Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nega. Kai niitä menkkoja sit vaan odottelemaan:shifty:

Liitteet

• IMG_20170318_105710_01_01.jpg
    IMG_20170318_105710_01_01.jpg
    328.4 KB · Katsottu: 189
Kipsuli jännää! Iik kerro heti tulos! :)

Hetki taas oltu kirjoittelematta , käyn kyllä joka päivä moneen otteeseen lukemassa viestejä :D
Eli jos oli plussia niin onnittelut! Ja pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Täällä vasta dpo 4 eikä mitään mainittavaa.. Tuntuispa parin päivän sisällä kiinnittyminen , pliiis....

Jaffa kp22/? , dpo4 yk1

Ootteko muuten tässä kierron loppuvaiheessa huomannut limoissa mitään? Tai siis onko oviksen jälkeen tullut se kuivakausi? Mulla ei oviksen aikaan tullut hirveästi limoja mut nyt kyllä tuntuu että on pikkarit märkänä kokoajan :D :D oviksen siis tikutin ja tuli vahva plussa.

Jaffa, mulla viime kierrossa limat vaan lisäänty oviksen jälkeen 32/28 asti ja sit tuli haamu ja seuraavana päivänä alko vuoto.. normaalisti kuivakausi oviksen jälkeen.

Unicorn toivottavasti tää enteilis plussaa! En muista yhtään oliko ennen esikoista kuivaa kautta vai ei oviksen jälkeen..

Kiitos kaikille tsempeistä ❤ odottelen hcg tuloksia..ja ens viikolla sitten otetaan kilppari arvot..katsotaan oisko niissä jotain häikkää joka sit vaikuttas siihen miksi ei alkio jaksa kehittyä..

Lume, kiitos kauniista sanoista <3 mun mies sanoi hieman samallalailla, että yksi menee niin toinen tulee tilalle. Ja jos mietin niin näitä on jonkin verran suvussa.. mä synnyin ihan hetki sen jälkeen kun äidin äiti kuoli. Toki sitä voisi aatella että no se nyt on ihan luonnollista.. mut.. rankkoja juttuja on kuolemat..

Kp8/28 ja ihan järkyttävät limat! Kokoajan tuntuu siltä että menkat alkas uudestaan mut eikun kirkasta limaa!! Eikai se ovulaatio nyt jo ala tulla? :o :) vai vaikuttaakohan toi greippimehu oikeesti näin paljon? :o :)

Testailut kyllä käynnissä! Tosin vasta kerran päivässä. Kp10 alan testaamaan kahdesti / pvä. Laskettuun ovikseen vielä 5pvää. Saas nähdä tuleeko aikasemmin vai myöhemmin.. jännää tää testaaminen. Eikä voi kyllä kieltämättä olla ajattelematta noita ovishaamuja raskaustesti-haamuiksi. Hassua :-) toivottavasti pian saa tuijotella myös r-testissä yhtä selviä viivoja :) ilman viivalaseja.

Voihan se Unicorn olla, että greippimehu toimii sulla! :) Musta tuntuu, että greippimehusta ei ole ollut mitään apua mulle... Päinvastoin, aika kuivia kiertoja ollut pari viimeistä. Ensi kierrossa taidan jättää kauppaan..

Mä en kestä tätä ovis plussan odottelua :D musta tuntuu et olen koko ajan tosi levoton ja odotan kamalasti että ovis olis ohi ja pääsis jännää loppukuuta. Vaikka siis karvas pettymys sielä sit varmaan odottaa :D mut toi kemiallinen jotenkin nosti toiveet kattoon :D

Tälläinen se oli tämän päivän testi nyt vain odotan että jospa tämä kierto on sen 33kp.Kasettitesti on apteekin oma ja liuskatesti on rfsu.

Toivottavasti on se mitä toivon.Kyllä vielä testaan että ihan itse uskon ihan uskomatonta ois plussa saada.Kohtukuolema oli alkuvuodesta ja toive raskaudelle suuri.Ens viikolla teen uudestaan testin tai jopa alkuviikosta jo.

Siis meinasin itse aikasemmin myös kommentoida et ihan ku haamu näkyisi molemmissa. Mut mul on tosi pahat viivalasit päässä :D mut jos muutkin näkee en ole hakoteillä <3

Siis kp13 ja melkein melkein pääsin vahvaan o+ mut ei :/ jaaaa nyt taas ihmetyttää kun alkoi sama nännien polttelu kuin viime kierrossa mutta vasta kierron loppuvaiheessa kun sain ne kaksi haamua... :O siis ei ole mahdollista millään jumalan voimalla tämä asia !

Takaisin