Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun silmään näyttää emmiellellä olevan vähän kun levinnyt viiva tuo toinen, mut kyllä siinä toinen viiva on!

Mä oon sitä mieltä et jos ei testillä plussaa näy, niin sit ovis on ollut myöhässä tai jäänyt puuttumaan ja siks menkat myöhässä. Verikokeisiin en menisi ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä ja plussa kadoksissa. Aniharvalla raskaustesti ei reagoi raskauteen.

Cholle menkkapahoittelut..

Ja Silja.... *virtuaalihalaus *

Aunemoilla samat oireet kun täällä,, valkkaria tulee ja tulee ja tulee. Nyt oon malttanut olla kaksi päivää testaamatta. Ajattelin kerrankin yrittää nyt odottaa et täti olis oikeesti myöhässä. Välillä tulee ihan sellainen tunne et nyt menkat alkoi, mut olikin vaan valkkariluraus. Ajoittain on menkkajomoja, mut sit taas ihan normifiilis. Lauantaina testaan seuraavan kerran. Nyt kp 27/25-28, dpo ~ 14

Joo jos ei viikonlopun aikana tuu täti laivalle ni sit verikokeisiin alkuviikosta. Pitäisköhän ettii jostain huomenna alkoholiton viinipullo mukaan laivalle :grin

Mun täytys saada tätä painoa alas niin ehkä raskautuiskin helpommin, ei van meinaa paino liikahtaa. Vaikka syön ja liikun, salilta Olli nyt taukoa 3 viikkoa kun ei oo päässyt rahatilanteen takia. Ensi viikolla sitten!

Alinah Kp2

Mulla oli neljä päivää menkat myöhässä, mikä on ennätys...no tänään alkoi sit menkat ja särkee ihan julmetusti koko lantiota :/ veikkaan oviksen tapahtuneen myöhemmin. On ollu vähän työstressiä. Toivotaan että piinailijat saisivat toivotun tuloksen, mutta ihanan paljon plussia on tullut ketjuun jo nyt <3

Tän iltainen ovis testi minusta tummempi kuin eiliset kaksi ? Nyt siis kp11 :) jännääää etten meinaa pysyä pöksyissä edes :D

Niin ja täss siis kuva kun unohtu matkasta :D eli ylin eilen aamulla tehty, keskimmäinen eilen illalla ja alin tänään illalla samaan aikaan tehty :)
ImageUploadedByVau Foorumi1489696190.588881.jpg

Alinah, mulla taas toisinpäin. Yritän nostaa painoa mutta ei millään nouse! Nytkin oli vaan laskenut :wideyed::shifty:

Kirahvi, alinah:

urakkahan se on se painon nostaminenkin :) syö paljon, mutta terveellisesti! Terveellinen ruoka ei täytä mahaa niin paljon niin niitä joutuu syömään useemmin ja enemmän :) käytkö salilla / jumppaatko / lenkillä? On myös niitä "massanlisäys" lisäravinteita joista saa helposti lisäravintoa/energiaa. Esim malto :)

Mä pysyn painossa salaatilla, proteiinilla, nolla-sokerilla ja vähällä rasvalla ja tosi vähällä hiilarilla. Yhtään jos lisää hiilaria, syö valkosta leipää tai sokeria yms niin paiko pompsahtaa heti 6kg ja jos niitä syö useammin niin paino vaan nousee nousemistaan. :/ ylipainoa mulla on reilusti ja mä joudun olemaan kokoajan jollain ruokavaliolla ettei se nouse lisää.

sitten jos syön vaan vähemmän niin kroppa menee säästöliekille ja kaikki rasva keräytyy kylkiin ja mahaan... nyt syön lähes kokoajan , max 4h välein terveellisesti, mutta jos joku ateria jää pois niin paino nousee.. ja jos syö ylimäärästä niin paino nousee. Tämänkin takia oon miettiny noita kilpparijuttuja.. :/ persiistä.

Nyt tossa menkkojen alussa siivosin taas ruokavalion niin parissa päivässä mahtu kaks numeroo pienemmät vaatteet ja paino putos 6kg :D

Unicorn , Kp7/28

Vehnät jättänyt pois ruokavaliosta ja karkit pyrkinyt myös jättämään, joskus tietysti sallin itselleni herkkupäivän. Niin ja perunat ja pastat jättänyt pois.

Salille pääsen taas ensi viikon perjantaina.

Muokattu viimeksi:
Kunpa olisi itselläki kuria ja motivaatiota siivota ruokavalioo..laihdutinki tossa 10kg mutta kaikki tullu takas! Eli mussutan taas leipää ihan liikaa, ja perunat/pastat.karkit..ja tottakai turvottaa. Äh,ku sais itsestäs niskast kiinni.:mad:

Täällä odotellaan menkkoja alkavaks tänään päivän aikana..menkkajomoja tulee ja menee. Kaiken maailman oireita on mutta niitä en suostu kuuntelemaan,niin monta kertaa pää tehny kepposet ja menkat alkanu..:yuck:
Kumma ku ensin testailee himona viikkoaki ennen ja nyt ei uskalla testata..ja pettyä siihen negaan.

Kipsuli 29(30)/29

Mulla muuten on ainut oire ennen menkkojen alkua kärttyisyys, mitään muita oireita ei ole eikä menkkojen aikana oo mitään jomotuksia ei mitään.

Christine, pahoittelut menkoista.

Lume, jee, mukavia talletteluhetkiä.

Tsemppiä kaikille painonpudottajille ja myös kerryttäjille.

Ja sit cb digi -ovistestien käyttäjät: oliko joku saanut pysyvän hymynaaman vielä 5 perättäisen vilkkuvan jälkeen? Mietin pitäiskö vaan luovuttaa testailun suhteen kun jo muutenkin tiedän, että ovis on epätodennäköinen.. sitä vaan haluaa silti elätellä toiveita. :)

Kiitos vulpix :) tänään soitteli hoitaja neuvolasta ja maanantaina on soitto aika meidän lääkärille. Puhu jotain taas niiden clomien aloittamisesta. Musta on ihanaa kun mun mies on ihan 100% mukana tässä kaikessa. Silloin 3v sitten olin ihan yksin tässä prosessissa ja kun söin silloin clomeja ei se edes halunnut koskaan seksiä. Ja nyt kaikki menee täydellisesti :) mulla on jotenkin niin varma ja hyvä olo. Mut ei hätää mä kerkeen tippua täältä taas kovalle maalle kierron lopussa ja varmaan niiden tuhansien yk kiertojen päätteeksi :D

Pahoittelut cho ja christine menkoista <3
Aamulla havaittu yhden kerran punaista paperissa, joten perästä tullaan lähipäivinä.

Unicorn, syön terveellisesti ja käyn salilla! Syön kyllä reiluja annoksia mut ei.. ja syön 3 tunnin välein hyvin säännöllisesti ;)

Takaisin