Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joissain ovistesteissä lukee ohjeessa että ei aamusta, joissain ei ole väliä. Miten niissä sun?

Tossa lukee että: "paras aika näytteenottoon on klo 10-20 välillä. Myös aamuvirtsaa voi käyttää testillä, vaikka LH näkyykin virtsassa paremmin päivällä. Tärkeintä on kerätä näyte päivittäin samaan aikaan ja vähentää juomista noin 2h ennen näytteen ottoa . " Ettääää :D vissiin toisaalta sit ihan sama mut oisko se sit parempi ottaa myöhemmin? :o pääsisin EHKÄ testaamaan vasta neljän aikoihin.

Oooo, Kipsulilla viiva!:) vahvistumisia!

Pahoittelut menkoista ja negoista!:/

Tervetuloa Tilkkunen!:)

Jaffa, mä varmaan testaisin silloin neljältä tuossa tilanteessa.

Tuo ovistestin teko on joskus kyllä vähän haastavaa. Itse oon hoitovapaalla, niin kotona helppoa, mut mitenhän onnistuisi jos kävisin töissä, vuorotyökin on ja kaikki.
Kerran jouduin testaa mun vanhempien luona yökyläillessä ja sekin tuotti jo tarpeeksi päänvaivaa.:D
Siitä tulikin mieleen, annatteko pissan jäähtyä ennen testin tekoa vai testaatteko heti siitä lämpimästä pissasta? Kun ainakin itsellä lukee että huoneenlämpöisestä tehdä niin oon antanu jäähtyä jonkin aikaa. Mut vaikuttaakohan tulokseen jos heti tekis.

Jaffa, mä testaan aamulla, en ekasta pissasta mut ennen töihin lähtöä ja nyt mietin että tokan kerran varmaan kun tuun kotiin. Sitten ne ajat on suht samat koko ajan eikä oo tullu juotua ennen sitä :)

Niin on! Mä oon ajoittanu just ton testin tekemisen sillee et esikoinen on sillon päikkäreillä, itekkin siis oon hoitovapaalla :) mut tänään en oo tohon normi testiaikaan kotona :s

Nega tuli täälläkin, mamin herkkä aivan valkoinen, pregcheckillä viivanpaikka. Kuvaa läheltä ja kaukaa. 25/28. Kamalat menkkajuilinnat on jo, tiputtelua ei vielä näy :shifty:

Liitteet

• IMG_5838.JPG
    IMG_5838.JPG
    585.3 KB · Katsottu: 187
  • IMG_5840.JPG
    IMG_5840.JPG
    703.5 KB · Katsottu: 187
Tervetuloa uudet! Kipsulille viivan vahvistumista, onnitteluja plussista ja viivojen vahvistumisista, pahoitteluja tädeistä ja negoista.....

Täällä kp 14/26-29, dpo 1. Jännäys alkakoon! Nyt pitäis keskittyä vaan opiskeluun, terveelliseen ruokaan ja liikuntasuorituksiin. Ja hyvällä mielellä pysymiseen. :happy:

Pakko laittaa kuivunut kuva vielä :hilarious: mut siis ihan järkkyä kuin selkee viivanpaikka voi tullakki, oliko pc:t nykyään susia? Yhden paketin ostin vertailun vuoksi ku mulla on noita mameja..

Liitteet

• IMG_5850.JPG
    IMG_5850.JPG
    435.3 KB · Katsottu: 216
Toi pc ei antanu mulle noin selkeitä viivanpaikkoja ollenkaan...voi hyvinki olla että on kääntymäs positiiviseksi ;) parin päivän päästä uus testi! :)

Kipsulilla todellakin on viiva, vahvistumista sille!
Vaapukalla jo tosi selkee plussa!

Mä en testais aamupissasta ovista..

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Yöllä alkoi perinteiset menkkajuilinnat, joten jätän testit kaappiin odottamaan parempia aikoja. Samalla tuli myös (jo tuttu) mielialadroppi ja vahva fiilis ettei oo tärpännyt. Masutuntemukset on myös hävinneet jomojen ilmiinnyttyä, eiköhän se täti siis tuu taas viimeistään torstaina! Kp 24/25-28 dpo 11-12.

Kipsulin viivalle vahvistumista :)

Pahoittelut kaikista tädeistä ja negoista!

Jääkukalla kanssa jotain näkyy. Vahvistumista viivalle :)

RouvaKettunen, elä vielä heitä kirvestä kaivoon! Vielä on päiviä jäljellä ja eikös jomot jne ole tavallisia alkuraskaudessa? Tsemppiä <3

On. Nyt tulee tosi tyhmä juttu, mutta... mä oon tosi hyvällä tuulella, kun mun hyvä ystävä laittoi aamulla viestiä että oli nähnyt unta että olin raskaana ja sain tyttövauvan. Tosin olin siinä unessa synnyttänyt ulos jne :D mutta mulle tuli tosta jotenkin tosi hyvä mieli vaikken ookaan oikeasti raskaana. Ihan pöljää. Tän aamupäivän otesti nega kuten kyllä arvata saattoi. Illalla uus ja huomenna jatkuu tikutus. Elättelen vielä toiveita että ovis tulisi tässä lähipäivinä niin sitten olis toivoa että vois mahdollisen raskauden ilmoittaa miehelle tämän synttärinä huhtikuun alussa. Mutta todennäkoisempi vaihtoehto on että o tulee vasta kp 20+ kun näin on ollut edellisissäkin kierroissa ja tänään testiin tuli vain juuri ja juuri näkyvä viivahaitura.

Kp11, yk3

http://aijaa.com/pf7u6L

Tän päivänen testi parin tunnin pidätyksellä..en mä ainakaa näe mitää eli nega?!:smiley-angry017

Voiko noissa testeissä olla noin paljon eroa,herättää vaan turhaa toivoa. Eilinen mamin,siitä missä oli viallinen ja tän päivänen pc:n.

Kipsuli kp 26/29-30

Mä en odota mitään muuta, kun sitä loppukuun gyneä. Tää on niin turhauttavaa kun ei ovuloi.

Kipsuli, mä oon ymmärtänyt että eri merkin testeillä on eroja vaikka olis sama vahvuus niissä. Toiset näyttää herkemmin kuin toiset. Vielä on toivoa. Ymmärrän kyllä että tuollainen varmasti harmittaa, mutta mä pidän peukkuja että muutaman päivän kuluessa sieltä pärähtää sulle kunnon plussa :)

Kipsuli: sulla on vielä kovin aikaiset päivät ja jos vielä päivä virtsasta teit testin niin on hyvin todennäköistä että tulos on negatiivinen. Nuo mamin testit ei oo mulle tuttuja enkä tiedä niiden herkkyyttä. Pc:t ovat herkkyydeltään 25mIu. Aamuvirtsasta kannattaa testata seuraavan kerran ja jos vaan mahdollista niin herkällä 10mIu testillä. Toivottavasti kyseessä on aito haamu! :)

Hieno o-plussa jaffalla! Hommiin vaan!

Kipsulin testissä nega :wtf: mut hyvin voi päivien kuluessa plussaksi muuttua!

Ihana uni sydänkäpysen kamulla :happy:

Testaamisesta... Mä oon myös himotestaaja ja sorrun AINA testaamaan liian aikaisin. Pitäisi malttaa odottaa ainakin oletettuun menkkojen alkamispäivään. Nyt oon viime ajat testannut pc-merkkisillä. Niihin tulee välillä harmaata viivanpaikkaa, välillä tyhjä taulu. Eivät ilmeisesti oo mitään superherkkiä, joten näillä päivillä ei voi siihen tulosta odottaakaan! Mut minkäs ihminen itselleen voi...Ps. No testasin mä kuitenkin sen päivän negan... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: 1-3 päivää tädin saapumiseen.. :wtf:

Takaisin