Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, mukava kuulla että saitte hyviä uutisia! :smiley-bounce012

emmielle86, vähän niinkuin minunkin silmään näkyisi jotain, mutta sitten kohta taas en nää mitään viivantapaista? hmm..:schocked028 (mutta minä en tosiaankaan niitä viivalaseja omista.. :oops::rolleyes:)

Tänään on vasta kp 21. Nii voisko olla et olis jotain kiinnittymis yrityksestä johtuva. Ja tein tuon testin päivällä yhen aikoihin.

Emmielle, kyllä siinä jotain näkyy :)

Mä jossain vaiheessa join lidlin hiilihapollista light greippilimpparia.. se oli hyvää! Tosta mehusta en tykkää. :D verigreippi-normigreippi mehusekotus menee, siitä tossa vähän aikaa sitten mainitsin :) mutts toimisko se limu siis? :)

Facebookin Vauva 2017 ryhmässä muistaakseni joku oli jo viikolla 15 kun oli plussannu pari vkoa sitten ja testi näytti negaa aiemmin.. :D kaikki on siis mahdollista!

No nyt on tehty retki kaupunkiin ja ostettu kunnon greippi mehua ja foolihappo tabletteja :D :D voi olla aika ytyä tuo mehu mut ehkä saan alas kun nenästä pitää kiinni :D

Vaapukka ja muut: Keillä on kokemusta siitä, että menkat on myöhässä ja testi on negatiivinen, mutta silti ollutkin raskaana ja plussa näkynyt vasta myöhemmin?

Kiinnostais, että paljon oli myöhässä, millä kiertopäivällä alkoi näkyä plussa ja paljon silloin oli dpo?

Mua huolestuttaa, kun mulla ei oo koskaan ennen ollut menkat myöhässä ja nyt niitä ei näy missään ja testi nega.

Kp 34/26-29 ja dpo 13
Mä sain plussan testiin kp35/28. Viimeisimmän negan testasin kp32. Eli noiden välissä olin jo heittänyt toivon. Olin ihan ihan varma että nega tulee kun sain toisenkin viivan. Viiva vahvistui ihan selkeästi joka päivä, testasin kolme päivää peräkkäin. Dposta en osaa oikein sanoa, olin luullut, että ovulaatio tapahtui kp15, joten ekan plussan saatua olisi ollut dpo20. Veikkaan kuitenkin, että ovis myöhästyi kolme neljä päivää, eli plussa tuli dpo16-17. Tilanne selviää sitten ekassa ultrassa. Mulla nännit kipeytyi herkiksi ja valkovuotoa tuli valkuaismaisena ja konkareita, alamahaa ja selkää jomotti menkkamaisesti ja luulinkin kokoajan niiden alkavan. Nämä oireet siis enteili plussa. Toivottavasti viestistä oli jotain apua!

Laitan tähän viel vertailukuvan kuinka haalea oli silloin kp35. Eli alhaalla kp35/28, ylhäällä kp36/28. Kp37 tuli jo selvästi punainen. Neljäs testi ollut taas vahvempi.

Liitteet

• IMG_2924.JPG
    IMG_2924.JPG
    328.4 KB · Katsottu: 188
Muokattu viimeksi:
Vaapukka kiitos vastauksesta :shy: pieni toivonkipinä elää siis vielä, koska tätiä ei näy. Mulla on nyt menossa dpo13 eli jos ei menkat nyt ala, niin saattaahan se plussa tulla vielä sieltä isommallakin dpo:lla. Valkovuoto on kyllä todella runsasta, että sekin ihmetyttää..

Mä oon juonut sitä Ryb and Deckerin greippimehua ja se on musta ollut hyvää. Joku kertoikin siihen jo syyn eli siinä on hyvin pieni greippipitoisuus :grin

Aunemoi, toi valkovuoto oli mulla kans epänormaalia, ja sitä tuli tosi runsaasti ja tulee edelleen. Mä olisin kyl kans aika optimistinen et sieltä se plussa voi tulla, kumminkin sullakin jo noin monta päivää myöhässä. Mä en tosiaan itse olisi voinut uskoa et niin käy vaan luulin, et kierto pitenee ja pitenee. Oon kyllä niin onnellinen, toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Suosittelen testiksi tuota Apteekin Ultra herkkää. :) Mulla alkoi piirtää nopeasti sitä viivaa, jo tuosta ekasta haaleasta!

Mä oon juonut yksinomaan sitä prisman hiilihapollista greippilimua ja on hyvää! En tiedä kyllä onko se niin kovin terveellistä, mut kuvittelen sen vaikuttaneen :D

Onnea hyvistä tuloksista Lume!

Emmielle ihan kun jotain olis siinä!

Mun ei pitänyt tänään testaa, kun eilen tuli vitivalkoinen nega ilman viivanpaikkoja. Mutta tänään jo 28/28 ja se mun tiputteluvuoto on kadoksissa mikä alkaa yleensä2-3 pv ennen. Alaselkään pistää ihan kauheesti, tuskalliset menkkapoltot sekä jo viikon kestänyt lamauttava päänsärky jatkuu. Parina yönä en oo saanut nukuttua kunnolla, ramppaan pissalla sekä kännän ja väännän levottomasti koko hemmetin yön, ärsyttävää. No siitä päästään siihen et testasin päivällä ja siihen tuli jotain, eikä se auta yhtään asiaa et mulla ei oo muutakun surullisen kuuluisia mameja. Hmmm tekis mieli testaa uudelleen aamulla, mut en haluu sitä negaa :BangHead kuka lahjoittaa kärsivällisyyttä?

Onneksi sulla kävi noin :Heartred

Testasin toissapäivänä Mamin testillä ja tänään aamulla Apteekin normaalilla testillä = ei mitään. Mietin että voisko verikokeissa näkyä jo jotain jos jotain olis tekeillä? Oon lähdössä huomenna kaveriporukalla laivalle ja nyt pitäis keksii äkkii jotain kikkoja, miten välttää alkoholia huomaamatta!

Niin ja lisäys: kaapissa odottelee Clear bluen digi ja plus-testit, mut ne oli aika kalliita, niin aattelin pantata niitä :grin

Jääkukka: Tsemppiä jännäilyyn ja mulla ei valitettavasti oo tarjota kärsivällisyyttä, kun sitä on itselläkin niin vähän.

Emmielle: en nähnyt mitään mutta toivottavasti hailuraa nähneet näkivät oikein ja tulossa on mitä tilattiin :shy:

Vaapukka: oliko sulla siis kp34 nega?

Eiköhän verikokeissa se näkyisi jo pienenä nousuna? :) Toi laivareissu on kyl paha ;D Voit ostaa vaik samaan aikaan alkoholillisen ja vaikka limun ja juoda sit sitä toista ku et pitänytkään alkoholillisen mausta, tai tilaat viimetteeks ja pyydät alkoholittomia drinkkejä :D

Aunemoi, soita lääkäriasemalle ja kysy, kannattaisko sun tapauksessa raskaustesti tehdä verestä. Mä en tiedä, näkeekö sen siitä herkemmin, mutta ne varmaan osaa sanoa..!

Ja tosiaan jos on vasta dpo 13, ei välttämättä näykään vielä ainakaan tavallisella testillä. Mulla oli aikanaan dpo 20 (äkkiä laskettuna) kun plussasin. En tosin tiedä, olisko näyttäny aikaisemmin jos olisin testannut.

Meidän äitillä oli mun siskon kanssa niin ettei näkynyt testissä ollenkaan. Oli kuitenkin varma että on raskaana ja kävi verikokeessa :)

Jännää Aunemoi ja jääkukka!

Lume, mä luin ainakin jonkun hiilihapollisen greippilimpparin kyljestä, että siinä on greippiä 3 %. Eli ainakin täytynee juoda enemmän.

Pahoittelut menkoista Cho!

Aunemoi toivottavasti olis vaan myöhäinen plussa tulossa. Kyllä se kannattaa kysyä sitä verikoetta, jollei ala mitään tapahtua suuntaan tai toiseen! Mäkin olisin ehdottanut laivalle et tilaa alkoholittomia drinksuja :D

Takaisin