Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon nyt ihan ällikällä lyöty Unicornin menkoista :eek: Seuraavassa kierrossa sitten <3

Milottiina, mulla ei oo enää (ONNEKS!!) sitä teroluteista johtunutta äklöttävää oloa, nyt vaan etoo raskauden puolesta jotkut hajut tai ruuat. Turvotus laski samantien ku tero kuuri loppu, eikä satu enää. Toivotaan että pikkunen pysyy mukana, eikä tarvis enää syödä niitä. Siis ihan kamalat sivuvaikutukset mutta auttoi todella 100% raskautumiseen. Ottaen vielä huomioon että yhdestä tallettelusta oviksen aikaan onnisti:)

JanieL - kyllähän tää vähän alkaa turhauttaa kun joka kierrossa toiveet katossa kun haamuja tulee ja sit ryminällä alas.. Ei pitäs testailla ennen aikojaan. :D mut ku ei malta!! Olis niin kiva piinailla ja ootella ja jännätä plussan vahvistumista.. Mutta nytkin kyllä jo taas odotin niitä menkkoja kun oli samat "oireet" kun viime nega/haamukierrossa. vaikka testejä teinkin ja vasta kun oli pari päivää myöhässä niin tuo cb early sai vasta oikeesti toiveet nousemaan.. Kyllä 10kk tuntuu jo pitkältä kun salaa toivoin että tää kakkonen olis saanut alkunsa vähän helpommin ja vaikka vähän "vahingossa" kun ei otettu ehkäisyä ollenkaan käyttöön ykkösen jälkeen ja oltiin meiningillä että tulee kun tullakseen, Mut ei vaan. Enkä haluais lapsille mitenkään mega isoa ikäeroa.. :(

Oon jo yheksän kertaa ajatellut että no "ens kierrossa sitten.." mutta kohta en enää jaksa uskoa siihen :D :P plääh

Oltiin aamupäivällä läheisellä leikkikentällä. Siellä ei yleensä ketään muita näy kun me, mutta tällä kertaa sinne tuli isä ja kaksi vähän poikaani vanhempaa lasta. Poikani ilahtui niin hirveästi, kun tuli muitakin lapsia, oli ihan tohkeissaan, vaikka lapset eivät osanneetkaan leikkiä hänen kanssaan, kun poika on vielä niin pieni eikä osaa puhua montaa sanaa. Mulle tuli kyyneleet silmiin, kun niin kovasti toivon tälle sosiaaliselle ja muista ihmisistä pitävälle kultaiselle pojalle sisarusta :love2

Hei kaikki! Oon tässä sivusta seuraillut keskustelua, kuitenkaan ite uskaltamatta osallistua. Yritys meillä alko 11/2016 ja nyt yk 4. Tänään menossa kp 26/26-28 ja tein aamulla r-testin. Ja tällainen sieltä pamahti!
ImageUploadedByVau Foorumi1489315949.226613.jpg

Oon superyllättynyt, koska mitään tosi erikoisia oireita ei ole ollut ja pienet menkkamaiset vatsatuntemukset alko eilen. Tosi vaikee uskoo, et oikeesti olisin nyt raskaana! Uuden testin teen joka tapauksessa viimeistään ylihuomenna.

Ja onnea kaikille plussanneille ja voimia yritystä jatkaville!

Onnea ruiskaunokki! :)

Täällä kp 28/28 menkkatuntemuksia, ei oo kuitenkaa alkanu vielä....ääh en malttanu olla testaamatta ja nega/viivanpaikka tuli pc:n testiin. Oon kyllä juonu kahvia aika monta kuppia tänään että saattoi olla laimee pissa. No viel on toi toinen testi jos vaikka aamulla testais :D

Syötkö sökin marce primolutia? Onko sulla lämmöt noussu korkeemmalle niiden kanssa? Ku mulla aina kierron puolivälissä noussu lähelle 38, ja siellä pysytelly kk asti.. monesko kierto sulla primojen kanssa? Mulla nyt takana toinen, tänään vika pilsu ja menkkoja odottamaan. Aion ens kierron olla ilman, vaikka lääkäri puhu et 3 kiertoa putkeen ja sit odotella et mitä kroppa sanoo. Mä vaan luulen, et mulla ei välttis kerkee edes ovis tulla ennen näitä pakko menkkoja. Tai ehkä just kerkee tulla, nii valuuko se mun kiinnittymätön vauveli aina pytystä alas? o_O

Tämä oli nyt mun toinen kierto primolut nuria. En ole lämpöjä mitannut, mutta kovasti on paleltanut. Täytyy muistaa seuraavassa kierrossa mitata jos ei plussaa tule. Nyt on kolmas päivä eikä toistaiseksi ole menkat alkanut. Ekassa kierrossa alkoi kahden päivän jälkeen.

Mikä kp ootte saanut ovisplussan? Aloitin testaamisen kp 12 ja nyt menossa kp16, vikasta minipilleristä kuukautisiin meni se 28 päivää ja ennen esikoista kiero oli 30-34. Tuntuu että toi viiva vaan haalistuu... Toivottavasti ei oo ovis sit vaan jo mennyt koska ei olla kyllä sitä käytetty hyväks.. :D ennen on ollu kyllä selvästi liukkaat kelit mut nyt ei oo vielä näkyny.

Liitteet

• 1489330210920.jpg
    1489330210920.jpg
    38.5 KB · Katsottu: 207
Muokattu viimeksi:
Mulla oli ovis viimeksi kp 15. Ensin luulin, että meni ohi, mutta alkoikin vahvistua. Testin tein aamulla ja illalla.

Jaffa93, Mulla oli ovis tässä kierrossa vasta kp 21 (eli plussa testissä kp 20) ja mulla myöskin kierrot alle 30 päivää yleensä. Kandee jatkaa metsästystä!

Ois pitäny varmaan tehä kans aamuil illoin testi :o voih harmittaa jos ovis meni jo ohi! Lisäsin tohon aiempaan viestiin vielä että yleensä oon kyllä siitä bongannut oviksen että on ollu tosi liukkaat kelit :D vielä ei oo näkynyt, pillereiden jälkeenkin tuli pari päivää ihan kunnon ovislimat :D

Mä meinasin nyt heti huomenna alottaa testaa, 2 kertaa kun viimeeks meni ohi jos ees ovuloin.. kierto tosissaan jäi 25 päivän pituseks! Outoa näiden megapitkien jälkeen..

Takaisin