sitä ettei raskaudu niin että menkat jää pois..o_O
Kauanko odottelen ennen kuin soitan lääkäriin:eek:

Kipsuli 32/29

Liitteet

• IMG_20170319_153037_01.jpg
    IMG_20170319_153037_01.jpg
    634.5 KB · Katsottu: 208
Mulla oli muuten viikon ajan kamala ala selän ja munasarjojen kipua. Nyt se loppu tänään aamulla ja toissa aamuna alko limat. Eli onks mun ovis menny vai tulossa miten se niin ku menee. Mä en ymmärrä koska viime kuu oli eka kun ovis oli varmasti :D

Kipsuli, samassa veneessä ollaan :grin Mietin myös, olisko ovulaatio sitten voinut olla tapahtumatta tai tapahtua myöhemmin, vaikka tikku antoi selvän plussan? Outoahan se on sekä sulla että mulla, ettei kierto oo koskaan aiemmin venynyt.

Sydänkäpynen, muistelinkin, että joku täällä oli saanut ovisplussan vielä monen vilkkuvan hymynaaman jälkeen. Ehkä mäkin tällä kertaa tikutan menkkoihin asti niin että näen tuleeko se sieltä. Nyt kp 24 ja vilkkuvaa tuli ekan kerran kp 18.

Terhus, onnea!

Kipsuli, tsemppiä ja toivottavasti tilanne selviää (eli plussa pärähtää testiin) pian.

Lume, kiitos kauniista sanoista <3 mun mies sanoi hieman samallalailla, että yksi menee niin toinen tulee tilalle. Ja jos mietin niin näitä on jonkin verran suvussa.. mä synnyin ihan hetki sen jälkeen kun äidin äiti kuoli. Toki sitä voisi aatella että no se nyt on ihan luonnollista.. mut.. rankkoja juttuja on kuolemat..

Mun kohdalla rakas mummi ei kerenny meidän pientä nähdä kun lähti pois ihan yhtäkkiä sydän ei enää jaksanu toista rintasyöpähoitoa :( Matkustettiin 29.12.2015 miehen kanssa uutta vuotta viettämään sukulaisten luo ja tarkoitus oli käydä mummia ja ukkia seuraavana päivänä moikkaamassa mut mummi soitti ja siirsi tapaamista 1.1.2016 koska halusin nähdä meidät kun on paremmassa kunnossa. No sitä näkemistä ei sit koskaan tullu eikä kerenny kuulemaan että mentiin kihloihin. Uuden vuoden aattona 2015 sain puhelun jossa äiti itki ja kerto et mummia ei enää oo. Olivat olleet ukin kanssa syöpäklinikalla kuulemassa hoitotuloksia. Rintasyöpä oli toistamiseen selätetty, mut keuhkoista oli kuulunut tohinassa ja mummia oli pyydetty jäämään lisätutkimuksiin. Olivat menneet ukin kaa käytävälle odottaa vuoroaan kun mummolta oli kesken kävelyn menny taju ja lyhistyny lattialle. Siitä oli viety ensiapuun ja yritetty elvyttää mut mitään ei ollu enään tehtävissä :'(
Kauheeta oli yrittää sit illalla juhlii kihlajaispäivä, juhlapäivän muistaa siis ikuisesti niin hyvänä kuin huonona. Mummi kuuli että alettiin yrittää lasta lokakuussa ja oli siitä jo niin innoissaan että oisin niin halunnu et ois nähny pojan.
Ja poika sai alkunsa luultavimmin 3 päivää mummin kuoleman jälkeen joten uskon kyllä tuohon että kun toinen kuolee niin seuraava syntyy.
Jälkeenpäin saatiin tietää ruumiinavauksen jälkeen että mummilla oli ollu sydämen vajaatoiminta joka oli kerryttäny 2l keuhkoihin nestettä ja sit sydän lopetti toimimasta. Harmittaa kyllä tuo koska jos ois vajaatoiminta huomattu niin ois pystytty hoitaa, mut turhaa sitä on jossitella kun se ei mummia takas tuo :(

Takaisin